Název: Marketingový význam body image mužov
Překlad názvu: Marketing significance od male body image
Autoři: Benová, Natália ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: body image; dotazník; MML-TGI; obsahová analýza; segmentace; body image; content analysis; MML-TGI; questionnaire; segmentation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31128

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113435


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet