Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský start-up FairList s.r.o
Danč, Radek ; Smutek, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je spjata s navrhnutím podnikatelského záměru pro start-up FairList s.r.o. Podnikatelský záměr je vytvořen na základě původně nastaveného ekonomického modelu, který negeneruje potřebný zisk. Pozornost je především věnována analýze trhu a zjištění potřeb jazykových vzdělavatelů a potenciálních studentů, kteří hrají klíčovou roli v úspěšnosti celého projektu.
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Kudrnová, Marcela ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na chování zákazníka v prostředí kočičích kaváren. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a dále pak faktory, které mohou ovlivnit přístup a chování zákazníka v návaznosti na komunikační mix. Analytická část se zabývá interpretací výsledků dotazníkového šetření a analýzy v místě prodeje, která slouží především k segmentaci zákazníka a následné úpravě komunikace dle jednotlivých skupin, person a map empatie. V závěru práce jsou navržena možná doporučení vycházející z výsledků analýz.
Spokojenost zákazníků
Němec, Filip ; Sehnal, Stanislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zhodnocení spokojenosti zákazníků vybrané restaurace za pomoci Porterovy analýzy, SWOT analýzy, analýzy marketingového mixu, shlukové a regresní analýzy a testu kontingence a návrh opatření, která povedou ke zlepšení její úrovně. Práce se dělí na tři základní části - teoretickou, analytickou a návrhovou. První část popisuje teoretická východiska v oblasti spokojenosti zákazníka. Například to, jak se spokojenost měří a jak se zákazník chová. Následná analytická část se zaměřuje na vyhodnocení spokojenosti zákazníků dané restaurace a interpretaci výsledků. V poslední části práce jsou vzhledem k výsledkům analýz navržena nová opatření, která povedou ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků restaurace.
Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na chování zákazníka. Definuje marketing, marketingový mix, komunikační mix se zaměřením na sociální sítě. Její součástí jsou pohledy dvou stran – pohled majitele či marketéra kavárny a zároveň vnímání daného tématu zákazníkem a analýza daných pohledů. Poslední část práce je zaměřena na doporučení efektivní marketingové komunikace pro kavárny.
User experience dizajn digitálneho produktu a jeho vplyv na správanie zákazníka v cestovnom ruchu
Sakala, Samuel
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu implementace principů user experience (UX) designu v digitálním produktu cestovního ruchu na rozhodovací proces návštěvníka při výběru atraktivit k návštěvě. V souvislosti s tím se práce snaží zjistit, jak lze tyto poznatky využít pro zlepšení distribuce návštěvnosti v Lednicko - valtickém areálu. Součástí práce je analýza stávajících digitálních produktů cestovního ruchu v Lednicko - valtickém areálu, včetně uživatelského testování jednoho z produktů, a analýza situace destinačního managementu v Lednicko - valtickém areálu. S využitím poznatků z analýzy a teorie práce navrhuje nové digitální řešení destinace vycházející z jednoho ze stávajících produktů. Pro ověření výsledků je vytvořen interaktivní prototyp mobilní aplikace pomocí nástroje Figma. Prototyp je následně uživatelsky testován s cílem zjistit vliv implementace vybraných principů uživatelského zážitku na rozhodování zákazníků. Testování se provádí s vybranou skupinou uživatelů na základě předem definovaných scénářů. Na základě výsledků jsou formulována doporučení pro destinační management v oblasti Lednicko - valtického areálu. Práce přispívá k pochopení role principů UX designu v cestovním ruchu a poskytuje praktická doporučení pro optimalizaci distribuce návštěvníků v této konkrétní destinaci.
Marketingová strategie pro vybraný vinný bar
Jakubčíková, Nela
Tato bakalářská práce se zabývá zefektivněním činnosti podniku na trhu ve vinařském odvětví. Cílem práce je návrh nové marketingové strategie, jež napomůže získat nové zákazníky a zvýšit loajalitu těch stávajících, tím zároveň navýšit tržby vybraného podniku. K získání dat pro analýzu bylo využito dotazníkového šetření, který byl následně doplněn rozhovory s majitelem a zaměstnanci. Po zpracování dat získaných z dotazníku byla navržena vhodná doporučení doplněná konkrétními návrhy.
Chování zákazníka v běžecké prodejně
Tajšl, Adam ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Chování zákazníka v běžecké prodejně Cíle práce: Hlavním cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu identifikovat chování jednotlivých skupin zákazníků v běžecké prodejně. Metody: K získání výsledných dat byla využita metoda pozorování. Výzkum proběhl v jedné prodejně na základě formuláře obsahujícího 16 rozdílných formulářových položek. Výsledky: Na základě vypracovaných formulářů byla vyhotovena statistická šetření, z kterých bylo popsáno chování zákazníků. Zákazníci chodí do prodejny pro radu, většina zákazníků jsou muži a hlavní zákaznickou skupinou obchodu jsou rekreační běžci. Výsledky výzkumu přinesly i další zajímavé zjištění, na základě, kterých lze zlepšit zákaznický servis prodejny. Klíčová slova: Běžecká obuv, prodej, výběr zákazníků, komunikace se zákazníkem
Marketingová komunikace konkrétního obchodu
Prokopová, Lucie ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje používané formy marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá zejména marketingovou komunikací, marketingovým a komunikačním mixem. Tato část práce také vysvětluje základní principy marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje analýzu místa prodeje a deskripci marketingových aktivit vybrané společnosti. Na základě provedené analýzy jsou vytvořeny návrhy na změny konkrétních oblastí marketingové komunikace. Tyto změny by měly zajistit lepší vnímání dané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.