Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 252 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum postojů generace Z k fast fashion řetězcům
Kosaková, Michaela ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komplexního vztahu mezi zástupci generace Z a řetězci rychlé módy. Jejím cílem definovat základní aspekty nákupního vztahu ke značkám těchto řetězců a vyhodnotit hlavní postoje zástupců. Důraz je kladen také na udržitelnost, která je v módním průmyslu stále více zmiňovaným tématem. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je představena problematika rychlé módy na příkladu její historie a její novodobá forma spolu s marketingovými strategiemi. Dále je rozebírána také generace Z jak z pohledu jejich hlavních charakteristik, tak i spotřební chování. Praktická část se věnuje analýze hloubkových rozhovorů se zástupci generační skupiny, kteří přibližují své osobní názory a postoje k řetězcům rychlé módy a udržitelnosti. Pro výzkum byla využita metoda kvalitativního šetření, díky které je možné nahlédnout do větší hloubky a lépe zanalyzovat pocity a postoje respondentů.
Reklama na instagramových profilech českých influencerů generace Z
Novotná, Lucie ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Reklama na instagramových profilech českých influencerů generace Z Bakalářská práce Autor práce: Lucie Novotná Abstrakt v českém jazyce Tato bakalářská práce se zabývá reklamou na instagramových profilech deseti nejsledovanějších českých influencerů generace Z. V teoretické části práce jsou definovány pojmy jako Instagram, influenceři, generace Z a také jsou zde popsány obecné principy influencer marketingu, vysvětleno fungování reklamy na Instagramu a formy spolupráce značek s influencery. Praktická část práce se pak zaměřuje na konkrétních deset influencerů a detailně se věnuje jejich spolupracím se značkami. Analýzou dat z profilů těchto influencerů na Instagramu za rok 2020 jsou zkoumány všechny jejich příspěvky obsahující reklamu. Cílem této bakalářské práce je zmapovat oblast reklamy na instagramových profilech nejsledovanějších českých influencerů generace Z a popsat přístup těchto influencerů k reklamě - jakou podobu jejich reklamní příspěvky mají, jaký produkt nebo službu propagují a zda se jedná o jednorázovou nebo dlouhodobou spolupráci s danou značkou. Zejména je pak v práci zkoumáno, jestli vybraní nejsledovanější influenceři reklamu označují, a pokud ano, jakými způsoby ji označují.
Marketingové využití sociální sítě TikTok v České republice
Vyorálková, Edita ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
Bakalářská práce s názvem Marketingové využití sociální sítě TikTok v České republice pojednává o novodobém fenoménu, kterým je čínská sociální síť TikTok. Je to nejrychleji rostoucí sociální sítí na světě, která začíná mít velký vliv, avšak výzkumných prací o ní existuje zatím minimum. Cílem mé práce je popsat, jak čeští marketéři momentálně pracují s TikTokem. Teoretická část se nejdříve věnuje TikToku jako takovému, jeho historii, fungování, obchodnímu modelu, uživatelům, algoritmu i problémům a následně také způsobům, jak ho mohou využívat marketéři. V praktické části byl proveden kvalitativní výzkum, který prostřednictvím hloubkových rozhovorů zjišťoval, jak je v ČR TikTok využíván k propagaci a se řeší etické problémy s ním spojené. Mezi respondenty bylo deset expertů z praxe. Získaná data byla analyzována metodou otevřeného kódování, aby se dala kategorizovat a daly se z nich vyvodit závěry.
Digitální móda a její propagace očima českých značek
Laufer, David ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce přináší poznatky z oblasti digitální módy a jejího uplatnění v marketingu. Zkoumá vliv digitalizace na navrhování, propagaci, prodej a nošení oděvů a na podkladě výzkumů a ukázek využití digitální módy představuje její zefektivňující a obohacující vliv na procesy firem i zážitky spotřebitelů. Nato analyzuje pohledy respondentů z řad českých značek pracujících s digitální módou - digitálních módních studií giz'mo lab a Ofform3D a modelingové agentury New Aliens nabízející digitální skeny modelů a modelek. Marketing respondenti vnímají jako pro digitální módu nejsilnější segment a přibližují vlastní praxi například na pražském a helsinském týdnu módy i snahy o inovaci v oblasti prodeje především pomocí digitálního fittingu. Digitální móda umožňuje podle respondentů jak četná obchodní uplatnění posilující navrhování, propagaci i prodej, tak může sloužit čistě jako kreativní a umělecká forma, která zůstává ve virtuálním prostředí či jen dále obohacuje fyzické oděvy. Digitální móda má i potenciál zvyšovat udržitelnost - nicméně spotřebovává energii a může být zneužita fast fashion, což tento segment problematizuje. Obavy se ve výpovědích objevují i ohledně souvisejících NFT. Rozkoly byznysu a umění, realističnosti a snové estetiky, fyzického a virtuálního prožitku se vyjevují napříč...
Soft power a Nation branding Jižní Koreje: případová studie korejských aktivit v České republice
Chyňavová, Anna ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl s využitím raných akademických konceptů soft power, nation branding a middle power uchopit dynamický rozvoj a směřování Jižní Koreje v průběhu posledních dekád. Práce nejprve definuje zmíněné termíny, následně je aplikuje na jihokorejské ambice a úspěchy, co se týče budování pozice mezinárodního hráče a získání věhlasné reputace, ať už skrze prosazení jihokorejských značek na světovém trhu, či například vývoz atraktivní kultury. Zmapováním zdrojů, nástrojů a aktérů soft power a také historických a kulturních souvislostí získává práce podklad pro zpracování případové studie, týkající se jihokorejské soft power v České republice. Interpretací výsledků kvalitativní obsahové analýzy vybraných českých médií práce zodpovídá výzkumnou otázku, jak je Jižní Korea v České republice úspěšná z hlediska budování své pozitivní reputace. Mediální obraz reflektuje veskrze pozitivní image země, zejména v souvislosti s vyspělostí v oblasti technologií, inovacemi a silnými značkami na trhu. Porovnáním vybraných časových úseků v rámci jedenáctiletého rozpětí dostáváme také náhled na vývoj obrazu Jižní Koreje, kde je dominantním úspěchem nabytá vnitřní stabilita a vymizení korupčních afér. Výzkum této diplomové práce se soustřeďuje pouze na analýzu zpravodajství, pro hlubší poznání...
Trend virtuálních influencerů v komunikaci značek
Bubeníček, Michal ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Trend virtuálních influencerů v marketingové komunikaci značek a jeho adaptace v České republice Autor práce: Bc. Michal Bubeníček Studijní program: Strategická komunikace Vedoucí práce: Ing. Ladislav Báča Rok obhajoby: 2022 Abstrakt Tato diplomová práce se věnuje trendu virtuálních influencerů a jejich možného využití v České republice v rámci komunikace značek. Práce si klade za cíl prozkoumat, jakou roli hrají tyto nástroje v rámci marketingové komunikace z pohledu českých expertů. Úvod práce se zabývá prolínáním reality a digitálního světa, následně vyjasnění pojmu virtuální influencer a příklady těchto projektů ze světa. Praktická část práce je založena na kvalitativní metodě strukturovaných expertních rozhovorů s deseti vybranými experty z oboru komunikace a technologií. Analýza dat poskytuje vhled do vnímání virtuálních influencerů z pohledu českých expertů, objasňuje očekávání od této technologie, její klady a zápory a možnosti jejího využití.
Dopad komunikačních aktivit značek na chování a vnímání spotřebitelů během pandemie COVID-19
Janouch, Filip ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá na základě znalosti teorie morálních základů vliv komunikačních aktivit značek na spotřebitelské chování a vnímání. V teoretické části se zaměřuje na teorii morálních základů, její vznik a výběr morálních základů (modulů), které následně zkoumá v praktické části. Praktická část sestává ze seznámení s metodologií a cílem výzkumu a realizace výzkumu v podobě osmi hloubkových rozhovorů se zástupci českých reklamních a komunikačních agentur. Poznatky plynoucí z výzkumu jsou dále shromážděny, shrnuty, interpretovány a vyhodnoceny. Takto získané výsledky jsou následně diskutovány. Provedený výzkum umožňuje zodpovědět hlavní výzkumnou otázku, jakož také potvrdit či vyvrátit hypotézy, se kterými autor do výzkumné části své práce vstupoval.
Postoj generace Z k influencer marketingu na Instagram
Čapková, Erika ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencerů na sociálních sítích a jejich využití v rámci marketingové komunikace. Práce si klade za cíl zjistit postoj generace Z k influencer marketingu na sociální síti Instagram. V teoretické části práce jsou nejdříve vymezeny pojmy influencer a influencer marketing. Následují výhody, rizika, cena a možnosti spolupráce s influencery. Práce dále nastiňuje charakteristiku ideálního influencera a pro influencer marketing vymezuje legislativní a etický rámec. V praktické části práce jsou zpracovány hloubkové rozhovory se zástupci generace Z, které odkrývají, jak generace Z sponzorovaný obsah na Instagramu vnímá.
Sociální sítě Myspace a Facebook jako součást internetového marketingu během let 2007/2008
Kaucká, Kristýna ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce zpracovává téma elektronických sociálních sítí MySpace a Facebook v rámci internetového marketingu. První část práce obsahuje úvod do elektronického marketingu, dále definuje sociální sítě a popisuje jejich stručnou historii a způsob jakým fungují. Druhá část práce popisuje sítě MySpace a Facebook, jejich funkce, možnosti komerční komunikace, které nabízejí, a jejich vliv na sociální komunikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 252 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Hejlová, Darina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.