Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nástrojů PR vybrané společnosti
Šroufková, Lenka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce je zpracována na téma Analýza nástrojů PR vybrané společnosti. Zkoumanou firmou je PT-servis konzervárna spol. s r.o., konkrétně její značka REKORD, pod kterou jsou vyráběny masové konzervy a vegetariánské pomazánky. Hlavním cílem této práce je ověření správné definice cílových skupin pomocí dotazníkového průzkumu. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti public relations. Praktická část analyzuje vhodnost zvolených cílových skupin pro PR. Praktická část využívá výsledky realizovaného průzkumu.
Hodnocení mediálních výstupů v PR
Šroufková, Lenka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je sumarizovat a porovnat nejdůležitější metody využívané pro hodnocení mediálních výstupů. U každé metody popisuji její metodiku, hodnotím její výhody i nevýhody a aplikuji ji na konkrétní případ -- vyhodnocení kampaně pro společnost Rudolf Jelínek. Výsledkem mého zkoumání je doporučení, která z těchto metod je nejpřijatelnější v případě produktové a která v případě korporátní komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsem shrnula s použitím odborné literatury teorii public relations. Věnuji se zde definici veřejnosti a veřejného mínění jako východisek PR, definici samotného PR a cílů PR. Dále zdůrazňuji rozdíly mezi PR a reklamou. Závěr této části pojednává o jednotlivých druzích PR, jejich nástrojích a komunikačních kanálech. Druhou část mé práce zahajuji charakteristikou základních typů hodnocení PR. Dále se zaměřuji na vysvětlení hodnocení pomocí mediálních vstupů s užitím pěti různých metod (garance počtu výstupů, přepočet na inzertní plochu, využití ukazatelů nákladů a čtenosti média, AVE a využití programu Medplan), popisuji jejich metodiku, hodnotím jejich výhody i nevýhody a aplikuji je na konkrétní případ. Tato část by měla být praktickým průvodcem mediálního hodnocení. Tato kapitola je zakončena mým doporučení konkrétní metody pro produktovou i korporátní komunikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.