Název: Symbolika v reklamě
Překlad názvu: The symbols in the advertisement
Autoři: Kudrnová, Gabriela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kulturní predispozice; obsahová analýza; reklama; symboly; advertisement; content analysis; cultural predispozition; symbols

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31223

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113529


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet