Název: Role sociálních médií v marketingové komunikaci
Překlad názvu: Social media and marketing communication
Autoři: Novotný, Ondřej ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Bartošová, Gabriela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Branding; Facebook; Marketingová komunikace; Online marketing; Sociální média; Branding; Facebook; Marketing communication; Online marketing; Social media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41671

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198456


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet