Název:
Návrh na rozšíření marketingového mixu atletického klubu
Překlad názvu:
Proposal for Expanding the Marketing Mix of the Athletics Club
Autoři:
Horová, Kateřina ; Juliš, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na návrh rozšíření marketingového mixu. Práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretická východiska k dané problematice. Druhá část, analytická, je věnována představení organizace, situačním analýzám, analýze marketingového mixu a marketingovému průzkumu. Tyto části jsou podkladem pro závěrečnou část, ve které jsou navrženy jednotlivé nástroje marketingového mixu.
The diploma thesis is focused on the proposal of expanding the marketing mix. The work is divided into three parts. The first part contains the theoretical starting points for the given issue. The second part, analytical, is devoted to the introduction of the organization, situation analyses, analysis of the marketing mix and marketing research. These parts are the basis for the final part, in which the individual tools of the marketing mix are proposed.
Klíčová slova:
cílová skupina; marketing; marketingový mix; nezisková organizace; sport; focus groups; marketing; marketing mix; non-profit organization; sports
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246267