Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metodika k náhradě nemajetkové újmy na zdraví
Mališ, Daniel ; Šustek, Petr (oponent)
221 Metodika k náhradě nemajetkové újmy na zdraví Abstrakt Práce se zabývá posouzením, do jaké míry Metodika k náhradě nemajetkové újmy na zdraví (publikovaná Nejvyšším soudem) naplňuje požadavek § 2958 NOZ a jeho důvodové zprávy na spravedlivou kompenzaci nemajetkových újem na zdraví. Je podrobně analyzován jak vznik, tak zejména jednotlivá pravidla Metodiky, a to postupně ve vztahu k bolestnému, tzv. dalším nemajetkovým újmám a ke ztížení společenského uplatnění. Právní a logické závěry o vlivu jednotlivých pravidel na výši náhrad jsou doloženy též konkrétními statistickými údaji, včetně údajů o průměrné výši bolestného a náhrad ztížení společenského uplatnění v letech 2010 až 2019. Na základě zevrubné analýzy jednotlivých pravidel Metodiky i relevantních statistických údajů dospívá práce k závěru, že Metodika ve své dosavadní podobě záměr zákonodárce na spravedlivou náhradu nemajetkových újem na zdraví nesplňuje; proto jsou současně předkládána konkrétní řešení tohoto problému. U náhrady bolesti je navrhováno v první fázi navýšení hodnoty bodu minimálně na dvojnásobek a v druhé fázi zavedení upraveného bodového systému, založeného na numerické hodnotící škále DVPRS a na časových profilech bolesti. Pokud jde o další nemajetkové újmy, práce prezentuje návrh jejich zcela nového kompenzačního systému...
Metodika k náhradě nemajetkové újmy na zdraví
Mališ, Daniel ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Šustek, Petr (oponent) ; Doležal, Tomáš (oponent)
221 Metodika k náhradě nemajetkové újmy na zdraví Abstrakt Práce se zabývá posouzením, do jaké míry Metodika k náhradě nemajetkové újmy na zdraví (publikovaná Nejvyšším soudem) naplňuje požadavek § 2958 NOZ a jeho důvodové zprávy na spravedlivou kompenzaci nemajetkových újem na zdraví. Je podrobně analyzován jak vznik, tak zejména jednotlivá pravidla Metodiky, a to postupně ve vztahu k bolestnému, tzv. dalším nemajetkovým újmám a ke ztížení společenského uplatnění. Právní a logické závěry o vlivu jednotlivých pravidel na výši náhrad jsou doloženy též konkrétními statistickými údaji, včetně údajů o průměrné výši bolestného a náhrad ztížení společenského uplatnění v letech 2010 až 2019. Na základě zevrubné analýzy jednotlivých pravidel Metodiky i relevantních statistických údajů dospívá práce k závěru, že Metodika ve své dosavadní podobě záměr zákonodárce na spravedlivou náhradu nemajetkových újem na zdraví nesplňuje; proto jsou současně předkládána konkrétní řešení tohoto problému. U náhrady bolesti je navrhováno v první fázi navýšení hodnoty bodu minimálně na dvojnásobek a v druhé fázi zavedení upraveného bodového systému, založeného na numerické hodnotící škále DVPRS a na časových profilech bolesti. Pokud jde o další nemajetkové újmy, práce prezentuje návrh jejich zcela nového kompenzačního systému...
Teorie zavádění nových produktů na trh
Mališ, Daniel ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Cílem mé práce je formální teoretické vymezení jednotlivých pojmů a definic a vytvoření uceleného schématického přehledu jeho jednotlivých částí. Tyto části se budu snažit koncipovat, co možná nejpřehledněji, neboť bych zde rád poskytl budoucímu čtenáři snadno srozumitelný materiál, který mu bude moci posloužit i jako praktický průvodce touto problematikou. Výše uvedené přehlednosti se budu snažit docílit celkovou koncepcí, která bude mít základ v logické posloupnosti vzájemně navazujících kroků, jejíchž uplatnění napomáhá podnikatelskému subjektu k řešení problematiky teorie zavádění nových produktů na trh, související zejména s teorií marketingu zaměřenou na oblast retailingu. Ona logická posloupnost bude také spočívat v tom, že se vždy nejprve budu zabývat pojmy obecnějšího a širšího charakteru, které následně doplním o podrobnější a detailnější prvky přesněji popisující jednotlivé části daného tématu. Jako základ k vytváření tohoto teoretického rámce mi posloužila literatura především z oblasti retail managementu neboli obchodního podnikání, marketingu a managementu , jejichž jednotlivé části bych zde rád detailněji rozpracoval a jak sem již zmínil, v co možná nejpřehlednější a nejsrozumitelnější formě seznámil budoucího čtenáře s jejich bližším popisem a vysvětlením.
Pozitivní ovlivňování sféry cestovního ruchu v oblasti marketingu vlivem inovativních technologií.
Mališ, Daniel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem Pozitivního ovlivňování sféry cestovního ruchu v oblasti marketingu vlivem inovativních technologií. Hlavním cílem této práce je seznámit čtenáře se základní typologií a charakteristikami jednotlivých marketingových nástrojů, s důrazem na vybrané konkrétní druhy, jež zohledňují specifika oblasti cestovního ruchu a vycházejí z předmětu podnikání popisované firmy. Celá koncepce si klade za cíl vycházet ze zcela reálných podmínek a zaměřuje se na možnosti využití jednotlivých komunikačních nástrojů v podmínkách omezených finančních prostředků. Předpokladem, je že i přes omezený rozpočet marketingového oddělení, který neumožňuje využití všech marketingových nástrojů, lze aplikováním vhodného komunikačního mixu vytvořit účinnou formu propagace. Dalším východiskem je tvrzení, že posun od konceptu tzv. "učící se organizace" ke konceptu "vzájemně se učících organizací" a vybudování trvalého vztahu partnerství, umožňuje získání konkurenční výhody.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.