Název: Marketingové strategie českých fotbalových klubů: Cílení na fanoušky skrze zápasové programy
Překlad názvu: Marketing Strategies of Czech Football Clubs: Targeting Fans through Match Programs
Autoři: Grečl, Michal ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Kaprálková, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: atmosféra; CRM; cílová skupina; data; demografická a geografická struktura; doprovodný program; interakce; Návštěvnost na stadionu; optimalizace; zábava; zážitek; atmosphere; CRM; data; demographic and geographic structure; entertainment; experience; interaction; matchday program; optimisation; Stadium attendance; target audience

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191606

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621084


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet