Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí45 - 54dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kampaň Šprechtíme v letech 2011-12
Blažková, Petra ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Předmětem bakalářské práce je popis a následná analýza komunikačních aktivit, které proběhly v rámci kampaně Šprechtíme v letech 2011 - 2012. Kampaň zadalo v dubnu 2011 velvyslanectví Spolkové republiky Německo spolu s velvyslanectvím Rakouska a dalšími partnery. Účelem kampaně je podpora výuky německého jazyka v České republice. Hlavní výhodou znalosti němčiny je dle zadavatelů kampaně možnost lepšího pracovního uplatnění, protože německé a rakouské firmy v ČR vytvořily téměř 125 tisíc pracovních míst. Dále je to například možnost snáze se domluvit na dovolené v Alpách. Zmapování komunikačních aktivit je doplněno dílčími hodnoceními, dále hodnocením kampaně jako celku. Poslední část práce je věnována doporučením autorky, které aktivity by bylo potřeba změnit nebo posílit.
Marketingové aktivity sportovně-luxusních značek se zaměřením na analýzu kampaně Vist 2012/2013
Pospíšilová, Andrea ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Marketingové aktivity sportovně-luxusních značek se zaměřením na analýzu kampaně Vist 2012/2013" pojednává o problematice marketingové komunikace a pozice na trhu vybraných pěti sportovně-luxusních značek se zaměřením na kampaň Mestri di Sci značky Vist pro sezónu 2012/2013. V první polovině této práce je vymezen pojem sportovně-luxusní značka, na jehož základě je vybrán vzorek pěti lyžařských značek (Bogner, Descente, Sportalm, Vist a Kjus), které nejdříve projdou analýzou positioningu v rámci segmentů luxus, sport, lifestyle, a poté deskripcí a vzájemnou komparací aplikovaných marketingových aktivit. Druhá polovina práce se orientuje na kampaň Maestri di Sci značky Vist. Vizuální rovinu projektu podrobím detailnímu rozboru založenému na sémiotické analýze. Následně jsou představeny také předešlé kampaně značky Vist a vizuální charakter konkurenčních lyžařských značek, přičemž obě tyto sféry budou podrobeny komparaci s kampaní Maestri di Sci.
Revitalizace značky Manufacture Prim 1949 se zaměřením na období roků 2010 a 2011
Hrabánková, Markéta ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce na téma "Revitalizace značky Manufacture PRIM 1949 se zaměřením na období roku 2010 a 2011" se zabývá procesem revitalizace, kterým Manufacture PRIM 1949 v tomto vymezeném období prochází. Cílem je představit a analyzovat tento přerod, prostřednictvím nějž se chce ze značky tradiční a spotřební přetvořit na značku úspěšnou v segmentu luxusního zboží. Na tento proces je nahlíženo z hlediska teorie marketingové komunikace se zaměřením na marketing luxusního zboží. Formou deskriptivní metody jsou představeny realizované komunikační aktivity. Ty jsou současně analyzovány za účelem zjištění jejich efektivity v rámci revitalizačního procesu značky Manufacture PRIM 1949. Práce se zaměřuje na relevanci zvolených komunikačních nástrojů i schopnost jejich existence jako kompaktního programu integrované marketingové komunikace.
Převzetí Austrien Airlines společností Lufthansa jako odrazový můstek pro změnu marketingové strategie
Liška, Ondřej ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Převzetí Austrian Airlines společností Lufthansa jako odrazový můstek pro změnu marketingové strategie" mapuje problematiku současného marketingu aerolinií a trendů letecké dopravy v rámci cestovního ruchu. Popisuje proces převzetí aerolinie Austrian Airlines leteckou skupinou Lufthansa a zaměřuje se na změny v marketingové strategii společnosti Austrian Airlines, které firma zavedla po převzetí. Tyto změny jsou ovlivněny marketingovým konceptem a komunikací mateřské společnosti Lufthansa, a proto práce popisuje marketingové komunikační aktivity Lufthansy v období po převzetí, tedy v letech 2009 - 2011. Práce nanejvýš čerpá z veřejně dostupných pramenů, a tudíž popisuje komunikaci určenou médiím a veřejnosti. Nezabývá se tedy komunikací mezi partnery v rámci skupiny Deutsche Lufthansa AG, komunikací k dalším obchodním partnerům a interní komunikací.
Komunikační aktivity Prague Food Festivalu pro ročník 2011
Kolevová, Iva ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Komunikační aktivity Prague Food Festivalu pro ročník 2011 obsahuje úvod do zážitkového cestovního ruchu s vymezením kulinářského turismu jako součásti cestovního ruchu spojeného s jídlem, jež pod zážitkový cestovní ruch spadá. Následuje popis festivalu a jeho historie, následně rozebírám také značku a image Prague Food Festivalu, jeho cílovou skupinu a positioning festivalu. V analýze komunikačních aktivit se pak zaměřuji na zmínky v médiích - tj. na formu public relations, jelikož placená propagace je festivalem využívána méně (pouze v podobě tištěné reklamy v partnerských a několika málo dalších médiích a v podobě citylights). Nejvíce jsou analyzovány komunikační kanály nových medií, tedy na internetu.
Marketingová komunikace turistické destinace Třebíč
Horká, Kateřina ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Předmětem této bakalářské práce na téma Marketingová komunikace turistické destinace Třebíč je deskripce a analýza komunikačních aktivit Města Třebíč a dalších subjektů zapojených do struktury destinace cestovního ruchu, jakými jsou například státní a regionální organizace cestovního ruchu a místní poskytovatelé ubytovacích služeb. Cílem bylo zmapování marketingové komunikace směrem k cílové skupině turistů z regionu, celé České republiky i zahraničí. Při popisu jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, jež jsou za tímto účelem využívány, byl hlavní důraz kladen na online komunikaci. Kromě formy komunikace byla pozornost věnována i stránce obsahové, především pak jednotě, srozumitelnosti a validitě komunikovaných informací.
Komunikační aktivity značky Ikea na českém trhu v letech 2009-2011
Pavlíková, Tereza ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
2 Abstrakt Bakalářská práce "Komunikační aktivity značky Ikea na českém trhu v letech 2009- 2011" popisuje společnost Ikea a její individuální komunikační aktivity. Zahrnuje stručnou historii firmy, příběh jejího vzniku v roce 1943 a následného vývoje až do dnešní podoby, zabývá se i současnou situací značky z globálního hlediska. Neopomíjí ani rozbor důvodů, které vedly k jisté ikoničnosti značky. Práce obsahuje analýzu postavení Ikey na tuzemském trhu, její konkurence (zaměřuje se na konkurenci v podobě ostatních nábytkářských řetězců) i jednotlivých nástrojů marketingového mixu (produkt, cena, distribuce, propagace) a toho, jak je společnost využívá. Hlavní část bakalářské práce se věnuje jednotlivým komunikačním aktivitám společnosti na českém trhu v rozmezí tří let. Popisuje a rozebírá tiskovou reklamu, outdoorovou, televizní a rozhlasovou komunikaci, on-line a in-store aktivity, věrnostní program Ikea Family a firemní společenskou odpovědnost (CSR), a to v rovině teoretické i praktické, aplikované na konkrétní případy. Na základě nabytých poznatků poslední část práce hodnotí účinnost zmíněných aktivit Ikey, případně i navrhuje možné řešení nalezených problémů v komunikaci.
Komparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrna
Růžičková, Anna ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrna" popisuje a analyzuje marketingové nástroje a aktivity cestovních kanceláří Trip a Kudrna. Cílem je komparace marketingové komunikace obou subjektů. Porovnávané prvky demonstruje na základě marketingového mixu, komunikačního mixu, SWOT analýzy a corporate identity. Nejvýznamnějšími analyzovanými komunikačními nástroji jsou internetové prezentace cestovních kanceláří a jejich tištěné katalogy. Předmětem této práce je marketingová komunikace, která však vychází z celého charakteru organizací a je vázána na historii, nabízené produkty a služby, firemní kulturu atd. Z důvodu lepší analýzy situace se tedy práce zabývá i těmito oblastmi.
Marketingová komunikace města Plzně v souvislosti s kandidaturou na titul Evropské hlavní město kultury 2015
Vysloužilová, Kristýna ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza komunikačních aktivit města Plzně v souvislosti s kandidaturou na titul Evropského hlavního města kultury pro rok 2015. Podstatnou součástí je přiblížení problematiky place marketingu, zejména s využitím zahraniční literatury. Práce se věnuje také place brandingu a strategickému procesu marketingového plánování v této oblasti. Součástí je také popis podstaty projektu Evropského hlavního města kultury a jeho možného marketingového využití. Dále je přiblíženo začlenění projektu kandidatury na titul Evropského hlavního města kultury do dlouhodobého rozvoje města Plzně. A to především prostřednictvím analýzy strategických rozvojových dokumentů města. Zásadní je potom samotné posouzení komunikačních aktivit města ve stanoveném období, které je ohraničeno podáním přihlášky do soutěže o titul na podzim roku 2009 a dnem oficiálního udělení titulu Radou EU, tedy 19. květnem 2011. Toto období je v práci z důvodu významných změn v kompetencích i v přístupu ke komunikaci dále rozděleno na před vítězstvím a po vítězství v soutěži. V práci jsou analyzovány zvolené komunikační nástroje určené k propagaci kandidatury města na titul i koncept komunikační strategie navrhovaný v přihlášce do soutěže přímo pro rok 2015.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí45 - 54dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.