Název: "Mýtus" skandinávského designu? Srovnání lokálních strategií firmy Ikea v několika evropských kontextech.
Překlad názvu: "Myth" of Scandinavian design? Comparison of Ikea's local strategies in various European contexts.
Autoři: Vojáčková, Veronika ; Hájek, Václav (vedoucí práce) ; Tourek, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Klíčová slova: IKEA; Itálie; lokální kampaň; reklamní kampaň; reklamní propaganda; Česká republika; Švédsko; advertising campaign; advertising propaganda; Czech republic; IKEA; Italy; local adjustmens; Sweden

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/173799

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-506989


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet