Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační aktivity Prague Food Festivalu pro ročník 2011
Kolevová, Iva ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Komunikační aktivity Prague Food Festivalu pro ročník 2011 obsahuje úvod do zážitkového cestovního ruchu s vymezením kulinářského turismu jako součásti cestovního ruchu spojeného s jídlem, jež pod zážitkový cestovní ruch spadá. Následuje popis festivalu a jeho historie, následně rozebírám také značku a image Prague Food Festivalu, jeho cílovou skupinu a positioning festivalu. V analýze komunikačních aktivit se pak zaměřuji na zmínky v médiích - tj. na formu public relations, jelikož placená propagace je festivalem využívána méně (pouze v podobě tištěné reklamy v partnerských a několika málo dalších médiích a v podobě citylights). Nejvíce jsou analyzovány komunikační kanály nových medií, tedy na internetu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.