Název: Projekce body image do marketingové komunikace
Překlad názvu: The Projection of Body Image into Marketing Communication
Autoři: Diblíková, Daniela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: australská televizní reklama; body image; metodiky měření postav; obsahová analýza; česká televizní reklama; Australian television advertising; body image; content analysis; Czech television advertising; figure rating metodology

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29941

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85331


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-09, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet