Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fenomén IKEA: Filozofie marketingu a strategické komunikace od počátků do současnosti
Procházková, Pavla ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem "Fenomén IKEA: Filozofie marketingu a strategické komunikace od počátků do současnosti" je vysledovat, jaké hlavní myšlenky stály u zrodu fenoménu IKEA, jakou strategii a jaké komunikační nástroje používal v počátcích firmy její zakladatel Ingvar Kamprad. Přičemž nejde pouze o počáteční vizi firmy, charakteristickým znakem marketingu a komunikace firmy IKEA je fakt, že působí na klienty v dlouhodobém horizontu, jedná se vlastně o proces dlouholeté série komunikačních postupů zaměřených na klienty. IKEA je hodnocena i jako pionýr interní komunikace. K filozofii budování firmy patří orientace na rodinu, domov, na řešení otázek a problémů všedního každodenního života, hledání racionálních řešení, udržení dostupné ceny výrobků při zachování dobré kvality, snaha udržet se "in" díky modernímu designu. V teoretické části seznamuje práce obecně s významem a úlohou strategické komunikace obchodních firem a s jejími jednotlivými aspekty. V praktické části zodpovídá diplomová práce na základě kvalitativního výzkumu a pomocí analýzy zdrojového materiálu otázku, jaké vize, jaký styl komunikace (se zákazníky, spolupracovníky, zaměstnanci) a jaké marketingové nástroje byly v počátcích fungování firmy IKEA určující pro pozdější celosvětovou prosperitu a oblibu této firmy a popisuje, jakým...
Přístupy k zákazníkům a role prodejního personálu vybraných maloobchodních značek československé historie a současnosti
Střecha, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Má bakalářská práce "Komparace marketingu a role prodejního personálu maloobchodních značek československé historie a současnosti" využívá dvou případových studií, v rámci nichž analyzuje a následně komparuje značky Nehera, oděvní služba; Rolný, továrna na oděvy; se společností H&M a společnost V. J. Rott se společností IKEA. První část se zabývá teoretickými koncepty a pojmy, kterými jsou historie samotného prodeje, nákupní chování zákazníka, retail marketing a módní marketing. V druhé části práce je představena historie všech zkoumaných podniků a třetí část práce se věnuje dvěma případovým studiím, jejichž součástí jsou analýzy marketingových mixů 4P a vybraných způsobů propagace a následná komparace provedených analýz. Práce hledá rozdíly a shody v rámci marketingového mixu, marketingových sdělení a také vybraných publikací. V závěru pak shrnuje své poznatky.
Komunikační strategie společnosti IKEA v oblasti CSR v letech 2019-2021
Dvořáková, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií společnosti IKEA v oblasti CSR na českém trhu v letech 2019-2021. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem a komunikační strategii. Praktická část je již zaměřena na globální nábytkářskou společnost IKEA. Práce nejprve popisuje zvolené výzkumné metody. Dále nabízí krátké představení společnosti a její strategii v oblasti společenské odpovědnosti. Popsán je nejen její současný přístup, který shrnuje dokument "People & Planet Positive" aktualizovaný v roce 2018, ale i cestu firmy do té doby. Následná analýza komunikační strategie ve zvoleném období předkládá podrobný popis 9 největších CSR kampaní, ale i menší témata z této oblasti komunikace. Součástí analýzy je i rozhovor s PR Leaderem IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko, který pomohl ucelit obraz o přístupu firmy k CSR komunikaci. V závěru práce lze nalézt i výzkum formou dotazníkového šetření, které bylo vedeno za účelem zjištění názorů spotřebitelů na zkoumanou problematiku.
Komunikace značek IKEA a Bonami na sociálních sítích v rámci nouzového stavu v období pandemie Covid-19
Marinovová, Kristina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Komunikace značek IKEA a Bonami na sociálních sítích " značek vhodná doporučení pro obsahovou podobně zaměřených značek případě obdobné základě části nejprve stručný historický přehled a nejznámějších sociálních sítí Facebook, Instagram, Twitter včetně praktické části s práce za použití kvantitativního výzkumu založeného na dvourozměrné zaměří na definování společn a protichůdn ů ů ve způsobu, obsahu a komunikaci značek IKEA a . Závěrem práce vyhodnotí a předloží vhodná doporučení a poskytne odpovědi Měla na komunikaci značek vliv probíhající situa Jak se liší komunikace značek IKEA a Bonami
Vysoká pracovná stolička
Agricolová, Eva
Závěrečná práce se zaobírá sezením v práci, které je určené do dynamického pracovního prostředí na konkrétním pracovišti služeb zákazníkům v obchodním domě IKEA. Ergonometrie, design a jednoduchost jsou zakladní prvky, kterými je celá práce ispirovaná. První část popisuje historický vývoj pracovních židlí, historii firmy IKEA a ergonometrie pracovního sezení. Druhá část pojednává o výrobě prototypu vyskové pracovní židle, inspirací při jeho vytvoření a zaznamenává postupnou cestu k jeho finální podobě,
Systém náležité péče vnitřního trhu EU s dřevařskými výrobky
Kollarová, Eva
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá nelegální těžbou dřeva ve světě, její celkovou situací, příčinami a možnostmi řešení. Zjišťuje opatření vyspělého světa, která cílí na snížení výskytu nelegální těžby dřeva. Jedná se zejména o legislativní opatření zakazující uvádění nelegálně vytěženého dřeva na trh importujících zemí. V praktické části je řešen návrh dodacího listu pro IKEA Industry Slovakia s.r.o., závod Malacky Boards, který byl vytvořen na základě legislativních předpisů, porovnání dodacích listů konkurence a požadavků ze strany IKEA Industry Slovakia s.r.o. Výstupem práce je dodací list, který obsahuje informace potřebné pro vedení systému náležité péče, včetně nutných informací pro IKEA Industry Slovakia s.r.o.
Organizační kultura ve společnosti IKEA
Mičková, Kateřina ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Beneš, Milan (oponent)
Cílem diplomové práce je podat přehled o poznatcích v oblasti zkoumání kultury a na příkladu společnosti IKEA demonstrovat projevy organizační kultury, její vztah k národní kultuře a její význam pro podnikání obecně. Ve své teoretické části práce pojednává o kultuře obecně a jejím vlivu na členy společnosti. Popsány jsou mechanismy vzniku, vývoje a upevňování kultury a hlavní přístupy k jejímu zkoumání. Diskutován je vztah národní a organizační kultury a nejrozšířenější typologie organizační kultury. V praktické části práce je představena švédská kultura a styl řízení, společnost IKEA a její kultura. Se zaměstnanci dvou různých organizací IKEA (IKEA Česká republika - obchodní dům Zličín) a IKEA Hanim, spol s r.o. byly vedeny polostrukturované rozhovory za účelem zjistit jakým způsobem společnost svou kulturu šíří, do jaké míry jsou zaměstnanci s firemní kulturou seznámeni a její subjektivní význam pro zaměstnance. Klíčová slova: národní kultura, organizační kultura, IKEA.
Komunikační aktivity značky Ikea na českém trhu v letech 2009-2011
Pavlíková, Tereza ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
2 Abstrakt Bakalářská práce "Komunikační aktivity značky Ikea na českém trhu v letech 2009- 2011" popisuje společnost Ikea a její individuální komunikační aktivity. Zahrnuje stručnou historii firmy, příběh jejího vzniku v roce 1943 a následného vývoje až do dnešní podoby, zabývá se i současnou situací značky z globálního hlediska. Neopomíjí ani rozbor důvodů, které vedly k jisté ikoničnosti značky. Práce obsahuje analýzu postavení Ikey na tuzemském trhu, její konkurence (zaměřuje se na konkurenci v podobě ostatních nábytkářských řetězců) i jednotlivých nástrojů marketingového mixu (produkt, cena, distribuce, propagace) a toho, jak je společnost využívá. Hlavní část bakalářské práce se věnuje jednotlivým komunikačním aktivitám společnosti na českém trhu v rozmezí tří let. Popisuje a rozebírá tiskovou reklamu, outdoorovou, televizní a rozhlasovou komunikaci, on-line a in-store aktivity, věrnostní program Ikea Family a firemní společenskou odpovědnost (CSR), a to v rovině teoretické i praktické, aplikované na konkrétní případy. Na základě nabytých poznatků poslední část práce hodnotí účinnost zmíněných aktivit Ikey, případně i navrhuje možné řešení nalezených problémů v komunikaci.
The evaluation of IKEA Česká republika, s.r.o.
Pituchová, Vladimíra ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceněním podniku IKEA Česká republika, s.r.o.. Odhad hodnoty společnosti se vztahuje k 31.12.2012. Mimo celkové hodnoty podniku je stanovena i hodnota vlastního kapitálu. V rámci procesu oceňování je zpracována finanční analýza, situační analýza daného odvětví z makroekonomického a mikroekonomického pohledu a zmapování postavení podniku na daném trhu. Pro stanovení hodnoty podniku jsou aplikovány výnosové metody, a to metoda diskontovaných peněžních toků do firmy (FCFF), metoda diskontovaných peněžních toků pro vlastníky (FCFE) a metoda diskontované ekonomické přidané hodnoty (DEVA). Výsledná hodnota oceňovaného podniku představuje výši peněžních toků, které plynou pro vlastníka společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.