Název: Výzkum postojů generace Z k fast fashion řetězcům
Překlad názvu: Research: Generation Zs attitudes towards fast fashion industry
Autoři: Kosaková, Michaela ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Generace Z; Marketingový mix rychlé módy; Postoj; Rychlá móda; Udržitelnost v módě; Udržitelné kolekce; Zelený marketing; Česká republika; Attitude; Czech Republic; Fast Fashion; Fast Fashion Marketing Mix; Generation Z; Green Marketing; Sustainability in Fashion; Sustainable Collections

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176673

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509750


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet