Název:
Marketingová analýza e-shopu Toppotraviny.cz
Překlad názvu:
Marketing analysis of e-shop Toppotraviny.cz
Autoři:
Majerová, Tereza ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Kloudová, Michaela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této bakalářské práce je marketingová analýza e-shopu Toppotraviny.cz a doporučení vhodné komunikace e-shopu. První část bakalářské práce se věnuje teorii. Zde popisuje základní charakteristiky pojmů, jako jsou marketingový mix, e-komerce, e-shop, marketingová komunikace, sociální sítě. V druhé části práce se vyskytují prakticky využité vědomosti z teoretické části. Je zde popsán samotný internetový obchod a analyzován jeho marketingový mix, konkurence, komunikace a v neposlední řadě vhodná doporučení komunikace pro e-shop.The subject of this bachalor thesis is marketing analysis of e-shop Toppotraviny.cz and recommendation of appropriate communication. The first part of the thesis focuses on the theory. Here are describe the basic characteristics of terms, such as marketing mix, e-commerce, e-shop, marketing communication, social network. The second part uses practical knowledge from the theory. I describe the e-shop here and analyze the marketing mix, competitors and communication of e-shop Toppotraviny.cz. In the end I give some recommendations of communication.
Klíčová slova:
E-komerce; Facebook; Internetový marketing; Komunikace; Marketing; Marketingový mix; Sociální sítě; Communication; E-commerce; Facebook; Internet marketing; Marketing; Marketing mix; Social network
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40774