Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Symbolika v reklamě
Kudrnová, Gabriela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit znalost symbolů u spotřebitelů a jejich představ o nich a následně postihnout směry výkladu v relaci k zapojení symbolu do tištěné reklamy. K tomu využiji dotazníkové šetření a obsahovou analýzu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám kulturními predispozicemi, symboly a marketingovou komunikací. V praktické části se zabývám dotazníkovým šetřením a obsahovou analýzou. Z dotazníkového šetření vyplývá, že lidé symboly znají. Nejčastějším uvedeným symbolem bylo zvíře. S určením významu symbolu nemají také spotřebitelé problém. Z obsahové analýzy třech druhů periodik jsem zjistila, že nejvíce zobrazeným symbolem byla postava. Doporučení pro reklamní tvůrce zní, že méně je někdy více, což platí pro zobrazení symbolů.
Analýza sortimentu firmy Janus
Kudrnová, Gabriela ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Drábová, Veronika (oponent)
Práce pojednává o společnosti, která na náš trh distribuuje laserové tiskárny. Pomocí analýzy portfolia se zjišťují výrobky, které by se dále měly nabízet anebo které by se ze sortimentu měly vyřadit. Dále se práce zabývá službami, které slouží na podporu produktu. Nakonec je portfolio dané firmy porovnáno s portfoliem konkurenčních společností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.