Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012-2014
Vaněk, Petr ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
(abstrakt) První část bakalářské práce "Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014" se věnuje představení teoretického základu, který je pro další části práce nezbytný. Představeny jsou pojmy jako marketingový a komunikační mix, definován je pojem velká sportovní akce. Druhá část obsahuje představení francouzské značky Peugeot a její české odnože Peugeot ČR. Je zde zmíněna historie nadnárodní společnosti a deskriptivní metodou popsána situace společnosti Peugeot ČR na současném českém trhu. Ve třetí až páté části probíhá analýza komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014. Nejprve jsou vždy vypsány sportovní akce z daného roku, následuje stručné shrnutí všech kampaní automobilky z téhož roku a v posledním bodu jsou velké sportovní akce s kampaněmi společnosti Peugeot ČR porovnány. Závěrečná šestá část práce obsahuje srovnání intenzity jednotlivých kampaní napříč roky 2012 - 2014, srovnání kampaní na základě dalších kritérií a závěrečné doporučení o využití sportovních akcí v komunikační strategii firmy.
Komunikační aktivity v segmentu ochucených piv: Staropramen Cool v letech 2011-2014
Kohoutová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami značky Staropramen Cool v časovém rozmezí 2011-2014. Jejím hlavním cílem je metodou komparativní analýzy porovnat komunikační aktivity značky v jednotlivých letech a popsat, jak se během let měnily. Vedlejším cílem práce je zjistit, jaké jsou společné a odlišné prvky komunikace v segmentu ochucených piv. Úvodní část práce se věnuje segmentu s ochucenými pivy, vysvětluje jeho vznik a vývoj. Práce se dále zabývá konkurenčními značkami značky Staropramen Cool a rozebírá jejich komunikační aktivity. Další část uvádí společnost Pivovary Staropramen, do jejíhož portfolia značka Staropramen Cool patří. Následuje pohled na značku Staropramen Cool z marketingového hlediska a samotná komparativní analýza jejích komunikačních aktivit. Největší pozornost je věnována reklamě, podpoře prodeje, sponzoringu, online komunikaci a public relations, jakožto nástrojům, kterými značka komunikuje s koncovým spotřebitelem. Závěrečná část práce obsahuje zhodnocení výsledků komparace komunikačních aktivit značky ve vymezeném časovém období a vyhodnocuje problémy v komunikaci. Dále jsou uvedeny společné a odlišné prvky komunikace v rámci celého segmentu.
Marketingové aktivity a PR seriálu závodů Spartan Race
Čech, Filip ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Práce "Marketingové aktivity a PR seriálu závodů Spartan Race" se zaměřuje na rostoucí oblibu tohoto typu závodění po celém světě. Překážkové závody prožívají v posledním desetiletí obrovský rozmach nejen v USA, ale i v Evropě. Spartan Race představuje v tomto směru jeden z nejúspěšnějších zahraničních konceptů, který jako první vstoupil na český a středoevropský trh vůbec. Tato práce si klade za cíl analyzovat použité marketingové a PR techniky seriálu závodů Spartan Race se zaměřením na online komunikaci. Současně je na výběrovém vzorku 50 respondentů z České a Slovenské republiky zpracováno kvalitativní dotazníkové šetření, které má odhalit silné a slabé stránky výše zmíněného seriálu závodů. Důraz je kladen nejen na organizační schopnosti pořadatelů, ale i na celkovou komunikaci směrem k zákazníkovi.
Komunikace města Mikulov v letech 2012-2013
Pláničková, Karolína ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Předmětem této bakalářské práce na téma Komunikace města Mikulov v letech 2012 - 2013 je deskripce a analýza komunikačních aktivit města Mikulov v oblasti cestovního ruchu. Práce analyzuje aktivity města v rámci komunikačního mixu, informačních center, prezentace na veletrzích a spolupráce s partnerskými městy. Zaměřuje pozornost na vinařskou, aktivní a kulturní turistiku, která představuje potenciál pro růst cestovního ruchu v budoucnu. V závěru definuje práce pomocí SWOT analýzy silné a slabé stránky komunikace města a předkládá návrh na zlepšení komunikačních aktivit do budoucna.
Labour market restrictions and migration flows in the European Union: the case of Belarus, Moldova and Ukraine
Ducháč, Tomáš ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Jurajda, Štěpán (oponent)
Práce má z cíl odhadnout budoucí migrační toky z Ukrajiny, Běloruska a Moldávie do EU. Na základě zkušeností plynoucích z minulých rozšíření EU a ekonometrického modelování využívajícího metody Nejmenších čtverců s Fixními efekty, je vytvořeno několik předpovědí. Ty zachycují očekávaný vývoj migračních toků jak v případě kolapsu restrikcí na trhu práce, tak i při jejich zachování. Z výsledků je patrné, že jsou očekávány umírněné migrační toky, nepředstavující žádné ohrožení stability trhů práce ve členských státech EU. Nárůst migrace v důsledku přístupu k EU bude pravděpodobně krátkodobý, bez významných dlouhodobých dopadů. Největším migračním potenciálem oplývá Ukrajina, a proto bude také nejspíše zdrojem největšího počtu pracovní migrace.
Analyzing the integration of migrants in the Eurozone: lessons for the EU integration
De Luna Gallardo, Gustavo ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Kameníček, Jiří (oponent)
Charles University in Prague Faculty of Social Sciences Institute of Economic Studies Bibliographic Record of a an Academic Thesis Title in the language of the thesis (as recorded in SIS) Analyzing the integration of migrants in the Eurozone: lessons for the EU integration Subtitle Translation of the title into English/Czech (as recorded in SIS) Type of the Thesis Master's thesis Author: Gustavo De Luna Gallardo Year 2014 Advisor of the thesis Dr. Wadim Strielkowski, Ph.D. Number of pages 119 Awards Specialization Abstract in Czech Abstract in English Since European Union enables free mobility between its Members States, certain EU countries have become attractive destinations because of the working conditions and/or employment opportunities. As a result, some EU nations have experienced the inflow of large amount of immigrants and disturbances on their labor markets. With regard to this, the concept of Immigration Surplus that proposes that phenomenon of immigration can trigger a process of redistribution of wealth that could enhance the level of production and increase the national income can be applied for analyzing these processes. In addition, research literature suggests that deeper integration of immigrants into host countries can lead to higher levels of economic success. Thus, high levels of...
Specifičnost počítačových her a jejich komunikace v rámci crowdfundingu
Pecháček, Václav ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o poměrně novém fenoménu - crowdfundingu. Konkrétně tento fenomén vztahuje na průmysl počítačových her. Klade si otázku, co stojí za disproporčně vysokou úspěšností počítačových her oproti jiným druhům produktů, a osvětluje pravidla crowdfundingu i současný stav herního průmyslu. Rozebírá počítačové hry jako médium a také jejich publikum a mezi všemi těmito prvky se snaží identifikovat ty relevantní pro crowdfundingový úspěch a unikátní pro počítačové hry. Dále se zabývá crowdfundingovými kampaněmi se zvláštním důrazem na kampaně počítačových her. Výzkumná část práce je zaměřena na crowdfunding českých projektů počítačových her a formou případové studie zkoumá tři specifické kampaně, které uspěly buď na serveru Startovač.cz, nebo Kickstarter.com. Tyto hry jsou Brány Skeldalu od Napoleon Games, Dex od studia Dreadlocks a Kingdom Come: Deliverance od Warhorse Studios. Tyto projekty jsou velice rozdílné a cílem této práce je není vzájemně přímo porovnávat, ale spíše jejich prostřednictvím prozkoumat, nakolik se česká herní scéna dokázala adaptovat na nový celosvětový trend, který má potenciál způsobit dalekosáhlé změny v celém herním průmyslu.
Vliv televizních reklam na děti mladšího školního věku
Pichalová, Denisa ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Vliv televizních reklam na děti mladšího školního věku" zkoumá, jak využití psychologie v reklamě ovlivňuje spotřebitele, kterými jsou děti ve věku 6 až 11 let. V úvodu teoretické části je definován pojem reklama, její cíle a historie. Následující kapitola seznamuje se souvislostmi a propojením oborů psychologie a reklamy. Součástí práce je psychologická analýza reklamy a vysvětlení pojmů, které souvisí s jejím přijímáním a popis vývoje percepčních schopností dítěte ve věku školního dětství. Praktická část se soustřeďuje na popis tvorby výzkumu a prezentaci zjištěných výsledků. V neposlední řadě se práce věnuje praktické analýze televizních reklam, které respondenti zvolili za své nejoblíbenější. Tento krok odhaluje vlastnosti reklamy, které ji činí z pohledu dítěte jedinečnými. Cílem práce je získání poznatků v preferencích dětských diváků a jejich implementaci do návrhu tvorby účinné reklamy pro děti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The effects of labour market institutions on unemployment in the EU
Hněvkovský, Jan ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Čech, František (oponent)
Tato práce zkoumá dopady institucí trhu práce na míru nezaměstnanosti ve vybraných státech Evropské Unie. Za tímto účelem jsme použili standartní ekonometrické metody pro analýzu makroekonomických panelových dat. Náš datový soubor byl tvořen 21 evropskými státy, které jsou zároveň členy OECD, za období 2001-2011. Výsledky získané z empirické analýzy naznačují, že vývoj nezaměstnanosti nelze vysvětlit pouhými dopady institucí trhu práce. Tento fakt může být do velké míry způsoben velkými výkyvy v makroekonomických indikátorech během sledovaného období - jak nezaměstnanost, tak HDP vykázali velmi turbulentní vývoj. Důležitost dopadů hospodářského cyklu na nezaměst- nanost byla potvrzena i našemi odhady - proměnná měřící mezeru mezi aktuál- ním a potencionálním výstupem HDP byla signifikantní ve všech specifikacích našeho modelu. Narozdíl od většiny předešlé literatury se dopady makroeko- nomických šoků neukázali signifikantní. Z tohoto důvodu jsme odpustili od záměru zkoumat účinky interakcí institucí trhu práce s makroekonomickými šoky. JEL klasifikace: J08, J30, J51, J64 Klíčová slova: nezaměstnanost, instituce trhu práce, EU, aktivní politika zaměstnanosti E-mail autora: janhnevkovsky@gmail.com E-mail vedoucího práce: strielkowski@fsv.cuni.cz 1
Ekonomická analýza vlivu fází Měsíce na lidské chování
Klečková, Tereza ; Strielkowski, Wadim (vedoucí práce) ; Lelovská, Adriána (oponent)
Měsíc a jeho lunární cyklus je téma, které se ve společnosti objevuje již od pradávna. Ovlivňuje lunární cyklus lidský život včetně jeho ekonomických a sociálních aspektů? Chovají se obyčejní lidé a manažeři velkých korporací jinak, když je Měsíc v úplňku? Mění se spotřebitelské chování? Vzrůstá kriminalita a nehodovost? Lze vědecky ověřit vliv Měsíce na lidské chování? Přestože se výše zmíněné téma může zdát poněkud bizarní, rozhodli jsme se ho zpracovat v této bakalářské práci. Popularizace vědy je totiž v dnešní době velice důležitá a hojně používána například na vedoucích ekonomických fakultách předních univerzit v USA a Velké Británii. Práce se pokouší zodpovědět výše zmíněné otázky a otestovat tyto souvislosti pomocí ekonometrických metod. Lze se v ní dočíst o Měsíci, mýtech a legendách, které se k němu vážou. Práce představuje několik studií, které se již daným tématem zabývaly dříve, a jejich výsledky. A následně se v ní zanalyzují dostupná data ze třech základních oblastí lidského chování - kriminalita, zdravotnictví a obchod. Výsledky obsažené v této práci naznačují existenci vlivu lunárního cyklu ve dvou ze tří výše zmiňovaných aspektech lidského chování - zdravotnictví a obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.