Název: Marketingový význam body image zaměřený na mužský segment
Překlad názvu: Marketing meaning of body image focused on men’s segment
Autoři: Kufa, Robert ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: body image; body image a móda; ideál mužské krásy,; metrosexuál; obsahová analýza; body image; body image and fashion; content analysis; men s ideal of beauty; metrosexual

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29172

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81318


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-19, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet