Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikační strategie projektu Fitrecepty se zaměřením na segmentaci cílové skupiny
Lundgren, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem cílové skupiny projektu Fitrecepty a návrhem komunikační strategie pro vzniklé cílové segmenty. Teoretická část uvádí roli marketingu ve strategickém plánování, úlohu segmentace cílové skupiny, charakteristiky komunikační strategie a její jednotlivé prvky. Analytická část představuje projekt Fitrecepty, jeho vize, mise, cíle, konkurenty a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, zasazené do teoretických východisek. V empirické části je proveden výzkum cílové skupiny pomocí hloubkových rozhovorů se zákazníky a následně navrhnuta komunikační strategie pro vyzkoumané cílové segmenty. Cílem provedeného výzkumu bylo zjistit co nejvíce informací o zákaznících a vytvořit z nich homogenní segmenty, aby bylo možné komunikaci více personalizovat a tvořit zákazníkům produkty a služby na míru.
Postavení sociálního pracovníka v České republice
Šafaříková, Karolína ; Šotolová, Eva (vedoucí práce) ; Mlčková, Marie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá prestiží profese sociálního pracovníka orgánu sociálně- právní ochrany dětí. Ústředními tématy první části práce jsou etický kodex, dilemata sociálního pracovníka, metody sociální práce, nároky na odbornost, role, cílové skupiny sociální práce a sociální služby. Práce samostatně vymezuje sociálního pracovníka jako kurátora pro dospělé osoby, kurátora pro nezletilé děti, popisuje rodinné a případové konference, poukazuje na možnost syndromu vyhoření a význam supervize. Pozornost je věnována překážkám, které sociální pracovník identifikuje při výkonu své profese na oddělení sociálně-právní ochrany dětí. V druhé části práce byla zvolená metoda dotazníkového šetření, která sleduje a porovnává postavení a názory těchto sociálních pracovníků na svou vlastní profesi. Cílem bakalářské práce je přiblížit a představit postavení a prestiž sociálního pracovníka na oddělení sociálně-právní ochrany dětí.
Konstruování konceptu rodin se třemi a více dětmi v českém politickém diskurzu od roku 2007 až po současnost
Matoušová, Daniela ; Dobiášová, Karolína (vedoucí práce) ; Kotherová, Zuzana (oponent)
Práce nejprve popisuje teoretická východiska teorie sociální konstrukce cílových populací a teorii rámování, ze kterých později vychází v analytické části. Dále mapuje demografické změny týkající se rodin v České republice a jejich životní podmínky. V další části nastiňuje legislativní změny týkající se rodin s dětmi od roku 2007 do současnosti (2018). V analytické části identifikuje tři rámce obsahující mj. sociální konstrukci rodin s více dětmi. V závěru pak popisuje vliv hospodářské krize (2008) na tuto konstrukci.
Vliv cílových skupin na osobu sociálního pracovníka
DONÉEOVÁ, Hana
Diplomová práce se věnuje vědomému vlivu cílových skupin na osobnost sociálního pracovníka. Teoretická část poukazuje na vymezení osobnosti sociálního pracovníka, na profesi sociální práce a na cílové skupiny. Vše je propojeno s tématem vědomého sociálně-psychologického vlivu, na nějž je zaměřena taktéž výzkumná část práce. Základem práce je tedy sociální pracovník a cílové skupiny (klienti) vědomě působící na jeho osobnost.
Marketingová komunikace komerčních bank
ŠAVELOVÁ, Patrícia
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace vybraných komerčních bank působících v tuzemsku. Následně je prostřednictvím výzkumu mezi vybranými bankami provedena analýza trendů v marketingové komunikaci, která vyhodnocuje a porovnává jejich využití. Na základě těchto poznatků byla zpracována doporučení pro tyto subjekty.
Management environmentálního vzdělávání ve vybraných zemích Evropy
Vrchotická, Bohunka ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Název práce: Management environmentálního vzdělávání ve vybraných zemích Evropy Vypracovala: Bohunka Vrchotická ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá environmentálním vzděláváním ve vybraných zemích Evropy. V práci je použita metoda deskripce a komparace. Práce hledá odpověď na otázku, zda se významně liší environmentální vzdělávání ve vybraných zemích Evropy. KLÍČOVÁ SLOVA Management, environmentální vzdělávání, společenská odpovědnost vzdělávacích organizací, metoda, nástroj, cílová skupina.
Sociální plakát jako nástroj komunikace
BOČKOVÁ, Lucie
Předkládaná diplomová práce s názvem "Sociální plakát jako nástroj komunikace" se ve svém obsahu zabývá sociální reklamou a jejím možným využitím jako komunikačního nástroje. Teoretická část se zabývá grafickým designem a především tvorbou plakátu, jako vizuálního komunikačního prostředku reklamy. Dále teoretická část nastiňuje historický vývoj reklamy a obsahuje výčet charakteristických znaků sociální reklamy, kterou vymezuje ve vztahu k reklamě komerční., dotýká se problematiky právního i etického vymezení a klade otázky ohledně jejího vlivu a účinnosti ve společnosti. Praktická část této práce obsahuje vlastní tvorbu souboru šesti sociálních plakátů. Soubor plakátů je vcelku zaměřen na témata příznačná pro danou cílovou skupinu. Předpokladem je další možné využití plakátů, jako edukačního materiálu v rámci výuky žáků 2. stupně základních škol. Na základě tohoto materiálu je možné rozvíjet diskusi na celé spektrum společenských témat. Nabízí prostor pro komunikaci, kladení otázek a hledání odpovědí. Součástí práce je obrazová příloha, na kterou je odkazováno v průběhu textu. Obsahem této části je také ukázka tvůrčího procesu, obsahující výsledný soubor autorských sociálních plakátů a jejich možné varianty.
Analýza nástrojů PR vybrané společnosti
Šroufková, Lenka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce je zpracována na téma Analýza nástrojů PR vybrané společnosti. Zkoumanou firmou je PT-servis konzervárna spol. s r.o., konkrétně její značka REKORD, pod kterou jsou vyráběny masové konzervy a vegetariánské pomazánky. Hlavním cílem této práce je ověření správné definice cílových skupin pomocí dotazníkového průzkumu. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti public relations. Praktická část analyzuje vhodnost zvolených cílových skupin pro PR. Praktická část využívá výsledky realizovaného průzkumu.
Strategie firmy podnikající v oblasti služeb
Zmeškalová, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje zhodnocení strategie konkrétní firmy podnikající ve službách v České republice. Posuzuje, zdali má firma v současném prostředí se stávajícími službami potenciál. Zkoumá její vnitřní, vnější a konkurenční prostředí. Na základě zjištěného stavu posuzuje marketingovou a finanční strategii společnosti a navrhuje opatření, která by měla firma realizovat za účelem dosažení jejích strategických cílů.
Ether – Analýza české designérské značky a její rozvoj na českém a zahraničním trhu
Jamborová, Nikola ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; SAnická, Lenka (oponent)
Analýza lokální módní značky ether z pohledu konkurence, marketingových nástrojů typických pro módní odvětví ale i mimo něj. Pohled na způsoby propagace na českém trhu a možnosti distribučních kanálů. Je možné, aby lokální značka se mohla dostat do povědomí široké veřejnosti a zaujala i zahraniční trhy?

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.