Název: Šíření české kultury ve světě prostřednictvím Českých center
Překlad názvu: Propagation of Czech Culture in the World Through Czech Centres
Autoři: Tesařová, Valentina ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: art marketing; jednotná image; kultura; marketing neziskového sektoru; marketingový mix; reprezentace České republiky; Česká centra; art marketing; corporate image; culture; Czech centres; marketing mix; non-profit sector marketing; representation of the Czech republic

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/38377

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-302632


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet