Název: Marketingová analýza e-shopu Toppotraviny.cz
Překlad názvu: Marketing analysis of e-shop Toppotraviny.cz
Autoři: Majerová, Tereza ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Kloudová, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: E-komerce; Facebook; Internetový marketing; Komunikace; Marketing; Marketingový mix; Sociální sítě; Communication; E-commerce; Facebook; Internet marketing; Marketing; Marketing mix; Social network

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40774

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197372


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet