Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45,867 záznamů.  začátekpředchozí45848 - 45857další  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.13 vteřin. 

Návrh komunikační strategie produktu GoGirl se zaměřením na český trh.
Horká, Sabina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesem plánování marketingové komunikace, jejímž předmětem je výrobek GoGirl. Cílem je nalezení optimální kombinace komunikačních nástrojů a jejich nasazení způsobem, který bude nejen respektovat podmínky českého trhu, ale prostřednictvím kterého budou splněny stanovené komunikační cíle. Diplomová práce dále zohledňuje problematiku omezených finančních prostředků, s níž se mohou potýkat nejen drobní podnikatelé, ale díky rostoucímu tlaku na snižování nákladů, i velké korporace. Vzhledem k této skutečnosti se práce věnuje tomu, jak za použití nekonvenčních marketingových metod, avšak při maximálním respektování všech marketingových přístupů, vytvořit efektivní komunikační strategii.

Výuka náboženství na Konzervatoři Jana Deyla
Podéšťová, Martina ; Eliáš, Vojtěch (vedoucí práce) ; Kuźniar, Mariusz (oponent)
Resumé práce Výuka náboženství na konzervatoři Jana Deyla Cílem mé bakalářské práce bylo zpracovat problematiku výuky náboženství na Konzervatoři Jana Deyla v Praze, vzhledem k typu studentů a ke specifickým podmínkám této školy a studia na ní. Tradice výuky nevidomých od nejstarších dob po současnost ukazuje společenské změny v chápání vztahu ke znevýhodněným spoluobčanům. Specifický profil školy Konzervatoř Jana Deyla v Praze a jejích studentů se utvářel postupně s ohledem na společnost až do dnešní podoby. Škola dnes produkuje absolventy schopné uměleckých výkonů na úrovni v oblasti koncertní činnosti i kvalitní hudební pedagogy. Někteří studenti však i tak mají ve svém životě limity, s ohledem na svá zraková a někdy i kombinovaná postižení. Tato postižení lze někdy do značné míry kompenzovat různými pomůckami, které mohou významně pomáhat i při výuce náboženství. Vzhledem k osobní situaci studentů je velmi důležitá osobnost pedagoga náboženství. Hodiny náboženství jsou na konzervatoři speciálně koncipované a zaměřené s ohledem na specifické problémy studentů. klíčová slova: Konzervatoř Jana Deyla slepý edukace slepých výuka náboženství zrakové a kombinované postižení počet znaků včetně mezer a poznámek, bez příloh : 94.903

Pozitivní ovlivňování sféry cestovního ruchu v oblasti marketingu vlivem inovativních technologií.
Mališ, Daniel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem Pozitivního ovlivňování sféry cestovního ruchu v oblasti marketingu vlivem inovativních technologií. Hlavním cílem této práce je seznámit čtenáře se základní typologií a charakteristikami jednotlivých marketingových nástrojů, s důrazem na vybrané konkrétní druhy, jež zohledňují specifika oblasti cestovního ruchu a vycházejí z předmětu podnikání popisované firmy. Celá koncepce si klade za cíl vycházet ze zcela reálných podmínek a zaměřuje se na možnosti využití jednotlivých komunikačních nástrojů v podmínkách omezených finančních prostředků. Předpokladem, je že i přes omezený rozpočet marketingového oddělení, který neumožňuje využití všech marketingových nástrojů, lze aplikováním vhodného komunikačního mixu vytvořit účinnou formu propagace. Dalším východiskem je tvrzení, že posun od konceptu tzv. "učící se organizace" ke konceptu "vzájemně se učících organizací" a vybudování trvalého vztahu partnerství, umožňuje získání konkurenční výhody.

THEORY OF BUSINESS PROCESS REENGINEERING AS ONE OF THE EFFECTIVE MANAGERIAL TOOL IN TIMES OF ECONOMIC DOWNTURNS
Denysenko, Stanislava ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Reengineering podnikových procesů je jeden z významných přístupů pro zlepšování výkonnosti podniků. V rámci diplomové práce byl reengineering podnikových procesů analyzován s ohledem na jeho uplatnění v podmínkách ekonomické recese. Byl shrnut historický vývoj reengineeringu a s ním spojené hospodářské souvislosti. Byla prokázána závislost aktuálnosti a jednoduchosti reeingeneeringu s užitím pro podniková řešení a závěry byly představeny pomocí grafického znázornění. Byly prokázány a specifikovány výhody užití reengineeringu pro podniky různých velikostí. Výhody reeingeneeringu byly dále porovnány s výhodami podobných metod - ERP, JIT, TQM a systémem neustálého zlepšování. V neposlední řadě byl analyzován budoucí možný vývoj reeingeneeringu. Byly naznačeny budoucí možné směry rozvoje reeingeneeringu založené na současných omezeních konceptu. Výsledky výzkumu provedené v rámci diplomové práce mohou být využity pro podniky na úrovni 1 až 3 zralostního modelu CMM.

Účinnost nástrojů internetového marketingu
Mynář, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním tří nástrojů výkonnostního marketingu na internetu - optimalizace pro vyhledávače (SEO), Pay per click reklam v sítích AdWords a Sklik a reklamou na sociální síti Facebook. V teoretické části analyzuje specifické výhody a omezení jednotlivých nástrojů a charakterizuje aktuální trendy ve vývoji těchto nástrojů. Praktická část srovnává SEO, PPC a Facebook reklamy z hlediska ceny a kvality návštěvy. Srovnání je provedeno na datech 74 klientů agentury Fresh Services z let 2014 až 2016. Zjišťuje statisticky významné rozdíly v cenách za návštěvu mezi nástroji, naopak zjištěné rozdíly v míře konverze se neprokázaly jako statisticky významné. V závěru práce poskytuje doporučení pro využití těchto nástrojů se zaměřením na malé a střední firmy.

Životní styl, trendy ve stravování a sociální pozice: meze a možnosti aplikace modelu Pierra Bourdieu na dílčí výzkum životního stylu a stravovacích návyků v České republice
Hypšová, Veronika ; Soukup, Petr (vedoucí práce) ; Ptáčková, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem životního stylu a stravování, konkrétně jak jsou ovlivněny umístěním jedince v sociálním prostoru. Teoretická východiska poskytl koncept Pierra Bourdieu, sekundárně také práce dalších sociologů a antropologů. Výzkumným nástrojem je samovyplňovací strukturovaný dotazník, výzkum proběhl CASI metodou skrze oline panel. Výzkum je analyzován skrze jednotlivé sociální skupiny dané zaprvé vytvořenou typologií, dále základními sociodemografickými charakteristikami. Analýza prokázala, že mezi některými skupinami existují statisticky významné rozdíly, z toho důvodu se dá hovořit o rozdílech v životním stylu a preferenci potravin na základě umístění jedince v sociálním prostoru.

Věková specifita kryptosporidií infikujících prasata.
JENÍKOVÁ, Martina
Prasata jsou běžně infikována jedním druhem a jedním genotypem kryptosporidie:Cryptosporidium suis a Cryptosporidium pig genotype II.K identifikaci jednotlivých druhů a genotypů se v současné době používají molekulární metody jako polymerázová řetězová reakce (PCR) s následnou restrikční analýzou (RFLP) nebo sekvenováním. Tyto metody však nejsou zcela přesné při identifikaci smíšených infekcí. Pro vyřešení tohoto problému byly v této práci navrženy nové druhově specifické primery.Celkem bylo vyšetřeno 457 vzorků prasat pomocí mikroskopie a molekulárních metod zahrnujících PCR-RFLP, PCR s rodově nebo druhově specifickými primery a sekvenování.Přítomnost oocyst byla mikroskopicky prokázána u 12.8 % vzorků a molekulárními metodami bylo prokázáno 36.5 % pozitivních vzorků. Zatímco PCR-RFLP s rodově specifickými primery odhalila 1 smíšenou infekci Cryptosporidium suis a Cryptosporidium pig genotype II, PCR s druhově specifickými primery identifikovala 41 smíšených infekcí. Naše výsledky ukazují,že C. suis je infekční pro všechny věkové kategorie prasat a Cryptosporidium pig genotype II infikuje prasata starší 6ti týdnů. Morfometrická analýza prokázala rozdíl ve velikosti oocyst mezi Cryptosporidium suis a Cryptosporidium pig genotype II. Histologické vyšetření odhalilo, že Cryptosporidium pig genotype II infikuje epitel tenkého i tlustého střeva.

Sdílení informací a znalostí v interní komunikaci organizace
Hrubá, Eva ; Sluková, Petra Zia (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou sdílení informací a znalostí v interní komunikaci organizace. Je zde popsán proces sdílení informací a znalostí a vyzdvihnuty jsou faktory, kterými je možné ho pozitivně ovlivnit. Práce dále pojednává o tom, jaký vliv na tento proces mají informační a komunikační technologie. Sdílení informací a znalostí mezi zaměstnanci může být dosaženo především vytvořením příznivého organizačního prostředí, posilováním vazeb mezi zaměstnancem a organizací a motivací zaměstnanců. Informační a komunikační technologie tento proces umožňují překonáním komunikačních bariér. Jejich přímý vliv na sdílení informací a znalostí je však omezený a závisí na konkrétních nástrojích [Autorský abstrakt].

Authorized Capital of Stock Companies, its Formation and Protection
Mancelová, Silvia ; Černá, Stanislava (vedoucí práce) ; Zahradníčková, Marie (oponent)
Česká právní úprava základního kapitálu vychází z evropského konceptu reálné tvorby a udržení základního kapitálu. V práci je v úvodních kapitolách zhodnocen pojem základního kapitálu z několika hledisek a jeho základní funkce tj garanční funkce, základní kapitál jako měřítko zisku a ztrát a základní kapitál jako vyjádření podílu společníka na podílu kapitálové společnosti. Tradiční koncepce pevného základního kapitálu je v evropském právu v současnosti stále více kritizována, jelikož dostatečně nezajišťuje ochranu majetku kapitálových společností a výše základního kapitálu zapsaného v obchodním rejstříku není dostatečnou zárukou pro věřitele, že kapitálová společnost i skutečně disponuje obchodním majetkem v této hodnotě. Naproti tomu v anglo-americkém právě koncept reálné tvorby a ochrany základního kapitálu má minimální význam a prosadil se koncept adekvátní kapitalizace. Jak zástupců alternativního přístupu k evropskému pojetí základního kapitálu rigorózní obsahuje základní zásady právní úpravy základního kapitálu v USA a v Austrálii.

Základní kapitál kapitálových společností, jeho tvorba a ochrana
Mancelová, Silvia ; Černá, Stanislava (vedoucí práce) ; Zahradníčková, Marie (oponent)
Základný kapitál patrí medzi základné pojmy práva obchodných spoločností. Podstatou pochopenia tohto pojmu je uvedomenie si, že základný kapitál, tak ako to stanovuje Obchodný zákonník nepredstavuje konkrétny majetok, ale je to abstraktný číselný údaj, ktorý vyjadruje finančnú hodnotu vneseného majetku do spoločnosti jej spoločníkmi, akcionármi. Koncepcia reálnej tvorby a ochrany základného kapitálu, z ktorej vychádza Obchodný zákonník a ktorá sa presadila aj v ostatných európskych štátoch sa snaží dosiahnuť, aby hodnota základného kapitálu mala adekvátnu protihodnotu v reálnej majetkovej podobe kapitálovej spoločnosti a aby si kapitálová spoločnosť tento reálny majetok udržala po dobu trvania svojej činnosti. Takto chápaná koncepcia základného kapitálu je v praxi zrealizovateľná iba v širšom zmysle. V užšom zmysle, tak ako ju vypracovala francúzska právna veda 19. storočia nie je prakticky uskutočniteľná, pretože aj keby spoločnosť sama prostriedky nespotrebovala, nie je možné vylúčiť možnosť zníženia hodnoty majetku v dôsledku vis maior, alebo inej udalosti, ktorú prináša bežné podnikateľské riziko.71 Je zrejmé, že spoločnosť už bezprostredne po svojom vzniku nebude dosahovať rovnováhy medzi zapísaným základným kapitálom a skutočným kapitálom. Pri úspešnej spoločnosti sa, ale predpokladá, že v dôsledku...