Název: Analýza nástrojů PR vybrané společnosti
Překlad názvu: Analysis of public relations tools of selected company
Autoři: Šroufková, Lenka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílová skupina; masové konzervy; Public relations; spotřební chování; canned meat; consumer behavior; Public relations; target group

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/54751

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361491


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet