Název:
Převzetí Austrien Airlines společností Lufthansa jako odrazový můstek pro změnu marketingové strategie
Překlad názvu:
The Takeover of Austrian Arlines by Lufthansa as a Springboard for the Change of Marketing Strategy
Autoři:
Liška, Ondřej ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Převzetí Austrian Airlines společností Lufthansa jako odrazový můstek pro změnu marketingové strategie" mapuje problematiku současného marketingu aerolinií a trendů letecké dopravy v rámci cestovního ruchu. Popisuje proces převzetí aerolinie Austrian Airlines leteckou skupinou Lufthansa a zaměřuje se na změny v marketingové strategii společnosti Austrian Airlines, které firma zavedla po převzetí. Tyto změny jsou ovlivněny marketingovým konceptem a komunikací mateřské společnosti Lufthansa, a proto práce popisuje marketingové komunikační aktivity Lufthansy v období po převzetí, tedy v letech 2009 - 2011. Práce nanejvýš čerpá z veřejně dostupných pramenů, a tudíž popisuje komunikaci určenou médiím a veřejnosti. Nezabývá se tedy komunikací mezi partnery v rámci skupiny Deutsche Lufthansa AG, komunikací k dalším obchodním partnerům a interní komunikací.The bachelor thesis "The Takeover of Austrian Airlines by Lufthansa as a Springboard for the Change of Marketing Strategy" maps issues of a current airline marketing and trends of air transportation within the framework of tourism. The paper describes the process of the takeover of Austrian Airlines by Lufthansa aviation group and focuses on changes in a marketing strategy of Austrian Airlines, which the company introduced after the takover. These changes are influenced by a marketing concept and communication of the parrent company Lufthansa and because of that the thesis describes marketing communications activities of Lufthansa in a period of the takeover, thus in years 2009 - 2011. The thesis borrows at the most from a publicly available sources and therefore it describes a communication designed for medias and the public. Therefore the paper does not consider a communication among partners within the framework of Deutsche Lufthansa AG Group, nor a communication to other business partners and not even an internal communication.
Klíčová slova:
Marketing aerolinií; marketingová komunikace aerolinie Lufthansa; převzetí Austrian Airlines; současné trendy v letecké dopravě; Airline marketing; current trends in air transportation; marketing communications of Lufthansa airline; takeover of Austrian Airlines