Název: Marketingové aktivity sportovně-luxusních značek se zaměřením na analýzu kampaně Vist 2012/2013
Překlad názvu: Marketing Activities of Sport-Luxury Brands with a Focus on Analysis of Vist 2012/2013 Campaign
Autoři: Pospíšilová, Andrea ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza vizuálů; identita značky; lyžařská móda; Maestri di Sci; Marketing sportovně-luxusních značek; positioning; Vist; životní styl; brand identity; lifestyle; Maestri di Sci; Marketing of sport-luxury brands; positioning; ski wear; Vist; visual analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/52479

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-321792


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet