Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové využití sociální sítě TikTok v České republice
Vyorálková, Edita ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
Bakalářská práce s názvem Marketingové využití sociální sítě TikTok v České republice pojednává o novodobém fenoménu, kterým je čínská sociální síť TikTok. Je to nejrychleji rostoucí sociální sítí na světě, která začíná mít velký vliv, avšak výzkumných prací o ní existuje zatím minimum. Cílem mé práce je popsat, jak čeští marketéři momentálně pracují s TikTokem. Teoretická část se nejdříve věnuje TikToku jako takovému, jeho historii, fungování, obchodnímu modelu, uživatelům, algoritmu i problémům a následně také způsobům, jak ho mohou využívat marketéři. V praktické části byl proveden kvalitativní výzkum, který prostřednictvím hloubkových rozhovorů zjišťoval, jak je v ČR TikTok využíván k propagaci a se řeší etické problémy s ním spojené. Mezi respondenty bylo deset expertů z praxe. Získaná data byla analyzována metodou otevřeného kódování, aby se dala kategorizovat a daly se z nich vyvodit závěry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.