Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trend virtuálních influencerů v komunikaci značek
Bubeníček, Michal ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Trend virtuálních influencerů v marketingové komunikaci značek a jeho adaptace v České republice Autor práce: Bc. Michal Bubeníček Studijní program: Strategická komunikace Vedoucí práce: Ing. Ladislav Báča Rok obhajoby: 2022 Abstrakt Tato diplomová práce se věnuje trendu virtuálních influencerů a jejich možného využití v České republice v rámci komunikace značek. Práce si klade za cíl prozkoumat, jakou roli hrají tyto nástroje v rámci marketingové komunikace z pohledu českých expertů. Úvod práce se zabývá prolínáním reality a digitálního světa, následně vyjasnění pojmu virtuální influencer a příklady těchto projektů ze světa. Praktická část práce je založena na kvalitativní metodě strukturovaných expertních rozhovorů s deseti vybranými experty z oboru komunikace a technologií. Analýza dat poskytuje vhled do vnímání virtuálních influencerů z pohledu českých expertů, objasňuje očekávání od této technologie, její klady a zápory a možnosti jejího využití.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.