Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh metodiky budování bezpečnostního povědomí na střední škole
Sobotková, Hana ; Potůčková, Marie (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší téma budování bezpečnostního povědomí na středních školách. Cílem je vytvořit jednotnou metodiku budování bezpečnostního povědomí, která může být využívána středními školami k zajištění ochrany vlastního perimetru, svých uživatelů i okolí před jednáním uživatelů. Úvodní část se věnuje základní terminologii, existujícím či připravovaným český i mezinárodním zákonům, normám, předpisům a certifikaci v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti. V praktické části jsou popsány jednotlivé kapitoly metodiky budování bezpečnostního povědomí v prostředí středních škol.
Komunikační plán Střední školy informatiky a spojů
Šubrtová, Nela ; Potůčková, Marie (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je zpracování komunikačního plánu vybrané střední školy. Součástí plánu je i analýza současného stavu, definování cílových skupin a návrh reklamního plánu jak v části marketingové tak i kreativní a to včetně načasování a rozpočtu.
Výuka rétoriky na střední škole. Současný stav a budoucí perspektivy
Potůčková, Marie ; Chejnová, Pavla (vedoucí práce) ; Vlčková, Jana (oponent)
Diplomová práce sleduje různé přístupy středoškolských vyučujících a studentů k rétorice a komunikační výchově. Jejím hlavním cílem je zmapovat, jak studenti nahlížejí na kvalitu svých komunikačních dovedností i úroveň výuky komunikační výchovy a jaký postoj vyučující zaujímají k zařazování komunikační výchovy do hodin ČJL s přihlédnutím k možnostem dalšího rozvoje komunikační výchovy. Práce rovněž analyzuje vybrané učebnice komunikační výchovy pro střední školy. Výzkum byl realizován na sedmi pražských středních školách, a to zejména prostřednictvím dotazníkového šetření. Pro sběr dat byly dále využity také metody ústního dotazování (rozhovoru) a zúčastněného pozorování (hospitace). Z průzkumu vyplývá, že studenti i vyučující vnímají komunikační výchovu jako nutnou součást výuky ČJL a zodpovědně k ní přistupují. Studenti svůj mluvený projev hodnotí mnohdy přísněji než jejich vyučující. Studenti se rovněž relativně dobře orientují v teoretických základech rétoriky a komunikace, značné potíže jim ale činí jejich aplikace v praxi. Vyučující využívají zejména učebnice, které poskytují klíčová témata komunikační výchovy zpracovaná odborně, přehledně a atraktivně. Co se týče budoucích perspektiv tohoto oboru, podle slov vyučujících je zapotřebí především to, aby se komunikační výchova stala přirozenou...
Návrh metodiky budování bezpečnostního povědomí na střední škole
Sobotková, Hana ; Potůčková, Marie (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší téma budování bezpečnostního povědomí na středních školách. Cílem je vytvořit jednotnou metodiku budování bezpečnostního povědomí, která může být využívána středními školami k zajištění ochrany vlastního perimetru, svých uživatelů i okolí před jednáním uživatelů. Úvodní část se věnuje základní terminologii, existujícím či připravovaným český i mezinárodním zákonům, normám, předpisům a certifikaci v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti. V praktické části jsou popsány jednotlivé kapitoly metodiky budování bezpečnostního povědomí v prostředí středních škol.
Komunikační plán Střední školy informatiky a spojů
Šubrtová, Nela ; Potůčková, Marie (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je zpracování komunikačního plánu vybrané střední školy. Součástí plánu je i analýza současného stavu, definování cílových skupin a návrh reklamního plánu jak v části marketingové tak i kreativní a to včetně načasování a rozpočtu.
Závislost imobilních a nesoběstačných klientů na ošetřovatelském personálu v domově pro seniory
POTŮČKOVÁ, Marie
Se zvyšujícím se věkem dožití stoupá také počet seniorů, kteří se stanou imobilními, nesoběstačnými, často trpícími demencí, a proto se stávají závislými na péči jiných lidí. Pokud je tato závislost na péči pouze menšího rozsahu, mají-li tito senioři rodinu, rodina se většinou snaží o ně postarat. Ale při zvyšující se nesoběstačnosti, kdy senioři již nezvládnou být celý den sami doma, končí většinou v domovech pro seniory. Ti potom odcházejí do pobytových sociálních ústavů, kde se o ně stará ošetřovatelský personál. Jak tuto péči klienti domova pro seniory vnímají, jak se s ní dokázali vyrovnat a jakou mají zkušenost s ošetřovatelským personálem. I na tyto otázky se snaží tato bakalářská práce odpovědět. Zároveň se snaží zmapovat největší problémy, které při ošetřovatelské péči o tyto imobilní a nesoběstačné, často dementní klienty, vznikají, z pohledu tohoto personálu. Rovněž se snaží zjistit, jak psychicky a fyzicky náročnou tuto práci vnímá ošetřovatelský personál, který se o imobilní a nesoběstačné klienty domova pro seniory stará.

Viz též: podobná jména autorů
1 POTŮČKOVÁ, Magdaléna
3 POTŮČKOVÁ, Marie
3 Potůčková, Markéta
2 Potůčková, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.