Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
NATO and the EU's strategic communication's cohesion from the perspective of the ritual model
Dušková, Lenka ; Karásek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kučera, Tomáš (oponent)
Ústřední téma této diplomové práce představuje koheze strategické komunikace NATO a EU. Aspekt koheze je zde zkoumán v kontextu reakcí obou institucí na hybridní hrozby, a to jak z hlediska kvantitativního, tak kvalitativního. Práce sleduje komunikační kohezi v rámci odpovědí NATO a EU na anexi Krymu a následnou válku na Ukrajině, otravu Skripalových a instrumentalizaci migrace běloruským režimem. Empirické části práce předchází shrnutí současné akademické debaty o konceptu strategické komunikace a rovněž popis komunikačních systémů NATO a EU. Samotná analýza následně staví na obsáhlém datasetu zpráv NATO a EU o výše zmíněných událostech. Intrainstitucionální a interinstitucionální koheze je posuzována dle četností výskytu zpráv o daných případech a jejich načasování. Následná kvalitativní analýza se opírá o Careyho rituální pohled na komunikaci, na jehož základě jsou stanoveny výzkumné podotázky. Ty se zaměřují na to, zda strategická komunikace NATO a EU reflektuje jejich ústřední hodnoty, percepci hrozeb, narativy o očekáváném chování či zda obsahuje domněnky o sdíleném vnímání světa, poskytuje vize společné budoucnosti, odkazuje na společnou historickou zkušenost a v neposlední řadě, zda explicitně zdůrazňuje institucionální integritu a jednotu.
Propaganda jako forma komunikační strategie: kinematografie v Protektorátu Čechy a Morava
Gerstnerová, Dominika ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
V průběhu 20. století se film stal společenským fenoménem, proto netrvalo dlouho, než si svou cestu k filmu našla také politika, která filmový průmysl využívala za účelem ovlivnění veřejného mínění. Především historie totalitních režimů dokazuje, že jim filmy posloužily jako velmi mocný nástroj pro naplnění jejich propagandistických cílů. Tato diplomová práce se zabývá nacistickou filmovou propagandou v období druhé světové války, konkrétně pak vlivem nacistické propagandy na český hraný film v okupovaném Protektorátu Čechy a Morava. Propaganda měla pro nacistické Německo velký význam, neboť ideologie založená na vypjatém nacionalismu a rasové čistotě vyžadovala širokou základnu pro svou podporu a udržení moci. Cílem této práce je tedy najít a definovat propagandistické komunikační cíle v českém hraném filmu a určit konkrétní taktiky, jejichž prostřednictvím měly být tyto cíle naplněny. Problematika je zkoumána na pozadí filmů Kristián (1939), Tulák Macoun (1939), Pro kamaráda (1940), Těžký život dobrodruha (1941), Jan Cimbura (1941) a Prstýnek (1944), které pokrývají různé žánry a témata a zároveň časově zahrnují různá protektorátní období. Na téma propagandy je nahlíženo v kontextu strategické komunikace jakožto příbuzné, v dnešním měřítku až nadřazené komunikační disciplíny.
Strategická komunikace státu a dezinformace - komparativní studie České republiky a Estonské republiky
Doskočil, Ondřej ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem práce je pomocí rozhovorů s vybranými odborníky z obou zkoumaných zemí - České republiky a Estonské republiky - nalézt poučení či lekce aplikovatelné pro český i estonský stát v oblastech dezinformací a strategické komunikace. Postupně v práci budeme hledat odpověď hned na několik zásadních otázek. Jak vnímají vybraní odborníci resilienci neboli odolnost České republiky i Estonské republiky vůči dezinformacím? Jaké konkrétní metody oba státy při boji s dezinformacemi používají? Mají praktické nebo teoretické vědomosti a dovednosti, které mohou být prospěšné pro druhý stát?
Nation branding blízkovýchodních států na příkladu Saúdské Arábie
Kolská, Martina ; Soukeník, Štěpán (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Změna image státu je komplexní proces, který vyžaduje dlouhodobé strategické úsilí. Státní značky jsou ovlivňovány širokými vnějšími vlivy, které mohou způsobovat i negativní image nebo stereotypizaci. V kontextu států se často hovoří o nation rebrandingu, který se snaží o redefinici obecně vnímané image. Image státu je nicméně velmi zakořeněná a není možné ji změnit jen marketingovými nástroji a komunikací a je třeba jasných změn a politických aktivit, které vytvoří silný komunikační základ pro tvorbu nation brandingové strategie. Státy, které mají obecně s reputací problém, mají často nedemokratické státní uspořádání a růst jejich značky bývá limitován. Blízký východ se často potýká s negativní image a stereotypizací. Zároveň ale věnuje nation brandingu velkou pozornost, úsilí a rozpočty. Saúdská Arábie svou nation rebrandingovou strategii zahájila představením dokumentu Vision 2030, který je plánem celkové společenské a ekonomické transformace země. Cílem práce je zjistit míru multidisciplinarity nation brandingu v kontextu Saúdské Arábie skrze kombinaci kvantitativní analýzy nation brandingových indexů a polostrukturovaných expertních rozhovorů. Nation branding Saúdské Arábie zaznamenal mírný růst, značnou profesionalizaci i první strategické úspěchy dokumentu Vision 2030. Práce nicméně...
Změna strategické komunikace hl.m. Prahy v oblasti cestovního ruchu v návaznosti na dopady overturismu a covidu-19
Kmentová, Lucie ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem předložené diplomové práce bylo vyhledat a interpretovat klíčové prvky změny strategické komunikace hlavního města Prahy realizované prostřednictvím jeho oficiální organizace destinačního managementu Prague City Tourism, a. s., a analyzovat styl a směřování komunikace v letech 2016-2019, kdy sílila vlna overturismu nejen v české metropoli, ale také v celoevropském měřítku, a komunikaci po roce 2020, kdy vznikla nová Koncepce příjezdového cestovního ruchu hlavního města Prahy ve spolupráci s organizací destinačního managementu Prague City Tourism, a. s. Teoretická část se zabývá definicí strategické komunikace se specifickým zaměřením na turistický průmysl. Praktická část je zaměřena na příčiny, které vedly k rozhodnutí o změně strategické komunikace hlavního města Prahy v oblasti příjezdového cestovního ruchu, aby se stal udržitelným i do dalších let. Dále byly vyhodnoceny výsledky, kterých bylo dosaženo se spuštěním prvotních projektů, které mají vést ke stabilizaci domácího i zahraničního cestovního ruchu v hlavním městě Praha, aby z nich profitovali rezidenti, podnikatelské subjekty i samotné město jako celek.
Government Communication in the Czech Republic: Organisation, Perception, and New Theoretical Model
Soukeník, Štěpán ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Just, Petr (oponent) ; Eibl, Otto (oponent)
Dizertační práce s názvem "Vládní komunikace v České republice: Organizace, vnímání a nový teoretický model" je explorativní prací, která mapuje vývoj vládní komunikace v České republice od svého vzniku do současnosti s primárním výzkumným zaměřením na časové období mezi lety 2015 a 2017. Vychází z interdisciplinárních teoretických zdrojů v rámci mediálních a komunikačních studií, politologie, veřejné správy a ma- nagementu a redefinuje tak náhled na vládní komunikaci. Práce zkoumá státní správu, soukromý sektor a zpravodajská média jako tři důležité aktéry vládní komunikace. Cílem práce je navrhnout nový teoretický model fungování vládní komunikace, popsat organi- zaci, vnímání a zásadní problémy vládní komunikace v České republice. Dizertační práce má zároveň ambici poskytnout státní správě, privátnímu sektoru a široké veřejnosti pod- nětné náhledy na jejich chování a status quo.
Strategická komunikace firem na Instagramu
Marková, Kateřina ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Tato práce se zabývá strategickou komunikací firem na sociální síti Instagram. Cílem práce je přiblížit způsoby, jakými se tvoří strategická komunikace na českém Instagramu a popsat konkrétní nástroje, které jsou k tomu využívány. Instagram umožňuje firmám, aby sdílely informace o svých produktech, komunikovaly s fanoušky a získávaly od nich zpětnou vazbu. Tyto aktivity se podílí také na tvorbě identity značky. Teoretická část přibližuje koncepty, které jsou spojeny s firemní komunikací na Instagramu, dále se zabývá jednotlivými nástroji a funkcemi, které lze využít. Nastíněna je také spolupráce s influencery. Kvalitativní výzkum je založen na rozhovorech s kurátory a stratégy českých firemních účtů na Instagramu. Výzkumný vzorek tvořilo šest firemních účtů, které reprezentují odlišné oblasti (móda, automobilový průmysl, fotografické produkty, elektronika, jídlo a FMCG). Odpovědi respondentů jsou rozděleny do šesti tematických okruhů, které mají napomoci zodpovědět výzkumnou otázku. Hlavní důraz byl kladen především na současnou roli Instagramu ve firemní komunikaci, tvorbu obsahu, hashtagy, využívání jednotlivých funkcí v aplikaci a spolupráci s influencery. Účelem je získat konkrétní informace a praktické příklady z oblasti strategické komunikace firem na Instagramu. Výsledky této práce by...
Manipulating Verifiable Evidence
Šedek, Jan ; Gregor, Martin (vedoucí práce) ; Červinka, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá modelem Bayesovského přesvědčování, který charakterizuje optimální přesvědčovací signál. Nejprve ukážeme, že se v tomto modelu lze omezit na signál s konečným počtem realizací. Poté model rozšíříme o několik různých realistických omezení pro konstrukci signálů a ukážeme, že analýza rozšířeného modelu je výrazně jednodušší, pokud se přípustná množina maximalizačního problému nezvětšuje při přidávání dalších signálů. První omezení, které do modelu zavádíme, odstraňuje možnost předat přesvědčováním úplné informace a limituje přesnost signálu. Druhé omezení, které zavádíme, limituje množství informací, které lze přesvědčováním předat. Třetí a poslední omezení, které do modelu zavádíme, dává přesvědčovanému minimální úroveň užitku získaného přesvědčováním. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Katolická církev a majetkové vyrovnání: Případová studie komunikace České biskupské konference
Pláteník, Václav ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Cílem práce je popsat, jakým způsobem katolická církev komunikovala v souvislosti s majetkovým vyrovnáním mezi státem, církvemi a náboženskými společnostmi v České republice. V úvodu se práce soustředí na historickou genezi problému. V druhé části rozebírá organizační zajištění komunikace v rámci katolické církve a popisuje komunikační aktivity v rámci majetkového vyrovnání v letech 2007 a 2012 s důrazem na roky 2008 a 2012, kdy byla problematika vyrovnání předmětem jednání Parlamentu ČR. Ve třetí části se pak věnuje hodnocení a doporučeními.
Strategie komunikace s veřejností společnosti Severočeské doly.
Kohoutková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kozák, Rudolf (oponent)
Cílem této práce je provést analýzu stávající komunikace společnosti Severočeské doly a.s. s veřejností, na základě vlastního terénního šetření prozkoumat image společnosti a její vnímání obyvateli okolních obcí a navrhnout doporučení pro optimalizaci komunikace s veřejností. Vedlejším cílem je prozkoumat praktické fungování Public Relations a CSR aktivity v oboru, který je z hlediska předmětu činnosti pro komunikaci s veřejností velmi náročný.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.