Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro salón D.B.Art - Dagmar Bencová
Morávková, Jana ; Škerlová, Dagmar (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování návrhu marketingové strategie pro Salón D.B.Art – Dagmar Bencová působící v oblasti služeb. Analyzuje externí a interní okolí podniku. Na základě zjištěných analýz je za pomocí teoretických poznatků navržena marketingová strategie. Strategie obsahuje konkrétní doporučení vedoucí v konečném důsledku především ke zvýšení tržního podílu.
Návrh marketingové strategie
Klimková, Iveta ; Holec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza stávající marketingové strategie firmy Estop spol. s r.o. Na základě zjištěných skutečností jsem vytvořila vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti firmy a ke zvýšení podílu na trhu.
Založení malého podniku
Salíniová, Lenka ; Dudík, Martin (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Cieľom diplomovej práce, je vytvorenie podnikateľského plánu na založenie malého podniku, zaoberajúceho sa prípravou tapasov v Brne. Práca sa skladá z dvoch častí: z teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sú rozoberané základné pojmy, analýzy k podrobnému popisu jednotlivých časti podnikateľského plánu. V praktickej časti práce je spracovaný podnikateľský plán pre založenie tapas baru. Tu sú vykonané analýzy vnútorného a vonkajšieho prostredia a finančný plán na zaistenie podnikateľskej činnosti.
Expanze českého výrobce modulových dřevostaveb na intrakomunitární trh
Kočařík, David ; Kubant, Michal (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje společnosti DOMESTA PLUS s.r.o., která se zabývá výrobou modulových dřevostaveb. Teoretická část práce obsahuje vymezení pojmů souvisejících s intrakomunitárním trhem, podmínkami pro vstup na tento trh a popisem vybraných analýz vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Tyto analýzy jsou použity v praktické části práce jako podklad pro návrh vhodné strategie rozvoje, spočívajícího v expanzi společnosti na intrakomunitární trh. Na základě výsledků analýz je zpracován konkrétní návrh změny vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti a zlepšení ekonomické situace firmy. Návrhová část se zabývá také identifikací rizik souvisejících se zavedením změny.
Návrh na zlepšení konkurenceschopnosti firmy pomocí marketingových nástrojů
Adámková, Pavla ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie, která by měla vést k zisku nových zákazníků, udržení stávajících zákazníků a dále k většímu zisku, na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy.
Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení
Klíčníková, Nikola ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení finanční situace společnosti Vinné sklepy Lechovice, spol. s r.o. Nejprve jsou položeny teoretické základy, na kterych práce stojí. Následně je pak provedena samotná analyza společnosti. V rámci analyzy je zkoumáno vnitřní a vnější prostředí společnosti a pak i samotny finanční stav. Na závěr jsou předloženy návrhy na zlepšení finanční situace společnosti, které jsou založeny na problematickych segmentech zjištěnych v analytické části práce.
Analýza podnikatelského prostředí
Horáková, Eva ; Šperková, Romana (oponent) ; Breinek, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci bude analyzováno podnikatelské prostředí. V teoretické části bude popsáno prostředí firmy, překážky a problémy podnikání. V praktické části bude tato teorie přenesena na vybranou firmu a na závěr budou zhodnocena fakta a navrhnuta možná řešení na zlepšení.
Marketingoý mix firmy Ing. Jozef Nedělník s.r.o
Sakalová, Michaela ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou marketingového mixu spoločnosti Ing. Jozef Nedělník s.r.o. Na základe poznatkov o aktuálnom stave firmy je vytvorený nový návrh marketingového mixu, pričom sú nájdené nové príležitosti a oblasti prosperity firmy, vďaka čomu bude firma schopná viac prosperovať.
Návrh marketingové strategie
Šmakalová, Petra ; Štola, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro prodejnu stavebnin Gremis s.r.o. ve Velkém Mezirící. Na základe teoretických poznatku a analýzy soucasného stavu prodejny byla zpracována marketingová strategie, která má vést ke zvýšením tržeb a posílení povedomí o existenci prodejny na trhu ve Velkém Mezirící a jeho okolí.
Posouzení informačního systému a návrh změn
Pražák, Jan ; Hvězda, Vojtěch (oponent) ; Klusák, Aleš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem změn v informačním systému v podobě implementace nové aplikace pro společnost BOSCH Diesel s.r.o., která pomůže s uchováváním a správou potřebných dat. Hlavním cílem je navrhnout a implementovat aplikaci pro správu dat a automatizaci procesů, spojených s výměnou a modernizací hardwarových prostředků ve firmě a kontroly jejího průběhu. Zavedením aplikace by se měli vyřešit problémy, které aktuálně mohou nastat kvůli uchovávání velkých objemů dat v aplikaci MS Excel.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.