Název: Převzetí Austrien Airlines společností Lufthansa jako odrazový můstek pro změnu marketingové strategie
Překlad názvu: The Takeover of Austrian Arlines by Lufthansa as a Springboard for the Change of Marketing Strategy
Autoři: Liška, Ondřej ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing aerolinií; marketingová komunikace aerolinie Lufthansa; převzetí Austrian Airlines; současné trendy v letecké dopravě; Airline marketing; current trends in air transportation; marketing communications of Lufthansa airline; takeover of Austrian Airlines

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/45452

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-309742


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet