Název: Soft power a Nation branding Jižní Koreje: případová studie korejských aktivit v České republice
Překlad názvu: Soft power and Nation branding of South Korea: A Case Study of Korean activities in the Czech Republic
Autoři: Chyňavová, Anna ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Jižní Korea; Korejská republika; Nation branding; případová studie; Soft power; Case Study; Nation branding; Republic of Korea; Soft power; South Korea

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176911

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509229


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet