Název:
Vliv televizních reklam na děti mladšího školního věku
Překlad názvu:
The impact of television advertising on children of primary school age
Autoři:
Pichalová, Denisa ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce s názvem "Vliv televizních reklam na děti mladšího školního věku" zkoumá, jak využití psychologie v reklamě ovlivňuje spotřebitele, kterými jsou děti ve věku 6 až 11 let. V úvodu teoretické části je definován pojem reklama, její cíle a historie. Následující kapitola seznamuje se souvislostmi a propojením oborů psychologie a reklamy. Součástí práce je psychologická analýza reklamy a vysvětlení pojmů, které souvisí s jejím přijímáním a popis vývoje percepčních schopností dítěte ve věku školního dětství. Praktická část se soustřeďuje na popis tvorby výzkumu a prezentaci zjištěných výsledků. V neposlední řadě se práce věnuje praktické analýze televizních reklam, které respondenti zvolili za své nejoblíbenější. Tento krok odhaluje vlastnosti reklamy, které ji činí z pohledu dítěte jedinečnými. Cílem práce je získání poznatků v preferencích dětských diváků a jejich implementaci do návrhu tvorby účinné reklamy pro děti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)The thesis "The impact of television advertising on children of primary school age" research how usage of psychology in advertising influences customers aged 6 to 11 years. The introduction of theoretical part defines term advertising, her aims and history. Another chapter acquainted with the context and connections between the disciplines of psychology and advertising. The work includes psychological analysis of advertising and explanation of terms that relate to its adoption and a description of the development of perceptual abilities of the child in school aged child. The research. The practical part focuses on the description of the creation and presentation of research results. Finally, the work deals with a practical analysis of TV commercials that respondents chose as their favorite. This step reveals ad properties that make it unique from the children's perspective. The aim is to aquire knowledge in the preferences of child viewers and its implementation into the design creation of effective TV advertising to children. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Klíčová slova:
dětské diváctví; psychologie reklamy; spotřebitelské chování; televizní reklama; vliv médií; children's spectatorship; consumer behaviour; media influence; psychology of advertising; TV advertising