Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 684 záznamů.  začátekpředchozí493 - 502dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Crisis communication
Štofčíková, Viera ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Grigerová, Laura (oponent)
Cílem této diplomové práce je poukázat na důležitost užívání krizové komunikace a zhodnocení dodržování základních doporučení k jejímu zvládání vybrané letecké společnosti na sociální síti Facebook. Teoretická část práce se zabývá obecným výkladem pojmu komunikace a s ní souvisejících procesů, přičemž zdůrazňuje masovou komunikaci a její změny s vývojem nových technologií. Rovněž popisuje krizovou komunikaci, její různé způsoby využití a její zásady. Praktická část podává stručný přehled o sociálních sítích se soustředěním se na Facebook, pro který jmenuje doporučení jak zvládat krizové situace. Jejich dodržování následně ověřuje na příkladu vybrané letecké společnosti.
Role sociálních médií v marketingové komunikaci
Novotný, Ondřej ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Bartošová, Gabriela (oponent)
Hlavním cílem práce je popsat roli sociálních médií v marketingové komunikaci, primárně na síti Facebook a na hlubším příkladu tří dekorativně kosmetických značek v ČR. Jde o způsob využití platformy a z něj plynoucí přínosy. Cílem je též přinést celistvou představu o tomto využití, proto dojde i k analýze brandu z jiného odvětví a s odlišnou strategií. V závěru práce je důležité shrnutí poznatků a doporučení přímo pro rozebrané subjekty. Metody užité v praktické části jsou analýza a interview. Práce není zamýšlena ani provedena jako návod krok za krokem, nýbrž jako demonstrace užití vhodná pro pozdější inspiraci. Závěry jdou ruku v ruce s názory odlišných autorů prezentovaných v teoretické části. Sociální sítě jsou koncipovány primárně jako nástroj k budování image značky, budování komunity a sbírání zpětné vazby, nikoli jako nástroj prodeje.
Analýza chování uživatelů sociální sítě Facebook
Lehman, Tomáš ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice soukromí ve virtuálním světě sociálních sítí. Popisuje nástrahy, ale i možnosti nastavení v oblasti soukromí v prostředí sociální sítě Facebook. Dále analyzuje uživatelskou znalost těchto možností pomocí dotazníkového šetření a snaží se nalézt určité korelace v odpovědích uživatelů. Na závěr naznačuje možnosti jak zvýšit společenské povědomí o principech fungování sociálních sítí a nakládání s osobními údaji v prostředí internetu.
Využití sociálních sítí v podnikaní se zaměřením na marketing
Svobodová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou postavení sociálních sítí v České republice a jejich možným využitím pro podnikatelské účely s důrazem na marketing. Práce je zaměřena na sociální síť Facebook, která vykazuje z pohledu počtu uživatelů a jejich aktivity nejvíce využívanou sociální síť v ČR s nejvyšším reklamním potenciálem. Práce popisuje proces tvorby placených i neplacených forem propagace v rámci této sociální sítě a předkládá návrh optimálního řešení pro zapojení firem do jejího fungování. Zjištěné poznatky byly v průběhu psaní práce prakticky aplikovány na již existující profil e-shopu www.milujito.cz na Facebooku.
Internetový marketing se zaměřením na jazykový institut
Prokopová, Iva ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současnými trendy internetového marketingu v České republice s důrazem na nízkonákladový přístup. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje a analyzuje složky, nástroje a metody internetového marketingu použité v praktické části práce. Praktická část práce obsahuje návrh, realizaci a vyhodnocení internetové kampaně pro jazykový institut Mediterin. Jednotlivé kapitoly se zabývají především analýzou trhu, definicí cílové skupiny, optimalizací webu pro vyhledávače, pay-per-click kampaněmi a webovou analytikou.
Komerční využití sociálních sítí
Vondrášek, Petr ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využívání sociálních sítí společnostmi za účelem získávání přínosů pro jejich podnikání. Práce se věnuje dnešním globálně nejpopulárnějším sociálním sítím, a to konkrétně sítím Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ a YouTube. V teoretické části jsou tyto sociální sítě stručně popsány a je zde analyzována jejich vhodnost a možnosti pro vybrané využití ve společnostech. Mezi probírané možnosti patří zejména marketing, komunikace se zákazníky, budování značky a public relations. Následně jsou v praktické části uvedené případové studie, které využití sociální sítě společností, popisované v teoretické části, ukazují v praxi, a to včetně přínosů, které tím společnost získala a nákladů na ně. Případové studie dále ukazují využití sociálních sítí tradičními i netradičními způsoby a to v malé, i ve veliké společnosti. Práce je dále doplněna výzkumem, realizovaným dotazníkovým šetřením toho, jak působení společností na sociálních sítích vnímají jejich uživatelé.
Marketingová analýza e-shopu Toppotraviny.cz
Majerová, Tereza ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Kloudová, Michaela (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je marketingová analýza e-shopu Toppotraviny.cz a doporučení vhodné komunikace e-shopu. První část bakalářské práce se věnuje teorii. Zde popisuje základní charakteristiky pojmů, jako jsou marketingový mix, e-komerce, e-shop, marketingová komunikace, sociální sítě. V druhé části práce se vyskytují prakticky využité vědomosti z teoretické části. Je zde popsán samotný internetový obchod a analyzován jeho marketingový mix, konkurence, komunikace a v neposlední řadě vhodná doporučení komunikace pro e-shop.
Marketingová komunikace banky na sociálních sítích
Zilvar, Adam ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá tématem marketingové komunikace banky na sociálních sítích. Cílem práce je identifikovat možnosti marketingové propagace na sociálních sítích a poté na základě analýzy současné komunikace České spořitelny na sociálních sítích navrhnout doporučení pro její zlepšení. Komunikace firem na sociálních sítích je relativně nové a dynamicky se rozvíjející oblastí a společnosti této formě propagace věnují stále větší část marketingových rozpočtů. Přínosem práce je proto shrnutí nových poznatků v této oblasti, poskytnutí přehledu forem propagace na Facebooku a Twitteru a zhodnocení komunikace České spořitelny za pomocí srovnání s internetovou bankou Air Bank a použítí osvědčené praxe. Na závěr práce předkládám doporučení pro zlepšení komunikace České spořitelny na sociálních sítích.
Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity
Michálek, Tomáš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Předmětem této diplomové práce je analýza efektivnosti aktivit a návrh na zlepšení řízení kampaní na sociálních sítích Fakulty managementu v Jindřichově Hradci. První část práce je věnována výkladu teorie k dané problematice z oboru marketingové komunikace, public relations, mediálního plánování a online marketingu. Ve druhé části pak práce aplikuje poznatky z části teoretické na konkrétní aktivity Fakulty managementu v Jindřichově Hradci v porovnání s jejími konkurenčními fakultami. V závěru práce stanovuje doporučení pro řízení a sledování efektivity kampaní v prostředí sociálních sítí.
Komunikace on-line start-up projektů
Nezhybová, Linda ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro projekt Psaní Hravě. Hlavním cílem práce je navrhnout tuto komunikační strategii a ukázat praktické využití sociálních sítí. V první kapitole realizuji průzkum mezi úspěšnými startupy v České republice. Zabývám se jejich komunikací a fungováním jejich projektu. Ve druhé kapitole popisuji fungování jednotlivých sociálních sítí. Následně zkoumám možnosti jejich využití pro značku, zejména pak pro malé a střední podniky či online projekty. Ve třetí kapitole popisuji projekt Psaní Hravě, jeho image, cílovou skupinu, fungování. V poslední kapitole vytvářím praktický plán sociálních sítí pro projekt Psaní Hravě, zejména se zabývám návrhem facebookové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 684 záznamů.   začátekpředchozí493 - 502dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.