Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 129 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Polyfunkční dům
Šafář, Jan ; Beneš, Milan (oponent) ; Brukner, Bohuslav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomate práce je zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby Polyfunkčního domu v ulici Milady Horákové. Objekt je navržen v Brně – Zábrdovice spolu s připojením na infrastrukturu. Jedná se o čtyřpodlažní objekt s jedním podzemním podlažím, objekt plní funkci administrativní, stravovací a bydlení. Vstup do budovy je přes ulici Milady Horákové s tím že každá funkční část má svůj samostatný vchod. Ze zadní části objektu z ulice Příkop je příjezd do podzemního parkování spolu se vstupem pro zaměstnance, zásobování a vstupem do technické místnosti. V přízemí se nachází restaurace s kuchyní a veškerým vybavením, recepce administrativy spolu se zázemím pro zaměstnance recepce a vchod do bytové části objektu. V druhém a třetím patře se nachází administrativní část budova a v posledním patře se nachází čtyři byty s terasou. Pro objekt bylo navržené veškeré technické zázemí od parkování po vytápění. Budova je postavená na železobetonovým skeletu s monolitickými stropy. Střešní konstrukce je z pochozí zelené střechy.
Mateřská škola v Sedlejově
Pavlů, Iveta ; Beneš, Milan (oponent) ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Mateřská škola v Sedlejově řeší projektovou dokumentaci ve stupni pro provedení stavby. Mateřská škola má dvě nadzemní podlaží. Objekt je nepodsklepený. Zastřešení je provedeno plochou střechou. Zdící systém POROTHERM s kontaktním zateplením minerální vatou.
Seberozvoj, trénink sociálních a manažerských dovedností pro andragogy: klíčové kompetence a osobnostní předpoklady
Pytlíčková, Blanka ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Beneš, Milan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá seberozvojem andragoga jako pracovníka, jehož práci lze řadit z jednoho úhlu pohledu i mezi pomáhající profese. Diplomová práce nejprve představí možná teoretická východiska charakterizující andragogickou profesi, role, ve kterých se může andragog vyskytovat, přiblíží přípravu na toto povolání. Následně se věnuje klíčovým kompetencím nejen v rovině obecné, ale obzvláště těm kompetencím, které jsou nezbytné pro andragoga a co nejkvalitnější vykonávání jeho profese a to i na úrovni manažerské. Představí možnosti rozvoje těchto kompetencí interaktivní formou a to především proto, že určité schopnosti a dovednosti není možné rozvíjet pouze teoretickou přípravou a klasickým studiem, ale především vlastní aktivitou. Tyto kompetence se rozvíjí hlavně ve skupině a jsou tedy definovány způsoby rozvoje zejména pomocí sociálněpsychologického výcviku, manažerského tréninku a metodami vycházejícími z principu zážitkové pedagogiky. Závěrečná část práce popisuje konkrétní aktivity, které vedou k rozvoji vybraných klíčových kompetencí a mezilidských dovedností. Důraz je kladen na vlastní odpovědnost a ochotu neustále se vzdělávat. Cílem práce je poukázat na naprostou nezbytnost seberozvoje z hlediska co nejkvalitnějšího vykonávání profese andragoga a to nejen po stránce odborné, ale především...
Outdoorové aktivity ve vzdělávání dospělých
Vyvadilová, Kateřina ; Beneš, Milan (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Dnešní doba klade na zam stnance stále vyšší nároky, proto se jejich nep etržitý rozvoj a vzd lávání stává nezbytností. Krom zvyšování odborných znalostí však také roste d ležitost zlepšování sociáln - psychologických dovedností, což se m že dít práv prost ednictvím metod outdoorového vzd lávání. Tato práce si klade za cíl zamyslet se nad možnostmi a významem využití outdoorových program ve vzd lávání dosp lých z pohledu personalisty. Úvodní ást práce je v nována historii a popisu teoretických východisek outdoorových program , aby bylo z ejmé, že jeho využití ve firemním vzd lávání má svá opodstatn ní, podložená psychologickými, sociologickými i pedagogickými teoriemi. Druhá ást práce je prakticky zam ena a popisuje vše, co by m l personalista v d t o outdoorové metodice, když bude pro zam stnance po ádat outdoorový program. Práce má zodpov d t otázky, pro využívat outdoorových aktivit, jak je správn p ipravit a realizovat, aby m ly žádoucí efekt a zhodnotit p ínosnost a smysluplnost jejich použití ve firemním vzd lávání.
Uplatnění andragogů v oblasti poskytování psychosociálních služeb
Jahodová, Jitka ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Beneš, Milan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi uplatnění andragogů v oblasti poskytování psychosociálních služeb. Východiskem jsou charakteristiky andragogiky a psychosociální práce, které jsou obsaženy v první a druhé kapitole. Pozornost je věnována zvláště vymezení oblasti psychosociální pomoci a definici andragogické profese a andragogických kompetencí. Na základě popisu obou pojednávaných oborů prostřednictvím jednotlivých kategorií je ve třetí kapitole vytvořen přehled jejich vzájemných souvislostí a společných problémových okruhů. Jeho struktura nabízí komplexní pohled na problematiku. Ve čtvrté a páté kapitole je rozšířen teoretický záběr práce srovnáním pohledů andragogiky a věd, které tvoří teoretické zázemí psychosociální péče, na dospělého člověka, na jeho potřeby v různých životních situacích a na možnosti jeho podpory v rámci odborné andragogické práce a psychosociální práce. V šesté a sedmé kapitole jsou ze získaných poznatků vyvozeny závěry o možnostech vzájemné spolupráce na poli andragogiky a psychosociální práce. Důraz je kladen na identifikaci takových potřeb v oblasti psychosociální práce, které je možno naplnit využitím andragogické kvalifikace a andragogických kompetencí. Dále na popis aspektů psychosociální práce v činnostech, které mohou být realizovány při výkonu andragogických povolání a na...
E-learning a jeho používání z pohledu výuky společenských věd.
Růžanská, Hana ; Beneš, Milan (vedoucí práce) ; Buriánek, Jiří (oponent) ; Pančocha, Karel (oponent)
Disertační práce přináší komplexní pojednání o současných moderních metodách výuky včetně e-learningu. V úvodu práce, který přibližuje její obsah, smysl, východiska a cíle, je za hlavní cíl práce stanoven záměr analyzovat a zhodnotit nejnovější vývojové trendy e-learningu, moderních forem vzdělávání a využívání informačních technologií v organizaci studia. Dílčí cíle práce souvisejí se strukturou hlavního cíle a korespondují se členěním práce na jednotlivé kapitoly, ve kterých text zasazuje historii e-learningu do kontextu historie věd a institucionálního vzdělávání, zhodnocuje postavení e-learningu a dalších moderních forem vzdělávání v rámci politických a legislativních priorit Evropské unie a České republiky, prezentuje několik klíčových strategických a právních dokumentů upravujících tuto oblast mimo jiné v souvislosti s konceptem celoživotního učení. Ve stěžejní teoretické části práce je podán podrobný pohled na hlavní teoretické otázky související s e-learningem a s dalšími moderními formami vzdělávání v současné domácí i zahraniční odborné literatuře. Tato část popisuje e-learning v souvislosti s konceptem celoživotního učení, podává základní definice e-learningu a rozbor dalších souvisejících pojmů, stručnou historii e-learningu, e-learningových nástrojů a forem, porovnává výhody a nevýhody...
Úloha médií v procesu celoživotního vzdělávání se zaměřením na významy mediálních sdělení v kontextu postmoderní společnosti
Zídková, Eva ; Beneš, Milan (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Média a mediální sdělení v dnešní době velmi podstatně ovlivňují náš život, naše chování, jednání, postoje, názory a hodnoty. To bychom si měli neustále uvědomovat a naučit se, jak k médiím správně přistupovat. Cílem této práce je definovat základní druhy médií, se zvláštním důrazem na takzvaná "nová média" a zaměřit se také na jejich funkce, účinky a vliv. Podstatnou část této práce tvoří pojednání o Internetu, jako nejvyspělejším médiu dnešní doby a rozbor mediálních sdělení, která nás významně ovlivňují ve všech oblastech našeho života. Přínosem, který by tato práce měla mít je pak také specifikace významů mediálních sdělení a zjištění, jak velmi podstatné je neustálé vzdělávání se k mediální gramotnosti a jak velkou úlohu má dnes mediální výchova jako taková. Nejde jen o to, ukázat negativní vliv médií, ale zejména o to, že když médiím porozumíme, budou nám velkým přínosem, zdrojem informací, vědomostí a zábavy.
eLearning v reálném čase s přímým vizuálním kontaktem
Borecká, Markéta ; Palán, Zdeněk (vedoucí práce) ; Beneš, Milan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku eLearningu v reálném čase s přímým vizuálním kontaktem (RTeL). Vzhledem k tomu, že se jedná o vzdělávací formu, které v České republice není rozšířena, snaží se o ní autorka podat maximum informací v oblasti teorie i praxe.
Systém vzdělávání společnosti GEFCO Česká republika
Schwarzerová, Lenka ; Beneš, Milan (vedoucí práce) ; Nováková, Kamila (oponent)
Tato práce je věnována vzdělávání zaměstnanců v logistické společnosti Gefco. Vzdělávání zde v současné době probíhá příležitostně a nesystematicky a v této práci je navržen systém vzdělávání, jak by měl fungovat do budoucna, a zároveň také opatření, která je potřeba učinit k tomu, aby systém fungoval optimálně. Téma je zpracováno na základě odborné literatury týkající se dané problematiky v oblasti teorie a na základě vlastní zkušenosti v oblasti praktické. Vzdělávání v Gefcu je rozděleno na čtyři základní oblasti, a to na oblast obecného vzdělávání a rozvoje, na manažerské vzdělávání, jazykové vzdělávání a vzdělávání o bezpečnosti práce a související školení, přičemž oblasti obecného vzdělávání a rozvoje je věnována nejobsáhlejší část práce. Samotný systém vzdělávání je rozčleněn do následujících fází - identifikace potřeb vzdělávání, plánování vzdělávání, realizace vzdělávání a hodnocení vzdělávání; v rámci každé oblasti vzdělávání jsou analyzovány všechny fáze systému vzdělávání a je navrženo, jaké postupy je v dané oblasti potřeba zavést a co je třeba změnit a zlepšit, aby se vzdělávání v Gefcu stalo plně fungujícím systémem. Práci uzavírá kapitola o informačním systému vzdělávání a jeho efektivním přispění ke vzdělávání zaměstnanců.
Vysoké školy a systém celoživotního vzdělávání v České republice
Faifr, Jindřich ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Beneš, Milan (oponent)
Práce pojednává zejména přístupech a pohledech na vzdělávání pilotů. Analyzuje téměř všechny jeho možnosti a poukazuje na značnou variabilitu tohoto směru vzdělávání. Pomáhá pochopit principy kvalifikací v komerční i nekomerční sféře letectví a snaží se usnadnit orientaci potenciálním zájemcům o tento druh zaměstnání. Jsou zde zohledněny aspekty andragogice, pedagogické, psychologické i sociální. Základním cílem bylo utvořit ucelený přehled, který má za úkol pomoci zorientovat se v problematice a snad i pomoci zvolit správnou cestu, jakou se vydat, aby se člověk mohl stát dopravním pilotem. Rozvádí tematicky možnosti létaní na drobných sportovních letounech až k výcviku dopravních pilotů, kteří létají třeba i transkontinentální lety. Přístupy k pilotnímu výcviku jsou silně variabilní a tato práce se snaží postihnout i ty, které nebývají běžně publikované a je zcela možné nabýt dojmu, že vůbec neexistují. K dobré orientaci v nejrůznějších kvalifikacích a doložkách je nutné vše podrobně diferencovat a objasnit, aby posléze vše splynulo v jeden logicky uspořádaný celek. Jedná se zejména o: · Nastínění principů celoživotního vzdělávání (zejména proto, že výcvik pilotů lze považovat za evidentní formu vzdělávání dospělých) · Přiblížení leteckého prostředí · Přehled dílčích kvalifikací leteckého personálu ·...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 129 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
55 BENEŠ, Martin
26 BENEŠ, Michal
1 Beneš, Marcel
9 Beneš, Marek
55 Beneš, Martin
1 Beneš, Matěj
1 Beneš, Michael
26 Beneš, Michal
1 Beneš, Milan J.
10 Beneš, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.