Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Manažerské kompetence v malých podnicích
Novák, Petr ; Szarková, Miroslava (oponent) ; Mohelská, Hana (oponent) ; Tomšík, Pavel (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Dizertační práce pojednává o manažerských kompetencích v malých výrobních podnicích v České republice. Záměrem výzkumu bylo zjištění současné úrovně těchto kompetencí u vrcholových manažerů těchto podniků. Zvolená problematika představuje velmi aktuální téma z pohledu dalšího rozvoje kompetencí potřebných pro výkon manažerské profese. Autor při zpracování dizertační práce vycházel z teoretických poznatků nabytých důkladným studiem českých a zahraničních odborných monografií, publikovaných vědeckých článků v odborných časopisech, ostatních elektronických zdrojích a především z provedených primárních výzkumů. Hlavním cílem dizertační práce bylo zjištění úrovně manažerských kompetencí vrcholových manažerů malých výrobních podniku z pohledu podnikového řízení, identifikace klíčových proměnných majících vliv na tuto úroveň a navržení doporučení vedoucích k rozvoji zjištěné úrovně. K dosažení hlavního cíle pak dále byly stanoveny 4 dílčí cíle a 5 hypotéz. Na základě výsledků z provedeného pilotního výzkumu kompetencí byl vytvořen model manažerských kompetencí, který byl následně ověřen primárním výzkumem. V rámci vyhodnocení získaných dat byla určena výsledná úroveň jednotlivých kompetencí. S použitím statistického vyhodnocení hypotéz byly zjištěny závislosti mezi kompetencemi a proměnnými, jimiž byly pohlaví manažera, délka současné a celkové manažerské praxe, věk, vlastnický vztah manažera k podniku a nejvyšší dosažené vzdělání manažera. Souhrnné výsledky byly uvedeny do širšího kontextu v porovnání se zjištěným stavem současného vědeckého poznání a na jejich základě byla vytvořena doporučení pro zvýšení úrovně manažerských kompetencí. Závěrem byly uvedeny přínosy dizertační práce a návrh doporučení v pokračování výzkumné činnosti.
Manažerské kompetence v malých podnicích
Novák, Petr ; Szarková, Miroslava (oponent) ; Mohelská, Hana (oponent) ; Tomšík, Pavel (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Dizertační práce pojednává o manažerských kompetencích v malých výrobních podnicích v České republice. Záměrem výzkumu bylo zjištění současné úrovně těchto kompetencí u vrcholových manažerů těchto podniků. Zvolená problematika představuje velmi aktuální téma z pohledu dalšího rozvoje kompetencí potřebných pro výkon manažerské profese. Autor při zpracování dizertační práce vycházel z teoretických poznatků nabytých důkladným studiem českých a zahraničních odborných monografií, publikovaných vědeckých článků v odborných časopisech, ostatních elektronických zdrojích a především z provedených primárních výzkumů. Hlavním cílem dizertační práce bylo zjištění úrovně manažerských kompetencí vrcholových manažerů malých výrobních podniku z pohledu podnikového řízení, identifikace klíčových proměnných majících vliv na tuto úroveň a navržení doporučení vedoucích k rozvoji zjištěné úrovně. K dosažení hlavního cíle pak dále byly stanoveny 4 dílčí cíle a 5 hypotéz. Na základě výsledků z provedeného pilotního výzkumu kompetencí byl vytvořen model manažerských kompetencí, který byl následně ověřen primárním výzkumem. V rámci vyhodnocení získaných dat byla určena výsledná úroveň jednotlivých kompetencí. S použitím statistického vyhodnocení hypotéz byly zjištěny závislosti mezi kompetencemi a proměnnými, jimiž byly pohlaví manažera, délka současné a celkové manažerské praxe, věk, vlastnický vztah manažera k podniku a nejvyšší dosažené vzdělání manažera. Souhrnné výsledky byly uvedeny do širšího kontextu v porovnání se zjištěným stavem současného vědeckého poznání a na jejich základě byla vytvořena doporučení pro zvýšení úrovně manažerských kompetencí. Závěrem byly uvedeny přínosy dizertační práce a návrh doporučení v pokračování výzkumné činnosti.
A pilot validation of Hofstede's original 4 dimensional cultural model and its marketing implications from the perspective of the Czech Republic, Slovakia and Poland
Čejka, Pavel ; Mohelská, Hana (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent) ; Franěk, Marek (oponent) ; Hyršlová, Jaroslava (oponent)
Tato studie ověřuje platnost původně indikovaných hodnot Hofstedova modelu pro Česko, Polsko a Slovensko. Zároveň představuje teoreticky aplikovatelný rámec pro marketingové odborníky. Výsledkem jsou jak teoretická tak praktická doporučení.
Zavedení nového výrobku na trh
Horáčková, Andrea ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Mohelská, Hana (oponent)
Tato diplomová práce je věnována problematice zavedení nového typu kontaktních čoček značky ACUVUE na český trh. Práce je rozdělena do tří částí. První je především zaměřena na teoretický rozbor standardního postupu zavedení nového produktu na trh, který bývá uváděn v odborných publikacích. Praktická část analyzuje postup zavedení nového typu kontaktních čoček ACUVUE v divizi Vision Care firmy Johnson & Johnson, s.r.o. na český trh. Závěrem práce je zhodnocení marketingové strategie divize Vision Care a stanovení doporučení, jak strategii zavedení produktu do budoucna zlepšit. Požadovaným výstupem práce je vyhodnocení analýzy a stanovení již zmíněných doporučení, které mohou proces zavádění nových produktů divize Vision Care zlepšit a popřípadě i celý proces usnadnit.
Analýza systému zaměstnaneckých výhod
Horáčková, Andrea ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Mohelská, Hana (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce na téma Analýza systému zaměstnaneckých výhod je především uvedení do problematiky zaměstnaneckých výhod, přiblížení daňové optiky jednotlivých oblastí nepeněžního odměňování a současného poskytování benefitů v České republice. Dílčími cíli jsou teoretický rozbor této oblasti řízení lidských zdrojů, seznámení se systémem zaměstnaneckých výhod v konkrétní společnosti a na závěr představení změn, které nastanou plánovanou reformou daňového systému v roce 2008.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.