Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 479 záznamů.  začátekpředchozí440 - 449dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Textová a obsahová analýza jazyka současné krajně pravicové a krajně levicové mládeže
Brejchová, Pavla ; Rataj, Jan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá obsahovou analýzou textů krajně pravicových a krajně levicových mládežnických sdružení. V první kapitole je vysvětlen metodologický rámec práce. Pozornost je zde především věnována metodě obsahové analýzy. Druhá kapitola se zabývá teoretickým a ideologickým zařazením krajní pravice a krajní levice. Velká část druhé kapitoly je také věnována jednotlivým sdružením, konkrétně Komunistickému svazu mládeže, Svazu mladých komunistů Československa a Dělnické mládeži. Ve třetí kapitole je provedena obsahová analýza vybraných textů.
TOP 09 a role Karla Schwarzenberga
Salajková, Linda ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vymětal, Petr (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá vztahy mezi kandidátem a politickou stranou, jak jsou tyto relace ovlivněny politickým marketingem a médii. Konkrétně řeší vztah Karla Schwarzenberga a TOP 09 během kampaně před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR na jaře 2010. Zkoumanými materiály jsou stranické dokumenty a rozhovory, které Schwarzenberg poskytl českým médiím. Teoreticky se práce opírá o koncepty politického marketingu, vlivu médií na společnost a komunikační modely. Práce pomocí obsahové analýzy srovnává o jakých tématech a jakým způsobem strana TOP 09 a Schwarzenberg hovoří. Kvalitativní část analýzy zkoumá využitelnost Schwarzenberga pro prezentaci strany a sílu a charakter jejich vzájemného vztahu.
Symbolika v reklamě
Kudrnová, Gabriela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit znalost symbolů u spotřebitelů a jejich představ o nich a následně postihnout směry výkladu v relaci k zapojení symbolu do tištěné reklamy. K tomu využiji dotazníkové šetření a obsahovou analýzu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám kulturními predispozicemi, symboly a marketingovou komunikací. V praktické části se zabývám dotazníkovým šetřením a obsahovou analýzou. Z dotazníkového šetření vyplývá, že lidé symboly znají. Nejčastějším uvedeným symbolem bylo zvíře. S určením významu symbolu nemají také spotřebitelé problém. Z obsahové analýzy třech druhů periodik jsem zjistila, že nejvíce zobrazeným symbolem byla postava. Doporučení pro reklamní tvůrce zní, že méně je někdy více, což platí pro zobrazení symbolů.
Marketing significance od male body image
Benová, Natália ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem práce je analyzovat především kulturní faktory podmiňující dopad vnímání mužské postavy na spotřební chování, zhodnotit jejich významnost a promítnout je do návrhů na odpovídající orientaci spotřebního marketingu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí dle dílčích cílů. Teoretická část poskytuje hlavní informace o dané problematice a tvoří základ pro praktickou část. Kapitola Segmentační potenciál body image ukazuje na možnost využití body image při segmentaci trhu českých mužů. Dotazníkové šetření na primárních datech zobrazuje postoje mužů v oblasti body image. Obsahová analýza zkoumá zobrazování mužů na vybraných českých a slovenských televizních kanálech. Kapitoly jsou doplněny o analýzu sekundárních dat MML-TGI. Závěr práce, stejně jako i průběžná hodnocení, zachytává vyhodnocení analýz, jako i marketingová doporučení.
Marketingový význam body image žen
Křížová, Zuzana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá výzkumem marketingového významu body image žen. Mezi výzkumné metody, kterých bylo využito, patří kvantitativní výzkum realizovaný formou asistovaného dotazování a obsahová analýza inzerce otištěné v pěti časopisech určených ženské části populace. Cílem dotazování je zjistit aktuální tělesný stav českých žen a jejich pohled na zobrazení "ideálu" ženské krásy v reklamě. Obsahová analýza má naopak zjistit společnosti předkládaný "ideální" stav tělesné krásy. Na základě těchto dvou metod byla zjištěna rozdílnost mezi aktuálním a "ideálním" stavem, a dále stanoveno závěrečné doporučení týkající se vhodnosti využití zobrazení krásných žen k reklamním účelům, tvorby reklamního sdělení využívajícího obrazu krásné ženy, vhodného mediálního mixu a správného timingu. Výzkumem získané informace byly doplněny daty z MML-TGI.
Obsahová analýza vybrané mediální kauzy
Daňková, Tereza ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Bakalářská práce na téma Obsahová analýza vybrané mediální kauzy se věnuje článkům na téma tzv. prasečí chřipky vydaným dvěma českými internetovými deníky (Aktuálně.cz a Novinky.cz). Účelem této práce je kvantitativní i kvalitativní obsahovou analýzou zjistit, jaké je vyznění těchto článků. V první části práce jsou teoreticky vymezeny pojmy z oblasti médií, jejich obsahu a jejich výzkumu. Dále jsou charakterizována jednotlivá média a je stručně přiblíženo i téma zkoumaných článků. Druhá část se věnuje vlastní obsahové analýze článků a porovnávání jejích výsledků mezi zkoumanými médii.
"Analýza obsahu inzerce vybraných odborných časopisů vydavatelství Economia
Umová, Jitka ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Obsahová analýza Tato práce má zjistit, zda inzerce v odborném časopise pro B2B skupinu je skutečně zaměřená na tento tržní segment, jaké obory nejčastěji oslovují další firmy prostřednictvím inzerce, a zda je inzerce v těchto časopisech efektivní a oslovuje cílovou skupinu. Sekundárním předmětem práce je výzkum, jaká role je přižarována ženám v inzerci v časopise zaměřeném na ekonomiku a byznys. Analýza těchto zjištění je prováděna obsahovou analýzou.
Projekce body image do marketingové komunikace
Diblíková, Daniela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce pojednává a přibližuje téma body image a to převážně z hlediska vlastního určení, negativních vlivů, se kterými je problematika spojována a dále vlivu a využití médií a reklam. Hlavní metodikou je obsahová analýza, která byla aplikována nejen na české, ale také na australské televizní spoty. Práce je dále doplněna o základní ukazatele mediálního trhu, čímž zasazuje televizní reklamu do daného prostředí. Výsledky analýzy poukazují na častější zastoupení normálního, obyčejného člověka, který produkt a značku přibližuje masovému publiku. Tento nález je u českých reklam podpořen také mediálními ukazateli.
Marketingový význam body image zaměřený na mužský segment
Kufa, Robert ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Moderní muž musí plnit více rolí, než tomu bylo v historii. Kromě zajištění domácnosti a rodiny, jakkoliv mu s tím žena pomáhá, se musí začít starat i o svůj vzhled, neboť konkurence sílí ve všech oblastech, a to jak v pracovním, tak i společenském a osobním životě. Cílem této práce je zpracování otázky významu vlastního těla (body image) u mužské populace, kterou zodpovím pomocí obsahové analýzy 4 ročníků pánského magazínu ForMen, kde najdu a určím hlavní a nejpoužívanější rysy osob v reklamách zaměřených na mužskou populaci napříč různými odvětvími v časovém horizontu 4 let. Doba si žádá změnu v otázce pojímání mužského těla, proto se pokusím najít kořeny metrosexuála, jakožto jednoho z fenoménů dnešní doby a určím význam módy v otázce body image.
Protestní poselství písničkářů období normalizace: analýza textů
Červenková, Martina ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Valenta, Josef (oponent)
Tématem diplomové práce je problematika postavení písničkáře Jaromíra Nohavici a jeho tvorby v období normalizace. Protože dobové okolnosti a souvislosti vzniku většiny textů zůstaly lidem (hlavně však mladší generaci) ukryté, základní otázkou práce je, jak dalece se období normalizace a osobní život písničkáře -- ve vztazích k režimu -- odrazily v textech jeho písní. Práce metodologicky vychází z, pro politologii netradiční, kvantitativní i kvalitativní obsahové analýzy textů a analýzy poznatků o období normalizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 479 záznamů.   začátekpředchozí440 - 449dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.