Název: Sociální plakát jako nástroj komunikace
Překlad názvu: Social Poster as a Mean of Communication
Autoři: BOČKOVÁ, Lucie
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílová skupina; grafický design; Kodex reklamy; komunikace; marketing; plakát; reklama; sociální reklama; společenská témata; Advertising; Code of Advertising; Communication; Graphic Design; Marketing; Poster; Social Advertising; Social Issues.; Target Group
Citace: BOČKOVÁ, Lucie. Sociální plakát jako nástroj komunikace. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/38696

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-385112


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-09-11, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet