Název: Komunikační aktivity značky Ikea na českém trhu v letech 2009-2011
Překlad názvu: Communication activities of IKEA brand in the Czech market during 2009-2011
Autoři: Pavlíková, Tereza ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fenomén; Ikea; komunikace; nábytek; reklama; tradice; zákazníci; advertising; communication; customers; furniture; Ikea; phenomenon; tradition

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/43760

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-308056


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet