Název: Revitalizace značky Manufacture Prim 1949 se zaměřením na období roků 2010 a 2011
Překlad názvu: Revitalization of brand Manufacture Prim 1949 (2010-2011)
Autoři: Hrabánková, Markéta ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: A. Lange & customer experience management; customizace; filosofie značky; hodinky; identita značky; integrovaná marketingová komunikace; Manufacture PRIM 1949; marketing luxusního zboží; revitalizace; Sőhne; Značka; A. Lange & Brand; brand identity; brand philosophy; customer experience management; customization; integrated marketing communication; Manufacture PRIM 1949; marketing of luxury goods; revitalization; Sőhne; watches

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/45847

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-310136


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet