Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 774 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Estimation ff the Global Root Mean Square Error of Geoid Height Calculated by Integral Transforms
Belinger, Jiří ; Pitoňák, Martin ; Trnka, Petr ; Novák, Pavel ; Šprlák, Michal
Integrální transformace funkcionálů gravitačního pole jsou definovány přes celý prostorový úhel na povrchu koule. Navzdory obrovskému a nespornému pokroku v satelitní gravimetrii a gradiometrii umožňují družicové mise zaměřené na gravitační pole přesné určení tohoto pole s prostorovým rozlišením 100 km, tj. pouze v jeho dlouhovlnné části. Na druhé straně existuje potřeba modelů gravitačního pole s vysokým rozlišením v regionálním, národním nebo kontinentálním měřítku, zejména v určování kvazigeoidu nebo geoidu. Potenciální slabinou pozemních dat je přesnost gravitačního pole v dlouhovlnné délce a omezená dostupnost kvůli několika omezením (např. pouště, jezera a velké řeky, lesy nebo nedostatek dobré vůle mezi sousedními zeměmi ke sdílení citlivých dat). Ideální scénář kombinuje pozemní a satelitní data, která se vzájemně doplňují. V příspěvku budou odvozeny a prezentovány vztahy na odhad globálních středních kvadratických chyb výšky geoidu získaných pomocí integrálních transformací. Pro praktický výpočet bude využita znalost přesnosti měřených terestrických dat a formálních chyb globálních družicových modelů tíhového pole Země.
A New Software For the Calculation of Far–Zone Effects For Spherical Integral
Trnka, Petr ; Pitoňák, Martin ; Belinger, Jiří ; Novák, Pavel ; Šprlák, Michal
Integrální transformace jsou užitečným matematickým aparátem a základem pro formulaci odhadů veličin tíhového pole včetně šíření chyb. Jedním z předpokladů integrálních transformací je globální datové pokrytí. Dostupnost pozemních měření je však obecně limitována. V praxi se globální integrál rozkládá na dvě oblasti – blízké a vzdálené zóny. Nezanedbatelný příspěvek dat ve vzdálené zóně vyžaduje přesné vyhodnocení. Za tímto účelem byla v prostředí MATLAB vytvořena knihovna pro výpočet efektů vzdálené zóny u integrálních transformací pro gradienty tíhového potenciálu až do třetího řádu.
Manažerské kompetence v malých podnicích
Novák, Petr ; Szarková, Miroslava (oponent) ; Mohelská, Hana (oponent) ; Tomšík, Pavel (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Dizertační práce pojednává o manažerských kompetencích v malých výrobních podnicích v České republice. Záměrem výzkumu bylo zjištění současné úrovně těchto kompetencí u vrcholových manažerů těchto podniků. Zvolená problematika představuje velmi aktuální téma z pohledu dalšího rozvoje kompetencí potřebných pro výkon manažerské profese. Autor při zpracování dizertační práce vycházel z teoretických poznatků nabytých důkladným studiem českých a zahraničních odborných monografií, publikovaných vědeckých článků v odborných časopisech, ostatních elektronických zdrojích a především z provedených primárních výzkumů. Hlavním cílem dizertační práce bylo zjištění úrovně manažerských kompetencí vrcholových manažerů malých výrobních podniku z pohledu podnikového řízení, identifikace klíčových proměnných majících vliv na tuto úroveň a navržení doporučení vedoucích k rozvoji zjištěné úrovně. K dosažení hlavního cíle pak dále byly stanoveny 4 dílčí cíle a 5 hypotéz. Na základě výsledků z provedeného pilotního výzkumu kompetencí byl vytvořen model manažerských kompetencí, který byl následně ověřen primárním výzkumem. V rámci vyhodnocení získaných dat byla určena výsledná úroveň jednotlivých kompetencí. S použitím statistického vyhodnocení hypotéz byly zjištěny závislosti mezi kompetencemi a proměnnými, jimiž byly pohlaví manažera, délka současné a celkové manažerské praxe, věk, vlastnický vztah manažera k podniku a nejvyšší dosažené vzdělání manažera. Souhrnné výsledky byly uvedeny do širšího kontextu v porovnání se zjištěným stavem současného vědeckého poznání a na jejich základě byla vytvořena doporučení pro zvýšení úrovně manažerských kompetencí. Závěrem byly uvedeny přínosy dizertační práce a návrh doporučení v pokračování výzkumné činnosti.
Návrh marketingového plánu
Soukupová, Hana ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve vybrané společnosti. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy marketingu, marketingového mixu a marketingové analýzy a výzkumu. Analytická část je zaměřena na zjištění aktuálního stavu marketingového mixu ve společnosti. Na základě výsledků analytické části jsou formulovány návrhy, které by měly přispět k vyřešení aktuálních témat, se kterými se zkoumaná společnost potýká.
Analýza použitelnosti GPS dat pro navigaci mobilního robotu
Novák, Pavel ; Věchet, Stanislav (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem přesnosti GPS a DGPS při navigaci mobilního robota ve venkovním prostředí. První část práce se zabývá teoretickým rozborem GPS, popisem jeho funkce, teoretickým popisem chyb a jejich vlivem na přesnost měření. Druhá část práce se zabývá praktickým měřením, které bylo provedeno na dvou lokacích s odlišným způsobem rozvrstvení překážek omezujících výhled na nebe a také za použití zpřesňující metody měření tzv. DGPS nebo-li diferenciální GPS. V poslední části práce jsou naměřené výsledky rozebrány a vyhodnoceny.
Proposal for Company Communication Mix
Jakubčová, Michaela ; Novák, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with improving communication mix of the selected joint stock company. The first part focuses on the theoretical interpretation and definition of the important concepts of the marketing, environmental analysis, marketing and communication mix tools. The following part describes the activity of the analysed company, the current marketing and communication mix. This section also contents the SWOT analysis and the questionnaire survey. In the last part I propose the new communication mix to improve the company’s market position.
Investiční rozhodování
Novák, Pavel ; Šildberger, Pavel (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Cílem mojí bakalářské práce na téma „Investiční rozhodování“ je ekonomické vyhodnocení plánovaného investičního projektu společnosti DEROS a.s., kterým je pořízení automatizované linky pájení. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku investic v obecné rovině, jejich plánováním a financováním. Součástí je charakterizování základních veličin a metod užívaných pro zhodnocování efektivnosti. Praktická část práce obsahuje ekonomické zhodnocení konkrétního investičního projektu s využitím poznatků z teoretické části.
Návrh marketingového mixu společnosti
Čížek, Tomáš ; Horák, Ondřej (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu podniku. Pro zjištění tohoto stavu je využito analýzy marketingového mixu a vnější a vnitřní analýzy podniku. Návrhová část bakalářské práce představuje řešení pro zvýšení prodeje, konkurenceschopnosti podniku a získání nových zákazníků.
Návrh komunikačního mixu pro zahradnickou firmu Ivo Řeřucha
Killich, Ondřej ; Novák, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je po analýze zlepšení komunikačního mixu v zahradnické firmě Ivo Řeřucha. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí s firmou a jejím okolím a praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě druhé části vede k navržení doporučení a změn komunikačního mixu, které zajistí rozšíření povědomí o jménu a službách firmy.
Komunikační mix ve společnosti GRIMALDI, SPOL. S R. O.
Lukáčová, Zuzana ; Grimová, Lenka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh zlepšení a rozšíření nástrojů komunikačního mixu společnosti, vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků společnosti Grimaldi spol. s r. o., jedná se o malou společnost, která se specializuje na výstavní expozice, interiéry, exteriéry, nábytek a grafické návrhy. Teoretická část, zaměřená na marketingové prostředí, komunikaci s veřejností, komunikační mix, je vypracovaná na základě dostupné literatury o marketingu, marketingové komunikaci a vztahy podniku s veřejností. Analytická část je zaměřena na aktuální situaci společnosti, vyhodnotí jednotlivé komunikační prostředky podniku, dále zahrnuje marketingový výzkum komunikace. Výsledky realizovaného výzkumu v návrhové části vedou k vlastním návrhům řešení a doporučení na zlepšení v současného stavu společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 774 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
103 NOVÁK, Pavel
120 NOVÁK, Petr
12 Novák, P.
4 Novák, Patrik
103 Novák, Pavel
103 Novák, Pavel
120 Novák, Petr
6 Novák, Přemek
2 Novák, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.