Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,373 záznamů.  začátekpředchozí1349 - 1358dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum se zaměřením na sexuální výchovu mladistvých
Cabrnochová, Eva ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Prouzová, Zuzana (oponent)
Cílem diplomové práce bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit, jaké informační zdroje využívají mladí lidé k získávání informací z oblasti sexuálního a reprodukčního zdraví. Na základě těchto poznatků navrhnout doporučení neziskové organizaci, která v tomto oboru působí. V teoretické části se práce zaměřuje na teorii marketingového výzkumu a sexuální výchovy. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníků, stanovených hypotéz a poté na návrhy pro neziskovou organizaci.
Analýza spotřebního chování - cukrovinky
Jirkovská, Hana ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce analyzuje spotřební chování týkající se čokoládových tyčinek. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Hlavní částí je výzkum formou dotazníků mezi studenty VŠE. Zjišťuje oblíbenost jednotlivých značek čokoládových tyčinek a jednotlivých prodejních míst v areálu školy. Výsledky jsou použity pro formulaci doporučení pro strategii prodeje.
Obsahová analýza inzerce v českých a německých časopisech
Smrčinová, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá obsahovou analýzou inzerce v českých a německých časopisech.Důraz je kladen na roli mužů a žen v reklamě.Obsahová analýza je provedena ze zpravodajských časopisů Týden a Der Spiegel.Nejdříve je proveden popis jednotlivých kroků marketingového výzkumu.Poté je popsána metoda obsahové analýzy.Dále se práce zabývá reklamou,současnými výzkumy o reklamě a postavením mužů a žen v reklamě.V praktické části diplomové práce je provedena obsahová analýza inzerce z českého časopisu Týden a z německého časopisu Der Spiegel.Dále jsou porovnány výsledky obsahových analýz a jsou vyhodnoceny hypotézy.
Výzkum používání marketingových nástrojů v řízení firem
Dočekalová, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
V této diplomové práci je proveden marketingový výzkum ve vybraném souboru malých a středních firem. Výzkum se zabývá používanými marketingovými nástroji (především základním marketingovým mixem -- 4P) v řízení malých a středních podniků. Výsledky vlastního marketingového výzkumu jsou porovnány s výsledky marketingového výzkumu provedeného v letech 2004 a 2005 Ekonomicko-správní fakultou brněnské Masarykovy univerzity.
Marketingová strategie firmy Red Bull ČR, s.r.o.
Janík, Dan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vávrová, Táňa (oponent)
Práce se zabývá teoretickými informacemi souvisejícími s problematikou marketingové strategie a marketingem značky. Dále obsahuje popis a organizaci firmy Red Bull ČR, s.r.o. samotné. V praktické části se práce zabývá vyhodnocením marketingového výzkumu zaměřeného na zjištění vlivu marketingových aktivit na změnu povědomí o značce Red Bull a zjišťováním preferencí konzumentů.
Does marketing research have important role in operation and decision-making of the touroperator?
Rehúšová, Alexandra ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a sice do teoretické a praktické. V teoretické části jsou charakterizovány cestovní kanceláře společně s jejich činností a klasifikací. Dále následují kapitoly věnované marketingovému výzkumu a jeho charakteristice včetně důvodů pro jeho realizaci, a jednotlivých kroků procesu marketingového výzkumu, typům a formám marketingového výzkumu, a podrobněji také kvalitativnímu a kvantitativnímu výzkumu. Ďalší kapitoly pojednávají o informacích v marketingovém výzkumu a jejich zdrojích, realizaci marketingového výzkumu a řízení marketingového výzkumu s využitím služeb marketingové organizáce nebo vlastního útvaru marketingového výzkumu. V praktické části jsou shrnuty odpovědi na 7 otázek, které poskytli respondenti v rámci dotazníkového šetření ohledně úlohy marketingového výzkumu v činnosti a rozhodování cestovní kanceláře. Kromě toho je u každé otázky napsané shrnutí výsledků výzkumu.
Ochrana spotřebitele na fotbalových stadionech
Hurník, Vítězslav ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je pochopení problematiky diváckého násilí na fotbalových stadionech a vypracování návrhu souboru opatření, který by vedl k odstranění fotbalového chuligánství. Teoretická část obsahuje hlavní charakteristiky fotbalového chuligánství, historii násilností na fotbalových stadionech a činnosti související se zajištěním bezpečnosti při fotbalových utkání. Praktická část zahrnuje marketingový výzkum, benchmarking a návrh souboru opatření řešení problematiky diváckého násilí na fotbalových stadionech v České republice.
Kupní rozhodovací proces na trhu bicyklů/MTB
Škrabánek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu bicyklů ve všech jeho fázích. Snahou je zachytit význačná specifika, která mají na tento proces jakýkoli vliv. Práce je rozdělena do několika kapitol. Teoretická část se zabývá marketingovými nástroji na trhu bicyklů, kde je bicykl považován za komplexní výrobek spolu se všemi souvisejícími složkami. Další oddíl se velmi podrobně věnuje analýze kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na trhu bicyklů, přičemž největší prostor je věnován samotným fázím KRP. Poslední kapitola pojednává o marketingovém výzkumu v obecném pojetí. Praktická část této diplomové práce vychází z výsledků marketingového výzkumu, který byl realizován za pomoci dotazníkového šetření. Rozhodující roli při sběru primárních dat pro tento výzkum sehrává písemné dotazování. Dále jsou v této části práce uvedeny informace, které se týkají dotazníkového šetření. Posléze jsou analyzovány sociodemografické otázky, které blíže specifikují složení respondentů ve vzorku. Stěžejní částí se stává statistická analýza jednotlivých otázek v dotazníku, která zahrnuje jednak analýzu prvního stupně všech otázek, jednak dvourozměrnou statistickou analýzu, která odkrývá souvislosti mezi vybranými otázkami. Nechybí ani shrnutí výsledků a formulace marketingových doporučení pro výrobce a prodejce bicyklů.
Segmentace trhu veřejného stravování
Zatyko, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pejzl, David (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat trh veřejného stravování, resp. pohostinských zařízení, a především pak jeho spotřebitele, mezi nimiž jsem objevoval některé typické skupiny (tržní segmenty), odhaloval jejich význačné charakteristiky a na jejich základě stanovil příslušná marketingová doporučení. To vše se zaměřením především na regiony Prahy a Středočeského kraje.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Havlíková, Žaneta ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Vítek, David (oponent)
Cílem práce je charakterizovat zvolenou firmu, analyzovat uplatňování jednotlivých nástrojů marketingového mixu, to znamená produktu, ceny, distribučních cest a marketingové komunikace. Dalším cílem práce jsou návrhy na opatření. K nim budou nápomocné dotazníky, vytvořené autorkou, zkoumající uplatňování nástrojů marketingového mixu u samotných zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,373 záznamů.   začátekpředchozí1349 - 1358dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.