Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 81 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové strategie českých fotbalových klubů: Cílení na fanoušky skrze zápasové programy
Grečl, Michal ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Kaprálková, Michaela (oponent)
Název: Marketingové strategie českých fotbalových klubů: Cílení na fanoušky skrze zápasové programy Cíle: Cílem diplomové práce je představit doporučení ke zvýšení úrovně fanouškovského zážitku v den utkání s ohledem na cíle marketingových týmů v oslovování jimi definovaných segmentů lidí. Práce nabízí vzájemnou komparaci skrze rozhovory s vysoce postavenými marketingovými pracovníky vybraných prvoligových účastníků nejvyšší české fotbalové soutěže, doplněné o přímá pozorování a analýzu dat, zaměřující se na podstatu a odůvodnění jednotlivých kroků, které kluby v rámci doprovodného zápasového programu realizují v návaznosti na jejich strategické cílení. Metody: Práce využívá kvalitativní přístup výzkumu u vybraných profesionálních fotbalových klubů nejvyšší české fotbalové soutěže, konkrétně hloubkové polostrukturované rozhovory s vysoce postavenými marketingovými pracovníky, zaměřující se na jejich vnímání, zkušenosti a rozhodovací procesy v oblasti marketingu společně s podstatou a odůvodněním jednotlivých kroků, které realizují. Výzkum dále zahrnuje přímá pozorování zápasových programů a analýzu dat shromážděných od fotbalových klubů a z veřejně dostupných zdrojů. Práce následně provádí komparativní analýzu, která umožňuje srovnání rozdílů a podobností v marketingových přístupech mezi...
Návrh na rozšíření marketingového mixu atletického klubu
Horová, Kateřina ; Juliš, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh rozšíření marketingového mixu. Práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretická východiska k dané problematice. Druhá část, analytická, je věnována představení organizace, situačním analýzám, analýze marketingového mixu a marketingovému průzkumu. Tyto části jsou podkladem pro závěrečnou část, ve které jsou navrženy jednotlivé nástroje marketingového mixu.
Marketingový plán nového projektu
Čikl, Jaroslav ; Jelínek, Tomáš (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro založení společnosti Climbing land. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje vypracování analýz stavu podnikatelského prostředí společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na jeden rok. Poslední částí je návrh na vybudování lezeckého centra.
Návrh reklamní kampaně společnosti SAMOHÝL OLOMOUC a.s.
Hudek, Martin ; Horáková, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh reklamní kampaně pro společnost SAMOHÝL OLOMOUC a.s. Teoretická část obsahuje hlavně teoretická východiska práce, základní pojmy, termíny a metody práce. Analytická část se zabývá seznámením s marketingovou problematikou společnosti, její analýzou, analýzou trhu a konkurence, marketingovým průzkumem a SWOT analýzou. Závěrečná část je tvořena hodnocením vlastních návrhů řešení problematiky, jejich efektivnosti, ekonomické náročnosti a jejich možnosti integrace do společnosti.
Využití fondů EU pro rozvoj infrastruktury obce
Štenclová, Jaromíra ; Řezáčová, Petra (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je využití fondů EU pro rozvoj infrastruktury obce, konkrétně pak pro vybudování nové cyklostezky. První část je věnovaná základní koncepci regionální politiky, operačních programů a přibližuje proces sestavování projektu. V dalších částech se nachází popis výchozí dopravní situace v obci, sestavení konkrétního projektu a celkové zhodnocení tohoto projektu.
Komunikační plán Střední školy informatiky a spojů
Šubrtová, Nela ; Potůčková, Marie (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je zpracování komunikačního plánu vybrané střední školy. Součástí plánu je i analýza současného stavu, definování cílových skupin a návrh reklamního plánu jak v části marketingové tak i kreativní a to včetně načasování a rozpočtu.
Marketingová komunikace serfového klubu
Růt, Eduard ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace surfového klubu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je připravit doporučení pro marketingovou komunikaci daného surfového klubu. Metody: V této práci byly použity kvantitativní i kvalitativní́ metody. Jednalo se o metodu online dotazování. Následně byl proveden polostrukturovaný rozhovor se členem vedení klubu. Výsledky: Při analýze klubu bylo zjištěno, že aktuální marketingová komunikace není strukturovaná ani nemá přesně definované cíle. Výsledkem práce jsou doporučení, která mají za cíl celkové zlepšení marketingové komunikace klubu, a tím pomoci klubu v jeho růstu i udržení své pozice jako hlavní neziskové organizace v prostředí českého surfingu. Doporučení jsou zaměřená především na vytvoření ucelené a pravidelné marketingové komunikace klubu. Klíčová slova: marketingová komunikace, surfing, neziskový selektor, sportovní klub
Podnikatelský plán
Šimčík, Michael ; Bartošek, Vladimír (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro založení a provozování penzionu na jižní Moravě, přesněji ve vinařskéobci Mikulčice u slovenských hranic. Součástí práce je provedení analýz externích i interních vlivů působících na podnik pomocí vybraných analýz, které jsou popsány v první části práce. Výsledky těchto analýz jsou rozvedeny v druhé části této práce, součástí je i primární výzkum poptávky metodou dotazníkového šetření potencionálních hostů. V poslední části práce je poté zpracován samostatný podnikatelský plán dle šablony popsané v první části práce. Podnikatelský plán je postaven na provedených analýzách a jeho součástí je realistický návrh provedení stavby a spuštění penzionu společně s jeho marketingovou a finanční strategií.
Sociální zemědělství - Specifika a potřeby cílových skupin zapojených do konceptu sociálního zemědělství v ČR
TRABALIKOVÁ, Zuzana
Tato diplomová práce se zabývá specifiky a potřebami osob z cílových skupin zapojených do konceptu sociálního zemědělství v České republice. Na základě shromážděných dat bylo vybráno celkem sedm klíčových cílových skupin, které se aktivně zapojují do konceptu sociálního zemědělství, jedná se o osoby se zdravotním postižením, osoby s mentálním postižením, osoby s psychiatrickými problémy, osoby dlouhodobě či opakovaně nezaměstnané, osoby v nebo po výkonu trestu, osoby opouštějící institucionální zařízení a osoby s vícenásobnými riziky. Tato práce se také snaží nastínit vhodné a nevhodné činnosti pro tyto skupiny a zároveň představuje průzkum sociálním zemědělstvím v České republice. Klíčová

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 81 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.