Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Komunikace pomocí IPv6
Pecháček, Václav ; Slaný, Karel (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá síťovou komunikací na bázi IPv6. Cílem bylo vytvořit knihovnu, která umožní komunikaci nad IPv6 vývojové desce FITkit vybavené rozšiřujícím modulem pro zapojení do sítě typu Ethernet. Součástí výsledného řešení je aplikace demonstrující funkce knihovny. Použitým jazykem je ANSI C.
Vybrané late night shows jako zdroj informací a jejich konvergence s žurnalistickými postupy
Pecháček, Václav ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Lokšík, Martin (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na vztah pořadů typu late night show, specifického druhu talk show oblíbeného především ve Spojených státech amerických, a žurnalistiky. Dává si za cíl především zjistit, jak probíhá konvergence těchto pořadů s žurnalistikou, jak se projevuje a nakolik je výrazná. Práce popisuje historii i současnost těchto pořadů včetně jejich funkce jako důležitého zdroje informací pro americké publikum. Dále objasňuje vliv satiry a infotainmentu v americkém mediálním prostředí a definuje některé nejdůležitější novinářské postupy a žánry. Věnuje se i konceptům investigativní, vysvětlovací a konstruktivní žurnalistiky. Práce v další části zkoumá, za využití prvků kvantitativní i kvalitativní analýzy, tři pořady typu late night show: Last Week Tonight with John Oliver, The Daily Show with Trevor Noah a The Late Show with Stephen Colbert. Práce ve třech případových studiích zjišťuje, jaké postupy a žánry tyto pořady využívají, jakým způsobem svým divákům předávají informace a jakého druhu jsou informace, které jsou takto předávány. Práce také přiřazuje jednotlivé pořady k zastřešujícím žurnalistickým formám, pakliže je to možné. Následně dochází ke komparaci jednotlivých pořadů a stanovení míry konvergence s žurnalistickou praxí, kterou jednotlivé pořady vykazují. Výsledkem analýzy a...
Specifičnost počítačových her a jejich komunikace v rámci crowdfundingu
Pecháček, Václav ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o poměrně novém fenoménu - crowdfundingu. Konkrétně tento fenomén vztahuje na průmysl počítačových her. Klade si otázku, co stojí za disproporčně vysokou úspěšností počítačových her oproti jiným druhům produktů, a osvětluje pravidla crowdfundingu i současný stav herního průmyslu. Rozebírá počítačové hry jako médium a také jejich publikum a mezi všemi těmito prvky se snaží identifikovat ty relevantní pro crowdfundingový úspěch a unikátní pro počítačové hry. Dále se zabývá crowdfundingovými kampaněmi se zvláštním důrazem na kampaně počítačových her. Výzkumná část práce je zaměřena na crowdfunding českých projektů počítačových her a formou případové studie zkoumá tři specifické kampaně, které uspěly buď na serveru Startovač.cz, nebo Kickstarter.com. Tyto hry jsou Brány Skeldalu od Napoleon Games, Dex od studia Dreadlocks a Kingdom Come: Deliverance od Warhorse Studios. Tyto projekty jsou velice rozdílné a cílem této práce je není vzájemně přímo porovnávat, ale spíše jejich prostřednictvím prozkoumat, nakolik se česká herní scéna dokázala adaptovat na nový celosvětový trend, který má potenciál způsobit dalekosáhlé změny v celém herním průmyslu.
Komunikace pomocí IPv6
Pecháček, Václav ; Slaný, Karel (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá síťovou komunikací na bázi IPv6. Cílem bylo vytvořit knihovnu, která umožní komunikaci nad IPv6 vývojové desce FITkit vybavené rozšiřujícím modulem pro zapojení do sítě typu Ethernet. Součástí výsledného řešení je aplikace demonstrující funkce knihovny. Použitým jazykem je ANSI C.
Akcelerace heuristických metod diskrétní optimalizace na GPU
Pecháček, Václav ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá řešením diskrétních optimalizačních úloh. Zaměřuje se na zkrácení doby výpočtu s využitím heuristických metod a paralelismu. Teoretický základ tvoří kombinace algoritmů ant colony optimization (ACO) a lokálního prohledávání k-optimization. Platformu použitou při implementaci pak představuje technologie Nvidia CUDA umožňující efektivní provádění obecných výpočtů na moderních grafických čipech. Návrh využívá případové studie v podobě známého problému obchodního cestujícího (TSP). Řešení je založeno na rozdělení úlohy na podproblémy s pomocí techniky tour-based partitioning, paralelním zpracování jednotlivých částí a jejich opětovném spojení. Vytvořený paralelní kód dokáže provádět výpočet více než sedmnáctkrát rychleji než jeho sekvenční verze.

Viz též: podobná jména autorů
1 Pecháček, Vilém
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.