Název: Marketingoý mix firmy Ing. Jozef Nedělník s.r.o
Překlad názvu: Marketing Mix of the company Ing. Jozef Nedělník s.r.o
Autoři: Sakalová, Michaela ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 5P; cena; marketing; Marketingový mix; miesto; Porterov model; produkt; propagácia; renovácie; SLEPT analýza; SWOT analýza; ľudia.; 5P; marketing; Marketing mix; people.; place; Porter model; price; product; promotion; renovation; SLEPT analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66608

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-590062


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet