Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití NFT v rámci marketingu a budování komunity v České republice
Vojík, Vít ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na fenomén NFT (nezaměnitelných tokenů) a jejich potenciálního využití v rámci marketingové komunikace značek a osobností v České republice. Cílem práce je prozkoumat, jakou roli mohou nezaměnitelné tokeny hrát v marketingové komunikaci v České republice z pohledu českých odborníků. Teoretická část představuje samotné NFT a také technologii a filozofii blockchainu, která je pro NFT zásadní, spolu s digitálními kanály jako je herní prostředí nebo metaverzum, které mohou ovlivnit budoucí využití NFT. Zároveň předkládá možnosti a principy využití NFT v marketingu spolu s příklady. Výzkumná část staví na hloubkových polostrukturovaných rozhovorech s komunikačními a technologickými experty. Následná kvalitativní analýza těchto dat poskytla informace o pohledu odborníků na tuto technologii v kontextu marketingu v rámci České republiky. Mezi hlavní zjištění výzkumu patří, že využití NFT v České republice může být poměrně široké, typicky se může jednat o věrnostní programy či jiné aktivity budující komunitu značky. Zatímco v minulosti byly tuzemské NFT projekty značek spíše krátkodobého charakteru a využívaly prvotní obliby NFT a zvýšeného mediálního pokrytí tohoto tématu, v budoucnu bude tato technologie dle odborníků využívána spíše ve skryté formě a s dlouhodobou strategií.
On-line marketing communication
Polakovič, Teodor ; Zich, Robert (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The focus of this thesis is to understand how hackathons—traditionally conducted for rapid software development and innovation—can be seamlessly fitted into online marketing communication to increase engagement and visibility into a brand or product. The thesis presents a research study developed to establish the relevance of hackathons in the development of technology and tech companies. The thesis derives from a mixed method using a comprehensive set of case study, website content analysis, and semi-constructed interviews with stakeholders who are active in hackathons, observing their view on using hackathons for enriching online marketing. Results of those showed a significant improvement of customer engagement and brand visibility. Results showed the versatility of hackathons in providing good marketing material and community engagement. The conclusion draws a frame that companies can adopt in order to implement hackathons in marketing activities that are able to exploit their potentials for marketing and support innovation and community engagement.
Knižnica Glasgow
Porubčanová, Zuzana ; Elešová, Klára Tomášová (oponent) ; Dulenčín, Juraj (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Na základě studie, kterou sem vypracovala počas zahraničního studia na univerzitě Bauhaus v Německu, byla vypracována následující bakalářská práce občanského významu. Mým cílem bylo navrhnout koncept tři samostatných objektů, knihovny, divadla a vzdělávacího zařízení pro děti a mládež, které se spájejí v prvním a druhém podzemním podlaží, kde je pro všechny tři objekty umožněno podzemní parkováni ve dvou výškových úrovní prvního a druhého podzemního podlaží. Na prvním nadzemním podlaží spájí všechny tři objekty současně navržen centrální park. Po domluvě a konzultaci s vedoucím stavebně-technického řešení bude předmětem téhle bakalářské práce samostatní objekt knihovny. Objekt knihovny se skládá ze čtyř nadzemních a dvou podzemních podlaží. V prvním nadzemním podlaží se nachází vstupní recepce, bar spolu s drobným občerstvením, výdaj knih a samotný prostor pro čtení spolu s oddělením určením pro regály. V druhem až třetím nadzemním podlaží najdeme vzdělávací prostor, prostor pro čtení a samostatné studovny. Čtvrté nadzemní podlaží obsahuje speciální oddělení knih a administrativní místnosti pro řízení knihovny. Novostavba knihovny je navržena z kombinovaného nosního systému, kde převažují sloupy. Objekt je po celé výšce šesti pater stužen železobetonovým jádrem, které slouží jako únikové schodiště. Nachází se tu taktéž bezbariérový výtah. Únikové schodiště umístěné v železobetonovém stužujícím jádře spojuje všechna podlaží objektu a umožňuje přístup do obou podzemních podlaží. V hlavním prostore knihovny je umístěné mohutní ocelové schodiště, kterým překonáváme první, druhé, třetí a čtvrté podlaží, tedy vizuálně spojuje prostor pro čtení. První a druhé podzemní podlaží slouží pro parkování návštěvníků knihovny. V prvním podzemním podlaží se nacházejí všechny technické místnosti a také archiv sloužící pro uskladnění knih. Druhé podzemní podlaží je okrem parkování využito pro místnosti skladů. Základy objektu knihovny jsou navrženy ze systému bíle vany, z důvodu výsk
Komunitní dům seniorů v Tršicích - hrubá stavba
Kmeť, Peter ; Patloka, Jiří (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Cílem mé práce je stavebně technologické řešení hrubé stavby komunitního domu seniorů v Tršicích. Komunální dům se skládá z dvanácti bytových jednotek, společných a společenských místností. Součástí práce je technická zpráva, stavba, doprava, technický předpis, kontrolní a zkušební plán, plán rizika, ochrana životního prostředí, rozpočet položky a časový plán. Pro zpracování této práce byla využita projektová dokumentace od projekčního ateliéru VAtelier.
Knižnica Glasgow
Porubčanová, Zuzana ; Elešová, Klára Tomášová (oponent) ; Dulenčín, Juraj (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Na základě studie, kterou sem vypracovala počas zahraničního studia na univerzitě Bauhaus v Německu, byla vypracována následující bakalářská práce občanského významu. Mým cílem bylo navrhnout koncept tři samostatných objektů, knihovny, divadla a vzdělávacího zařízení pro děti a mládež, které se spájejí v prvním a druhém podzemním podlaží, kde je pro všechny tři objekty umožněno podzemní parkováni ve dvou výškových úrovní prvního a druhého podzemního podlaží. Na prvním nadzemním podlaží spájí všechny tři objekty současně navržen centrální park. Po domluvě a konzultaci s vedoucím stavebně-technického řešení bude předmětem téhle bakalářské práce samostatní objekt knihovny. Objekt knihovny se skládá ze čtyř nadzemních a dvou podzemních podlaží. V prvním nadzemním podlaží se nachází vstupní recepce, bar spolu s drobným občerstvením, výdaj knih a samotný prostor pro čtení spolu s oddělením určením pro regály. V druhem až třetím nadzemním podlaží najdeme vzdělávací prostor, prostor pro čtení a samostatné studovny. Čtvrté nadzemní podlaží obsahuje speciální oddělení knih a administrativní místnosti pro řízení knihovny. Novostavba knihovny je navržena z kombinovaného nosního systému, kde převažují sloupy. Objekt je po celé výšce šesti pater stužen železobetonovým jádrem, které slouží jako únikové schodiště. Nachází se tu taktéž bezbariérový výtah. Únikové schodiště umístěné v železobetonovém stužujícím jádře spojuje všechna podlaží objektu a umožňuje přístup do obou podzemních podlaží. V hlavním prostore knihovny je umístěné mohutní ocelové schodiště, kterým překonáváme první, druhé, třetí a čtvrté podlaží, tedy vizuálně spojuje prostor pro čtení. První a druhé podzemní podlaží slouží pro parkování návštěvníků knihovny. V prvním podzemním podlaží se nacházejí všechny technické místnosti a také archiv sloužící pro uskladnění knih. Druhé podzemní podlaží je okrem parkování využito pro místnosti skladů. Základy objektu knihovny jsou navrženy ze systému bíle vany, z důvodu výsk
Komunitní dům seniorů v Tršicích - hrubá stavba
Kmeť, Peter ; Patloka, Jiří (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Cílem mé práce je stavebně technologické řešení hrubé stavby komunitního domu seniorů v Tršicích. Komunální dům se skládá z dvanácti bytových jednotek, společných a společenských místností. Součástí práce je technická zpráva, stavba, doprava, technický předpis, kontrolní a zkušební plán, plán rizika, ochrana životního prostředí, rozpočet položky a časový plán. Pro zpracování této práce byla využita projektová dokumentace od projekčního ateliéru VAtelier.
Marketing na sociálních sítích
Havránek, Václav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem a budováním komunit na sociálních sítích a to s důrazem na síť Facebook. Jejím cílem je představit možnosti využití sociálních sítí v marketingu se zaměřením na budování komunit, analyzovat možnosti využití sociální sítě Facebook pro konkrétní případ internetového portálu, formulovat návrhy a doporučení pro práci a nakonec vyhodnotit realizované aktivity. Zpočátku autor sociální sítě vymezuje, věnuje se jejich historickému vývoji, rozebírá jejich základní druhy a popisuje nejznámější světové i české služby. Dále se práce věnuje marketingovým možnostem sociálních sítí a především síti Facebook, na které je aplikovaná praktická část práce. V té je popsaný a vyhodnocený konkrétní případ budování facebookové komunity internetového portálu Marketing Journal.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.