Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj a implementace green marketingu v hodinářském průmyslu od roku 2019 do současnosti
Donnerová, Denisa ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Práce na téma vývoj a implementace green marketingu v hodinářském průmyslu od roku 2019 do současnosti má za cíl zjistit, jak moc hodinářské značky green marketing využívají, a jak jej implementují do své strategie. Zároveň je cílem zjistit, zda má sociální třída cílové skupiny značky vliv na množství využití green marketingu značkou. V teoretické části práce vysvětluje koncept green marketingu, který je stěžejní pro celý výzkum. Dále jej propojuje s konceptem sociální odpovědnosti firem. Zbylé kapitoly jsou věnovány vztahu spotřebitelů s udržitelným chováním a představení hodinářského průmyslu, jeho vývoje a environmentálních otázek s ním spojených. Mimo jiné jsou představeny i značky Citizen, Oris a IWC, které jsou dále zkoumány. Samotný výzkum byl proveden kvantitativní obsahovou analýzou a na sociálních sítích Facebook a Instagram i na webových stránkách pomocí klíčových slov zjišťoval, jak moc značky komunikují green marketing. V závěru práce jsou diskutovány nejen výsledky výzkumu, ale také jeho limity a příležitosti pro budoucí výzkum.
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných řemeslných pivovarů v letech 2021-2023
Stanislav, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Práce Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných řemeslných pivovarů v letech 2021-2023 se věnuje marketingové komunikaci minipivovarů v českém prostředí. Jejím cílem je formulovat návrh na zlepšení marketingové komunikace pro konkrétní vybrané minipivovary, ale také obecné doporučení pro všechny ostatní. Dosahuje toho pomocí výsledků obsahové analýzy tří nejvlivnějších minipivovarů v České republice. V teoretické části se zabývá vývojem pivovarnictví na území České republiky a dosazuje tak do kontextu jeho současný stav a pozici minipivovarů v něm. Následně se věnuje komunikačním aspektům typickým právě pro minipivovary a představení bariér v marketingové komunikaci, se kterými si malé pivovary musí poradit. V praktické části se bakalářská práce věnuje samotné analýze komunikace vybraných minipivovarů, na jejíž základě jsou následně formulována doporučení pro zlepšení komunikace zkoumaných pivovarů, ale také obecná doporučení, kterými se mohou řídit i malé pivovary nezahrnuté ve výzkumu. Práce poskytuje cenný vhled do fungování minipivovarů na sociálních sítích a může sloužit jako základ pro budoucí výzkumy v této rychle se rozvíjející oblasti. Kromě toho, mohou správci sociálních sítí malých pivovarů využít tyto poznatky k lepšímu porozumění efektivity placené reklamy a jejího dopadu...
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Haraštová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení strategií podpory prodeje a reklamy společnosti Flipky. Práce je rozdělena na 3 části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část práce se věnuje teoretickým základům marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Druhá část práce představuje konkrétní společnost, na niž je práce zaměřena, analyzuje marketingové strategie společnosti a věnuje se analýze vybraného trhu. Výsledkem práce je komplexní hodnocení a doporučení k dosažení cíle pro konkrétní společnost, která povede k expanzi na vybraný trh a zlepšení marketingových strategií.
Marketingová komunikační strategie a návrhy na zlepšení ve vybrané společnosti
Esslerová, Veronika ; Netopil, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategií marketingové komunikace ve vybrané společnosti. První část je zaměřena na teoretické poznatky související s problematikou marketingové komunikace. V druhé části je analyzován současný stav marketingové komunikace společnosti. V poslední části jsou navrženy změny pro zlepšení stávající komunikace.
On-line marketingová komunikace
Bdinková, Simona ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci brněnského hotelu Passage. Práce vychází z pojmů definovaných v teoretické části, na kterou navazuje část analytická, která obsahuje analýzu současného marketingového a komunikačního mix hotelu a také dotazníkový průzkum. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení online marketingové komunikace se zákazníky.
Sales Promotion and Advertising of a Specific Company Respecting the Reactions of Consumers
Trofimenková, Miriam ; Richter, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focusing on the online marketing communication of the company Cyklospeciality s.r.o. The thesis is based on the information described in the theoretical part. The analytical part examines the issue of gender of consumers in the marketing communication of the selected company, which is followed by analysis of competition and questionnaire research. Based on the obtained results, changes are suggested to adjust the online communication mix.
Návrh změn komunikačního mixu vybraného klubu
Šturma, Pavel ; Mucha,, Ing, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozborem komunikačního mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu se zaměřením na nástroje online komunikace. V druhé části dochází k seznámení s klubem, analýze jeho marketingového prostředí a současného komunikačního mixu klubu opět se zaměřením na online komunikaci. Východiskem je pak návrh změn a zlepšení.
Návrh komunikačního mixu podniku
Mokrušová, Libuše ; Janošík, Petr (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro podnikatele Ing. Petra Janošíka. V teoretické části jsou popsány definice marketingu, vysvětleny základní marketingové pojmy a rozebrán komunikační mix. Práce analyzuje současný komunikační mix, konkurenci a prostředí a navrhuje vylepšení stávajícího komunikačního mixu, které povede ke zlepšení konkurenceschopnosti a postavení na trhu.
On-line marketing communication
Kollár, Jan ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on marketing communication of EXE Jeans shop which is a retail store with many branches over Czech Republic. In the first part, there will be covered and explained theoretical foundations which are closely connected to the topic that I am working on and the second, practical part furthermore includes analysis of the current state in the selected company, its environment, and possible improvements in recommendations part which are the main objective.
Návrh na vylepšení komunikační infrastruktůry gymnázia
Konečný, Martin ; Martin,, Lonský (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu projektu, který má za úkol zlepšit online komunikaci na gymnáziu za použití projektového managementu a managementu změny. Teoretická část se zabývá základními poznatky z oblasti projektového managementu a managementu změny. Analýza současného stavu je provedena převážně pomocí strategické analýzy. Praktická část obsahuje sestavení logického rámce, analýzy rizik, rozpočet atd. Zabývá se také výběrem a návrhem konkrétního IT řešení. Závěr shrnuje celý projekt a popisuje přínos projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.