Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Ali, Karim ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu společnosti, která se zabývá zpravodajstvím a inzercí. V rámci této bakalářské práce bude provedeno několik analýz, které se budou týkat marketingového mixu a marketingového prostředí řešené společnosti. Bude také provedeno marketingové dotazníkové šetření. Po vyhodnocení výsledků analýz bude vytvořeno několik návrhů adekvátních k získaným výsledkům z analýz a z dotazníkového šetření, která by měla vést k vylepšení a zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
Metody náboru pracovníků vpersonálně pracovní agentuře
Adamusová, Hana ; Hornungová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá náborem agenturních a kmenových pracovníků. Teoretická část shrnuje a definuje činnost personální agentury, definuje význam recruitment a věnuje pozornost náboru pracovníků externí společností. Vanalytické části je charakterizována společnost a je popsána oblast jejího podnikání. Tato část se také zaměřuje na současný systém a způsob náboru pracovníků. Ve výzkumné části diplomové práce se zaměřím a pokusím zjistit, zda společnost dokáže zajistit pro své klienty a partnery dostatečný počet vhodných uchazečů a obsadit tak požadovaná volná pracovní místa. Na základě výzkumu pak budou doporučeny návrhy kzefektivnění náborového procesu.
Návrh na zlepšení hospodaření firmy
Pochyla, Martin ; MBA, Jan Hůla, (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
V této práci je analyzována vydavatelská společnost Deník Rovnost. Na základě získaných a analyzovaných poznatků je vyhodnocena celková situace společnosti a doporučeny návrhy na zlepšení hospodaření společnosti.
Návrh změn konceptu řízení lidských zdrojů se zaměřením na získávání pracovníků dělnických profesí
Straková, Kateřina ; Kodýtková, Renata (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je navrhnout změny konceptu řízení lidských zdrojů se zaměřením na získávání pracovníků dělnických profesí ve společnosti FAKSASTRAKA, s. r. o. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy, jež úzce souvisí s lidskými zdroji a personální prací. V praktické části je zpracována analýza současného stavu již zmíněné společnosti a především trhu práce, dále je zde vytvořen výzkum pomocí dotazníkového šetření. V diplomové práci jsou zpracovány návrhy v oblasti náboru na dělnické pozice.
Zefektivnění procesu získávaní a výběru pracovníků
Štulíková, Marie ; Záruba, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje proces získávání a výběru pracovníků ve výrobním podniku. Obsahuje doporučení a návrhy pro zefektivnění procesu, od kterého se očekává kvalitnější získávání lidských zdrojů pro rozvoj organizace.
On-Line Advertisement System
Zito, Andrej ; Bidlo, Radek (oponent) ; Blatný, Petr (vedoucí práce)
This work deals with a concept and realization of on-line advertising information system. The goal was to design and create a functional application providing basic tasks for end users allowing them to add, browse and search advertisements, register, send comments and private messages. The system was implemented using the following technologies: XHTML, PHP, MySQL, CSS, JavaScript, DOM and AJAX.
Strategie rozvoje malé firmy
Kolářová, Ivana ; Mucha, Martin (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategií rozvoje malé firmy. Nejprve jsou formulovány teoretické poznatky, východiskem pro zpracování návrhů je pak vypracování analýzy současného stavu. Dále práce obsahuje návrhy, které vedou ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti, ale také k efektivnějšímu poskytování nabízených služeb.
Nábor zaměstnanců s využitím metody inzerce na internetu
Marek, Lukáš ; Hynek, Martin (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá procesem náboru zaměstnanců se zaměřením na metodu inzerce na internetu. V této své práci jsem se rozhodl analyzovat a kategorizovat nabídky práce pro pozice středního managementu, uveřejněné na vybraném pracovním portálu za určité období a následně kontaktovat inzerující firmy formou dotazníku. Cílem práce je zjistit, zdali si tyto firmy prostřednictvím uveřejněného inzerátu dokázaly zajistit dostatečný počet vhodných uchazečů pro fázi pozdějšího výběru a do jaké míry byl tento fakt ovlivněn skutečností, jak kvalitně byly jejich nabídky práce sestaveny, aby přilákaly přiměřený počet vhodných uchazečů pro výkon manažerských povolání a ty nevhodné, aby naopak odradily.
Studentský informační WWW systém
Šír, Michal ; Fiedler, Petr (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce obsahuje hodnocení jednotlivých redakčních systémů, které by mohly být použity při tvorbě inzertního a aukčního systému. V práci je řešena samotná tvorba Inzertního a aukčního systému, jenž by měl sloužit pro potřeby VUT v Brně. Samotný systém je navržen tak, aby se vzhledově držel grafiky oficiálních stránek VUT. Součástí práce je generátor administračních systému, který je schopen vygenerovat internetové stránky pro správu malých a středních MySQL databází.
Rozeznávání PR vlivů v českých lifestylových magazínech
Šimáčková, Pavla ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Pronikání public relations a jiných ekonomických vlivů do redakčních obsahů lifestylových médií je aktuální problém, který je v českém prostředí neprobádaný. Cílem diplomové práce bylo zmapování míry a způsobu pronikání PR vlivů do obsahů českých lifestylových magazínů a sekundárně ověření aplikovatelnosti metody Vladimíry Kubíčkové (2015) v této oblasti trhu. Ve výzkumné části byly stanoveny hlavní (3) a vedlejší (12) výzkumné otázky. Vedlejší výzkumné otázky korespondovaly se systémem 12 parametrů k ci PR vlivů v českých lifestylových magazínech, který byl navržen na základě více zahraničních a jedné české studie, kterou sestavila Vladimíra Kubíčková (2015). Za pomoci kvantitativní analýzy bylo těchto 12 parametrů postupně aplikováno na 1 217 potenciálních PR subjektů nalezených v redakčních článcích náhodně vybraných vydání lifestylových časopisů: Dieta, Cosmopolitan, Svět ženy, Glanc, Vogue. Těchto 1 217 subjektů bylo následně prostřednictvím nástroje Newton Media následně hledáno i v dalších periodikách, která vycházela v podobném časovém období. Výsledky ukázaly, že většina redakčních článků ve zkoumaných časopisech vykázala alespoň jeden z dvanácti stanovených PR vlivů. Mezi nejčastěji se projevujícími PR vlivy byla nepřítomnost negativních informací či opačného pohledu a přítomnost vizuálu...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.