Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení finanční výkonnosti společnosti prostřednictvím benchmarkingu
Posádková, Radka ; Karas, Michal (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení finanční a obchodní výkonnosti společnosti New Yorker CZ, s.r.o., za pomoci benchmarkingu. Společnost New Yorker CZ je v rámci analytické části porovnávána s jejími 5 konkurenty na českém trhu. Práce obsahuje v rámci první části teoretický přehled vybraných přístupů a metod. Další část je zaměřena na porovnávání konkurentů pomocí metody benchmarking, ta je poté zakončená SWOT analýzou. Závěrem jsou pak jednotlivá doporučení a shrnutí poznatků provedených analýz.
Návrh marketingové strategie pro individuální vstup do podnikání v oblasti jazykového vzdělání
Nováková, Hana ; Chýšková, Eva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vstupu individuálního podnikatele na trh jazykového vzdělání v Brně. Obsahuje průzkum trhu primárním a sekundárním výzkumem. Sekundární výzkum se zaměřuje na konkurenci a neformální vzdělávání dospělých. Primární zkoumá spotřebitele, potřebné množství dat bylo zajištěno online dotazníkovým šetřením. Následně je vypracována strategie s hlavním důrazem na marketingový mix v ní obsažený.
Komunikační strategie podniku
Pokorná, Martina ; Jánošík, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření ekonomicky výhodné komunikační strategie, která zvýší pozornost a nejlépe zapůsobí na lidi, čímž se také zlepší postavení společnosti ARAVER CZ na trhu.
Návrh na zlepšení marketingového mixu podniku
Danyliuk, Bohdan ; Hlaváček, Jan (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingového mixu pizzerie „Basilico“. Teoretická část vymezuje důležité marketingové pojmy. Následuje analytické přiblížení současného stavu podniku a vyhodnocení dotazníkového šetření. V poslední části na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na změnu marketingového mixu podniku, které by v budoucnu mohly vést k posílení loajality stávajících zákazníků a oslovení nových zákazníků.
Marketingový mix vybraného minipivovaru
HONYSZOVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu Minipivovaru U Stočesů. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z literárních zdrojů ohledně pivovarnictví a základní informace o minipivovarech. Dále jsou zde popsány jednotlivé složky marketingového mixu 4P a další možné koncepce marketingového mixu. Praktická část se věnuje představení a charakteristice Minipivovaru U Stočesů a analýzou jeho marketingového mixu. Cílem práce je vyhodnotit jednotlivé složky marketingového mixu 4P, porovnat s ostatními minipivovary a navrhnout změny do budoucna, které by vedly ke zlepšení.
Hodnocení finanční výkonnosti společnosti prostřednictvím benchmarkingu
Posádková, Radka ; Karas, Michal (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení finanční a obchodní výkonnosti společnosti New Yorker CZ, s.r.o., za pomoci benchmarkingu. Společnost New Yorker CZ je v rámci analytické části porovnávána s jejími 5 konkurenty na českém trhu. Práce obsahuje v rámci první části teoretický přehled vybraných přístupů a metod. Další část je zaměřena na porovnávání konkurentů pomocí metody benchmarking, ta je poté zakončená SWOT analýzou. Závěrem jsou pak jednotlivá doporučení a shrnutí poznatků provedených analýz.
Expanze českých výrobních MSP na evropské trhy skrze e-shop Amazon
Chvátal, Tomáš
Cílem diplomové práce je zpracování návrhu expanze vybrané firmy na zahranič-ní trhy v Evropě prostřednictvím e-shopu Amazon. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části je pozornost věnována studiu problematiky za pomoci odborné literatury a odborných článků. Základ praktické části práce tvoří analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Na základě faktorů zjištěných v rámci analytické části práce jsou následně navržena konkrétní doporučení pro vstup firmy na britský a německý trh.
Marketingové aktivity zvoleného podnikatelského subjektu
Agmanova, Nazgul ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Král, Jan (oponent)
V moderním světě globalizace je marketing klíčovou složkou většiny podniků. Firmy mají speciálně zavedená marketingová oddělení, která se zabývají výzkumem trhu, plánováním a realizací marketingových aktivit na dlouho dopředu. Cílem těchto činnosti je oslovení zákazníků a uspokojení jejich přání, požadavků a očekávání. V této bakalářské práci je popsán rozšířený marketingový mix 7P konkrétní společnosti, působící na českém trhu, a jsou vytvořena doporučení, která by firma mohla využít pro účinné oslovení svých zákazníků. Cílem práce je vymezit oblast marketingového řízení v podmínkách konkrétní organizace, zhodnotit marketingový mix 7P, specifikovat používání marketingových nástrojů a vytvořit doporučení pro podnik v oblasti marketingové komunikace.
Inovace podnikatelského plánu vybrané společnosti
PODHORA, Radek
Cílem diplomové práce bylo inovovat podnikatelský plán pro firmu Domitruck, s. r. o., resp. vypracovat veškeré potřebné podklady, které by sloužily jako součást žádosti o úvěr na realizaci projektu rozšíření opravárenských prostor. V první části vlastní práce byla popsána současná situace společnosti, důvody pro rozšíření servisu a harmonogram realizace. Byly zde taká zjištěny podmínky pro získání úvěru u Komerční banky. Druhá část se věnovala samotnému podnikatelskému plánu, kde byly popsány klíčové osobnosti a služby, následně provedena SWOT analýza, marketingový mix 4P a kompletní finanční plán spojený s rozšířením podniku. Nakonec byly uvedeny také rizika spojená s realizací projektu.
Komunikační strategie podniku
Pokorná, Martina ; Jánošík, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření ekonomicky výhodné komunikační strategie, která zvýší pozornost a nejlépe zapůsobí na lidi, čímž se také zlepší postavení společnosti ARAVER CZ na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.