Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikační strategie projektu Fitrecepty se zaměřením na segmentaci cílové skupiny
Lundgren, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem cílové skupiny projektu Fitrecepty a návrhem komunikační strategie pro vzniklé cílové segmenty. Teoretická část uvádí roli marketingu ve strategickém plánování, úlohu segmentace cílové skupiny, charakteristiky komunikační strategie a její jednotlivé prvky. Analytická část představuje projekt Fitrecepty, jeho vize, mise, cíle, konkurenty a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, zasazené do teoretických východisek. V empirické části je proveden výzkum cílové skupiny pomocí hloubkových rozhovorů se zákazníky a následně navrhnuta komunikační strategie pro vyzkoumané cílové segmenty. Cílem provedeného výzkumu bylo zjistit co nejvíce informací o zákaznících a vytvořit z nich homogenní segmenty, aby bylo možné komunikaci více personalizovat a tvořit zákazníkům produkty a služby na míru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.