Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Conceptualizing Location - One term, many meanings, a lot of problems
Kopanja, Mihajlo ; Morgado Albino, Nuno (vedoucí práce) ; Riegl, Martin (oponent)
Mihajlo Kopanja Conceptualizing Location - One Term, Many Meanings, a Lot of Problems Master thesis Supervisor: Nuno Morgado, M. Pol. Sc., Ph.D. Abstrakt Lokace jako geopolitický koncept je jednou z nejzákladnějších proměnných, které se používají ve výzkumu již od začátku samotné geopolitické politiky. Použití konceptu v geopolitické literatuře však poukazuje na odlišné konceptualizace lokace, které zase poskytují různé vysvětlení kauzálních vlastností, které tento koncept má na chování státu. Tato logická nekonzistence obsažená v koncepci lokace vytváří základní otázku: Co je lokace jako koncept a jak vytváří kauzální vliv na stát? Dále vyplývá následující otázka: Lze tuto nekonzistenci vyřešit prostřednictvím konceptualizace? Identifikací souboru různých atributů přiřazených konceptu lokalizace v existující literatuře bylo zjištěno, že nekonzistence byla provedena a použita jako základ pro rekoncepci lokality. Prostřednictvím zavedení modelu se čtyřmi sekundárními koncepty využívajícími radiální přístup k tvorbě konceptu byl učiněn pokus vyřešit vnitřní nesrovnalosti lokace jako koncepce a proměnné při zvyšování své vysvětlující síly v porozumění a analýze jejích účinků na státy, na příkladu případové studii o umístění Republiky Srbsko. Klíčová slova Geopolitické myšlení, koncepce, lokace, pozice,...
Product placement jako prostředek marketingové komunikace: rozdílné pojetí mezi komerčním a veřejnoprávním partnerstvím
Hondlová, Barbora ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Předložená práce se věnuje product placementu jako možnému prostředku marketingové komunikace. Stručně popisuje historický vývoj a dále se zaměřuje na teoretické ukotvení v rámci marketingového a komunikačního mixu, typologii product placementu a české právní prostředí upravující jeho užití. Hlavní části této práce je obsahová analýza dvou vybraných filmů s partnerstvím veřejnoprávní a komerční televize. Díky metodě komparace užitého product placementu, zákonů a kodexů organizací bylo zjištěno, že míra užití produktů a značek ve filmu je čište na přístupu autorů filmů, jejich citu a ochotě zapojovat partnery do filmu. Zákony vymezují pouze základní pravidla pro užití product placementu jako je například povinnost pořady označovat nebo zákaz přímého nabádání ke koupi.
China's Outward FDI in Central and Eastern Europe
Li, Wenjie ; Svoboda, Karel (vedoucí práce) ; Sehnálková, Jana (oponent) ; Korosteleva, Julia (oponent)
Vzestup Číny jako jednoho z největších zdrojů přímé zahraniční investice přilákal celosvětovou pozornost. Existuje mnoho výzkumů jak studovat vlivy a charakteristiky Číny z hlediska vnější přímé zahraniční investice, al e existuje jen málo výzkumů o čínské vnější přímé zahraniční investici v zemích střední a východní Evropy (SVE). Na základě datového souboru, který obsahuje údaje o jedenácti členských zemích střední a východní Evropy EU v období 2003-2014, se tato práce zabývá determinanty a zákonitostmi vnější přímé zahraniční investice Číny v 11 SVE EU zemích, pomocí techniky datového panelu. Výsledky ukazují, že resgreesion na vzorcích odebíraných v cély intervalu, kultura blízkost a existující obchodní vztah mají výrazně pozitivní dopad na Číny PZI ve SVE-11 a Číny PZI ve SVE-11 je negativně spojeno s institucí prostředí hostitelské země. Výsledky také ukazují, že determinanty Číny v přímé zahraniční investici ve SVE-11 se mění v průběhu času. Kromě toho politický vztah je také důležitým významným faktorem a tvůrci politik by měly vynaložit větší úsilí na posílení bilaterální spolupráce.
Úspěchy našich plavců na světových soutěžích v letech 1950- 2012
Pecha, Marek ; Chrzanowská, Babeta (vedoucí práce) ; Břečková, Gabriela (oponent)
Název: Úspěchy našich plavců na mezinárodních soutěžích v letech 1950- 2012 Cíl práce: Cílem práce je vytvořit přehled plaveckých výsledků a úspěchů našich reprezentantů na vybraných mezinárodních soutěžích. Posoudit vývoj úspěšnosti našich plavců v letech 1950 - 2012. Metody: Sběr dat byl proveden řešerší odpovídajících pramenů a výsledkových listin z vybraných soutěží. Metoda matematicko - statistická byla využita pro zpracování získaných dat. Metoda komparativní byla využita k porovnání úspěšnosti našich plavců na vybraných mezinárodních soutěžích v letech 1950 - 2012. Výsledky: Na základě vyhledaných odpovídajících pramenů byla zpracována a evidována data v podobě účastí našich plavců na mezinárodních soutěžích. S pomocí uvedených zdrojů byl vytvořen přehled četností a umístění našich reprezentantů. Počet účastí našich plavců v rozplavbách, v semifinále a ve finále na vybraných mezinárodních soutěžích v letech 1950 - 2012 má vzestupnou tendenci. Klíčová slova:Mistrovství světa, Mistrovství Evropy, Olympijské hry, výsledky, umístění, plavání
Návrh marketingové strategie pro firmu
Hrbatová, Jana ; Holtmanová, Ing Tereza (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu podniku působícím ve vinařském odvětví. Cílem práce je návrh marketingové strategie, která se týká přechodu z výroby konvenčních vín na výrobu biovín. Součástí práce je důkladná strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku, která je shrnuta SWOT analýzou, a na základě těchto výstupů jsou navržena opatření opírající se o marketingový mix 4 P.
Analýza a vyhodnocení umísťování staveb dle stavebního zákona ve vybrané lokalitě v okrese Brno - venkov
Zichová, Jana ; Hrnčířová, Eva (oponent) ; Superatová, Alena (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou a vyhodnocením umísťování staveb dle stavebního zákona. Práce má dvě části: v teoretické části je v prvé řadě popsán stavební zákon a základní pojmy spojené s umisťováním staveb, dále jsou podrobně rozebrány formy územních rozhodnutí. Vzhledem k tomu, že problematika umisťování staveb je značně rozsáhlá, je snahou práce více se věnovat výjimkám při umisťování staveb, tedy vyhlášce č. 501/2006 Sb., v platném znění. Druhá, praktická část, na třech příkladech ukazuje právě postup projednání výjimek z odstupových vzdáleností v lokalitě Brno-venkov. V závěru práce je zhodnoceno naplnění cílů a jsou uvedeny výsledky práce.
Oceňování bytové jednotky
DOBEŠOVÁ, Johana
Cílem bakalářské práce je charakteristika postupů a principů a jejich aplikace při oceňování nemovitého majetku na příkladu bytu. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část se zabývá zejména právní úpravou oceňování v České republice, dále vymezením a charakteristikou základních pojmů a jednotlivých způsobů oceňování. Praktická část se zabývá charakteristikou trhu s nemovitostmi a oceněním reálného bytu v Jindřichově Hradci na základě administrativních a tržních metod. V závěru jsou jednotlivé metody porovnány.
Návrh marketingové strategie značky Schwarzwolf outdoor
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsán návrh marketingové strategie společnosti iMi Partner, a.s. pro vstup vlastní produktové značky Schwarzwolf outdoor na nové trhy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření pro docílení expanze produktu na nové trhy a posílení značky. Návrhu předchází strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Část této práce je věnována problematice marketingu jako jejímu teoretickému východisku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.